Melkein ärsyttää, kun töissä hiekkaparkkis... Vastapesty on aina yhtä mukava ajaa sinne. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Viikon verran ollut autosta äänimerkki rikki ja kun se ei toimi niin nyt vasta huomaa kuinka paljon sillä onkaan käyttöä tuolla liikenteessä ja suorastaan vituttaa kun se ei toimi. Mm. kaistaa vaihdetaan suoraan päälle jatkuvasti ja muutaman kerran on ollut aika lähellä osua kun ei meinaa olla tilaa väistää minnekään ja ei vaan voi äänimerkillä huomauttaa päälle tulijaa. Ja kyllä korpeaa kun edellä oleva ei älyäkään valojen vaihtuneen vihreäksi, mutta milläs huomautat asiasta sille...Valoja voi koittaa vilkutella, mutta kun siellä edellä nukutaan niin eihän ne sitä huomaa.
Uudet torvet on onneksi jo DHL:n kuljetettavana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiMulla oli töötti rikki varmaan vuoden. Oli todella ärsyttävää ajaa Helsingissä, jossa sitä oikeasti tarvii huomattavan usein.
Comment
-
Minulla on valkoinen auton väri nyt linnut kuulemma paskovat vaalealle pitää paikkansa saa pestä autoa koko ajan. Töötin käyttöä tarvii todella vähän jos katsois omaa ajamistaan eikä keskittyisi muihin!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Fenrir Näytä viestiRekisteröintikatsastus makso kaks sataa. Puolen tunnin työ.
Comment
-
Viikkarin laivaan ohjaava äijä meinas eilen ottaa vähän kupoliin. Olin jo jättämässä parkkii mut jäbä huitoo et eteenpäi eteenpäi, ja töks suoraan tolppaa. Onneks oli muovitolppa ja tuuria, selvittiin ilman jälkiä.
Hieman meinaa välillä naurattaa Tallinnan liikennekulttuuri ja teiden kunto. :D
Comment
-
Oltiin kerran nivelbussilla reissussa ja laivalla ajatettiin meidät aivan seinän viereen paikkaan, josta ei päästy kuin peruuttamalla liikkeelle. Bussista ulos tultiin kuskin sivuikkunasta, kun bussin ja seinän välistä ei mahtunut. Siihen paikkaan ajaessamme kyllä kerroimme, että siihen emme voi mennä jos aamulla meidän tahdotaan ajavan jonon ensimmäisenä ulos... Se, että nivelbussin takapyörät ohjaavat eri suuntaan kuin etupyörät ei mennyt sille tyypille jakeluun.
Aamulla sitten laivan henkilökunta huusi naama punaisena, kun emme päässeet siitä eteenpäin. Siis rattia vasemmalle kääntäessä takapyörät ohjasivat bussin takanurkan seinää kohti, eikä siellä ollut yhtään ylimääräistä tilaa. Koko jono sitten takanamme peruutteli pois tieltä ennen kuin päästiin peruuttaen irti seinästä.
Kerran '80-luvulla oltiin palaamassa Maarianhaminasta katuautojen kiihdytyskilpailusta ja sain saaristolaislautalla hirveät huudot, kun piippuhyllyn rampilla katuauton takapyörät vähän sutaisivat tyhjää. Alla oli auto, josta puuttui alavääntö, kevyt vauhtipyörä, sintterikytkin, pitkä ykkönen jne... sekä liukas metallinen ramppi. Kaksi kertaa sen ensin siihen mäkeen stumppasin ja kolmannella kerralla annoin inan enemmän kaasua :D
No... töissähän ne vain siellä olevat ja yrittävät saada kaikki autot rannalta kyytiin.
Comment
-
Vuoristorataa olleen kevään jälkeen sekä yksityiselämän että töiden puolesta, oli aika pyytää ammattilaisten apua, vaikka henkisesti onkin pitänyt itseään aina vahvana. Kesälomien aikana tarkoitus olisi saada ajatuksensa taas kuntoon ja elämä toivottavasti siinä samalla. Ikuisena optimistina kuitenkin uskon että parempi tulevaisuus odottaa nykyhetkestä huolimatta vielä jossain!
Comment
-
Kyl se siitä, itellä meni ensin lusikat jakoon. Sitten pöllittiin auto, sen jälkeen meni duunipaikka jossa olin +18v.
Zemppii vaikka ei se helppoo olekkaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 147440 Näytä viestiTöötin käyttöä tarvii todella vähän jos katsois omaa ajamistaan eikä keskittyisi muihin!
Comment
-
Samaa mieltä Panun kanssa, itsekin käytän tööttiä, sekä oikeastaan arvostan, jos sitä käytetään asiallisesti takaisin.
Esimerkkinä vaikka risteys, jossa ei nuolivalolla ensimmäinen tajua lähteä. Olen antanut ja saanut samassa risteyksessä.
Siinä ei paljon oman ajamisen taso auta, jos edellinen seisoo vihreiden läpi ;)
Comment
-
Töötin käyttöä tarvii todella vähän jos katsois omaa ajamistaan eikä keskittyisi muihin!
Kyllä sitä vaan on pakko jotenkin kiinnittää kanssa-autoilijan huomio jos esim. päälle yritetään tulla, eikä tilaa ole väistää.
Comment
-
Elämäni ensimmäiset pari sataa kilsaa ajoa Saksan motareilla ja paluu Tampereen vastaavaan. Kaikkien pitäisi käydä kokemassa miten liikenne voidaan saada sujuvaksi. Kyse kun ei ole kuin yksinkertaisista pienistä asioista, joilla otetaan muutkin tiellä liikkujat huomioon. Ero on sanalla sanoen järkyttävä.
Comment
-
Enstex menin vahingossa katsastamaan "väärän" auton eli pari kuukautta ennen kuin oikeasti olisi ollut deadline. Tiesin, että vetarin suojakumi pitää vaihtaa jossain vaiheessa (pieni reikä) ja osakin odotti jo hyllyssä. Enpä kuitenkaan arvannut, että siitä tulee korjauskehotus eli merkintä otteeseen. Tälle olikin sitten deadline kuukautta aikaisemmin kuin mihin ajoaikaa olisi muuten riittänyt.
No... nyt piti sitten vaihtaa ihan vaan äkkiä vetarin suojakumi. Ajattelin vaihteeksi kokeilla kuinka näpärästi sen saa tetyä, kun nappaa ylätukivarret ulkopäästä irti. Tämä oli sitten toinen virhe. Meni taas autot sekaisin ja tässä ei ollut kukaan koskenut siihen kuuluisaan M10 pulttiin 16 vuoteen... Poikkihan se meni ja poraushommiksi. Kobolttiterä puri aika hyvin 8.8 lujuusluokan puttiin :)
Onneksi oli tukivarsisarjakin hyllyssä ja sieltä löytyi varapultti. Miksi tämä on tukivarsisetissä ainoa sinkitsemätön pultti?
Comment
-
Sait sentään raidetangonpään irti. Minulla oli yksi C5 tallissa pari kuukautta sitten josta olisi raidetangon suojakumi pitänyt vaihtaa. Kyll ävaihtamatta jäi sillä kertaa kun ei se vaakatasossa oleva pultti herennyt liikkeelle millään. Sen verran lujasti sai jo voimankäyttöä että piti tarkistaa onko mulla varakynkkä vaihtaa siihen jos sattuu isosti hups'oho.
Vaan C5:ssa saa etuvetarin irti ilman sen pultin irrotustakin. Ainakin automaattivaihteisessa jossa lyhyemmät akselit kuin manuaalissa. On se vähän ahdas mutta onnistuu, just pari viikkoa sitten yhden 4.2 etuvetarin vaihdoin.
Comment
-
Ja onneksi ne ylätukivarret saa irti myös sisäpäästä niin ei tarvitse taistella tuon kunkkupultin kanssa jos (kun) ei halua. Pätee kaikkiin A4/A6/A8/Passat, yms. joissa samanlainen monivarsituenta edessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nomoreford Näytä viestiElämäni ensimmäiset pari sataa kilsaa ajoa Saksan motareilla ja paluu Tampereen vastaavaan. Kaikkien pitäisi käydä kokemassa miten liikenne voidaan saada sujuvaksi. Kyse kun ei ole kuin yksinkertaisista pienistä asioista, joilla otetaan muutkin tiellä liikkujat huomioon. Ero on sanalla sanoen järkyttävä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiVaan C5:ssa saa etuvetarin irti ilman sen pultin irrotustakin. Ainakin automaattivaihteisessa jossa lyhyemmät akselit kuin manuaalissa. On se vähän ahdas mutta onnistuu, just pari viikkoa sitten yhden 4.2 etuvetarin vaihdoin.
Comment
Comment