Ainakaan lähitapiolassa ikävähennystä ei tehdä osto- ja rikkoontumisvuodelta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Kysykää miksi ostin telkkarin tammikuussa, puhelimen helmikuussa jne. Kyllä Tappiolan täti minulla vaan vähensi joka vuodelta prosentit kun edellinen telkkari hajos puoli vuotta takuuajan päättymisen jälkeen ja oli toki loppuvuodesta ostettu. Tonnin telkkari miinus 75% - 150€. Satanen jäi hyvää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiKysykää miksi ostin telkkarin tammikuussa, puhelimen helmikuussa jne. Kyllä Tappiolan täti minulla vaan vähensi joka vuodelta prosentit kun edellinen telkkari hajos puoli vuotta takuuajan päättymisen jälkeen ja oli toki loppuvuodesta ostettu. Tonnin telkkari miinus 75% - 150€. Satanen jäi hyvää.
Comment
-
Jännä nähdä miten menee. Ostettu tosiaan 25.11.2016 eli ikää reilut 2kk. Yhtiönä IF.
Mitähän tuohon ruudun eteen keksis kun meni todella helposti halki?
Lasi, polykarbonaatti?
Noh, nyt 24" makkarin vähä-älyisen telsun kautta...
Comment
-
Meillä oli aikoinaan videotykki. Screeniin sai muksut (tai isä) heittää tavaraa jos ohjelma ei miellyttänyt ja kuvankin sai about 100":n.
Nyt olen uskaltanut ostaa 75" led töllön kun muksut jo yli 10 vuotiaita :)
Comment
-
Hyvin meni lopulta. Ikävähennys 9% joka tosin laski korvausta mutta kuitenkin.
Itseltäni pisteet IF:lle.
Comment
-
Koko perhe (pl. minä) kyttää telkusta tuota optis-akustista oksennusta eli Emma-gaalaa silmä kovana. Juuri niitä biisejä joita vältellessä on saanut olla silmä kovana ja sormi radion napilla herkkänä koko vuoden. Välillä mölytään mikkiin että "ööö..vi++u...jee..ollaan kovia" Kuinka alas voi ihmisrotu luisua?
Comment
-
Suomalainen viihde ylipäätään ei ole ikinä napannut ja nykyään muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta vieläkin vähemmän! Musiikissa olen kaikkiruokainen, mutta tämä nykysuuntauksen mukainen purkkapoppi-hiphop-ylituotettupaska ei vaan uppoa. Ei herneitä, mutta en ole ikinä ymmärtänyt ja en ikinä tule ymmärtämään "artisteja", jotka eivät tee omaa musiikkiaan. Robin, Isaac Elliot, yms. on vain PASKAA ja mielipiteeni ei tässä tule muttumaan. Sen sijaan osaan arvostaa myös heidän edustamansa musiikkigenren artisteja, joiden kappaleet eivät välttämättä ole omaan makuun, mutta artistina tekevät oman musiikkinsa kuten esim. Sanni.
Putous on ehkä 2% hauskaa. Sami Hedberg on hauska.
Comment
-
Vähän sama juttu, että genrestä riippumatta hyvä musiikki on hyvää ja sen kyllä tunnistaa. Vaan artistit tekevät sitä showta elääkseen ja jos perse-viina-känni-krapula-vaikee elämä-poppi myy, niin tottakai sitä tehdään.
Omaksi onneksi mm. Metallica jaksaa vielä työntää uutta musiikkia.
Sami Hedberg on hauska, mutta ei niin hauska, kuin vahingon ilo Aku Hirviniemen ja Janne Katajan ollessa jumissa thaikuissa.
Comment
-
Oletteko olleet tietoisia, että televison katselu on vapaaehtoista? :) Omassa taloudessani ei ollut televisolähetystä vastaanottamaan kykenevää laitteistoa vuosina 2003-2015. En koe jääneeni erityisemmin paitsi mistään.
Comment
-
Mitä jäbä duunas sillä aikaa? :P
Ei vaan, eipä tuolta kyllä mitään katsomisen arvoista tule. Käytän ajan musiikkiin.
Comment
-
Ei oo meilläkään töllöä. Tai on, mutta ei siitä kukaan mitään kato, mitä nyt penskat harvoin jotain dvd:tä.
Aika menee ihan värkätessä taloa, autoja, ruokaa millon mitäkin. Tai penskojen kanssa jotain härvätessä. Emmä nykyään ees osaa oikein keskittyä mitään kattomaan, töissä koettanut yövuoroissa jotain kattoa vaan ei jotenkin jaksa kiinnostaa.
Penskat tabletilla jonkin verran lastenohjelmia kattoo ja vaimo joskus tuijottelee läpi sarjoja sillä. Ite jos jotain teen niin joko pelaan autotallissa ihan pöytäkoneella tai lueskelen ekirjoja/blogeja/uutisia puhelimella. Ja foorumeita toki
Comment
-
Televisi on hyvä unensaanti laite. Meet sohvalle tai sänkyyn niin siitä kun avaa töllön niin se on max. vartti kun on taju kankaalla vaikkei aiemmin olisi edes oikeestaan väsyttänyt. Loistava keksintö ja meillä asuva nainen on kateellinen nukahtamis ongelmineen.
Comment
-
-
-
Tiistaina alkoi YT:t joiden lopputulema on selvä. Eli mitään todellisia YT:tä ei edes ole. Ulkomailta tullut määräys että IT toiminnot siirretään Puolaan. Mitä siinä sitten "neuvottelemaan".
Olen surutyötä tehnyt jo lokakuusta alkaen kun tämä kerrottiin, joten henkinen puoli on kunnossa, mutta kyllä se kuitenkin vituttaa kun tietää että on tehnyt hyvää työtä ja käyttäjät ovat tyytyväisiä, niin pitää tällainen sitten eteen tuoda.
Noh, mua se ei haittaa, velaton mies kun olen. Pääsempä tekemään remonttia oikein kunnolla, kun ei ole duunia sitä haittaamassa.
nimim: "Jouluksi uuteen kotiin"
Comment
Comment