Piti taas työntää sormi siihen haisevaan reikään. Miksi tuo OEM-lämppärin pakoputki on noin tyhmästi suunnattu? Pitää oikeasti siirtää se niin, että se puhaltaa vaihdelaatikon suuntaan eikä viistosti eteenpäin muutaman sentin korkeudelle lumipolanteista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Varma talven tulon merkki on se, että Harald työntää sormen haisevaan reikään. :) Onhan se tosiaan todella tyhmästi suunnattu alkujaan. Jotta pysytään aiheessa niin korpeaa vähän tuo talouden toisen auton kansirempan kesto. Melkoista säätöä laina-autojen yms. kanssa.
Comment
-
Firmat jotka eivät pidä kiinni itse ehdottamastaan aikataulusta.
Tuommoiseen täysperävaunu yhdistelmään saa kuitenkin jonkun neliön sitä teippiä taputella kun ympäri vedetään. No oma valinta ja ihan mukavaa, kun tykkää:).
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti6v 9kk 4pv kestänyt parisuhde ohi.
Lapsia on valtava ikävä kun ei olla yli viikkoon nähty, eikä niitä tänne tyhjään kämppäänkään voi ottaa.
Comment
-
Joka ikinen kerta kun hommaan liittyyn kääntökulmatunnistimen kalibrointi, tuntuu että vaikka miten tekee ohjeen mukaan, hommaan liittyy vielä mustaa magiaa ja jotenkin ihmeellisesti kun olet hermot polttanut huolella, niin se pa*ka päättääkin yhtäkkiä alkaa toimimaan ilman järkevää syytä. Hyvä siis että toimii ja kerkesin leppyäkin jo, mutta jotenkin tuo aina heittäytyy kauhean vaikeaksi.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiPossuauton moottori vainaa. Kolmessa sylinterissä naarmut ja suodattimessa laakerimetallia.
Comment
-
Saatiin se brittiritsan kone kasaan ja käyntiin.
Venttiilithän siitä joutui hiomaan, olisi ehkä ollut hyvä laittaa uudet pakoventtiilit (IOE-kone).
Koekäytön yhteydessä huomasin, että vesipumpun hihnapyörä on vaeltanut n. 5mm ulospäin. Press fit my ass. Joutuu taas repimään sen sieltä irti, nyt on kaikki kasattu ympärille joten on sitten eri mukavaa puuhaa.
Comment
-
Enemmän tai vähemmän kaikki autot taas samaan aikaan paskana. Pooppeli limp modessa varmaan viallisen ecun tai johtosarjavian takia. Shitroen sytytti edellispäivänä airbagin vikavalon ja varmuuden vuoksi avaa peräkontin aina kun sisävalot syttyy. Cabriossa ei kierrä moottorissa öljy ja se on purettuna sen verran syvästi tallissa ettei pääse näitä muita leipomaan vaan pitää tuolla ulkona kylmässä turata ja tän iankaikkisen kellojen runkkaamisen jäljiltä on ulkona jo viideltä aivan pussipimeää. Ässäaudit olisi molemmat ajokunnossa mutta ei kestä pinkka näillä ansiosidonnaisilla ajaa 4500 kilometriä kuukaudessa.
Kaikki elukatkin taas samaan aikaan epäkunnossa. Yksi kissa naukuu kaiket yöt ja päivät niin että hermot menee, toinen kissa on niin heikolla ruuansulatuksella että laattaa jonkun 6 kertaa päivässä, kolmannella on ääni niin käheä että kuulostaa sekin olevan jotenkin kipeä. Marsuillakin on molemmilla joku saatanan sieni turkissa.
Kaikki uuniin.
Comment
-
Nyt oli kyl sen sortin avautuminen, että melkeen naurattaa. Anteeksi, ei ole tarkoitus olla ilkeä tai hauska.
Melkoisesti kasautunu kaikki päällekäin. Kissan öiset ulinat on kyllä rasittavia ja kun ne eivät edes tajua komentamista. Onneksi meiltä muutti yksi ulisia jo pois vaimon tyttären kanssa. Toisaalta kyl se tytärkin ulisi.
Comment
-
Hopsis: Tunnen tuskasi! - Silloin kun kaikki talouden käyttöautot prakaavat yhtä aikaa, tulee yön pimeinä tunteina miettineeksi niinkin synkkiä ajatuksia, kuin tehdasuuden peruskinnerin hankintaa. - Ja se on ajatuksena synkempi, kuin saunatontun pe*äreikä.
Pahoitteluni elukoitten puolesta.
Comment
-
Comment
-
Hopsis: Ymmärrän tuskasi, samassa veneessä on joskus vuosia sitten oltu. 3 autoa rikki, anopilta saatu laina-auto rikki, vaimolla 80km suunta työmatkaa ja jääkaappi lahosi samaan syssyyn. Ylimääräistä tilillä toki n.10e loppuvaiheissa ja ulkona -20. Vaimo lähti ihan yhteisellä päätöksellä vähäksi aikaa äitinsä luo asumaan työpaikan viereen, ite sain naapurin kuskaamaan töihin ja takasin. Vitutti vedellä kaurapuuroa ja juua mustaa kahvia ja pohdiskella samalla miten sais ees yhen auton läjään..
Kilulta mieltäylentävä aiheenvaihdos, pisteet siitä ;)
Comment
-
Ensin halvaantuu passat. No sain kyydin töihin ja illalla vaimoa odotellessa se sitten soittaa että seat ei lähde käyntiin. No lähti se viimein ja lapset matkalla kyytiin ja suoraan talliin. Sinne se sitten kuolikin lopullisesti. Nokan tunnistin rikki. Onneksi on kolmas auto. Illalla vielä hinauskyyti passatille että saa sen kotiin. Sekin meinaa mennä reisille kun hinausauton kytkin haisee ja rälisee. Vähän mietittiin jo uskoltaako edes kokeilla hinausta mutta perille päästiin. Vaan on tänään ollu hieno päivä, sain dsg laatikon solenoidit viimein!
Comment
-
Jep.
https://lansi-savo.fi/uutiset/lahell...3-3573e7bb6f84
Enemmän ottaa päähän kaikkialle, etenkin kerrostalojen pihoille, poluille, oleskelunurmikoille, lasten leikki-/pelipaikoille, päiväkotien porteille, -aidoille jne. kusevat ja paskovat koirat. Myöskin irtona kävelytettävät koirat kaupunkialueella ja puistoissa. Jotka tietysti johtuvat omistajansa välinpitämättömyydestä.
Comment
-
Samankaltaisella tilanteella voisi jatkaa.
Pitäisi lähteä vkl reissuun ja B7:n vesipumppu alkoi kusta pihalle. S4:n löin tänään talviseisontaan ja A8:n konttiin ei kaksi labradoria mahdu saatika suksiboksia katolle.
Pistin saunan päälle ja kohta otan kaljan. Ja keskellä viikkoa... ***kele...
Comment
-
Täräytin aamulla pimeässä töyssyyn melko rajusti. Etuiskarit pohjasivat suoraan. Alustavasti mitään näkyvää vauriota ei tainnut syntyä. Päivällä kävin katsomassa samaa paikkaa valossa. Uusi maalaamaton märkä asfaltti, johon oli kaivettu tien poikki kaivaus, joka oli peitetty metalli"sillalla". Liikennemerkkinä tietyö ja 30 rajoitus. Normaalisti 50. Mitään vilkkuvaloa ei ollut pimeässä, eikä päivälläkään. En tiedä vaatiiko laki jonkinlaista varoitusvaloa töyssystä, kun sitä ei merkillä varoiteta, eikä pimeässä näe kuin kohdalla. Toki oma moka törmäys, kun en huomannut.
Comment
-
Ei valitettavasti vaadi, tämän takia 30 on varmaan tietyömailla se suosituin rajoitus:
"Tiellä, jolla nopeusrajoitus on enintään 30 km/h, voi olla töyssyjä, korotettuja suojateitä tai muita vastaavia rakenteita, joista ei liikennemerkillä erikseen varoiteta tai muita nopeutta alentavia rakenteita, joita ei liikenteen ohjauslaitteella tai muulla vastaavalla tavalla erikseen osoiteta."
Comment
Comment