Alkuperäinen kirjoittaja Cid
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja aakman Näytä viestiKirjoittamasi perusteella ihan aiheellinen sakko liikenteen vaarantamisesta. Sakon laatuun tai määrään en ota kantaa.
Se tässä sapettaa, että kyseistä tilannetta ei olisi ollut ilman tuota tarkoituksellista provosointia HEIDÄN kontoltaan. Ylinopeuteen yrittivät selkeästi siis provosoida, mutta kävikin p...lakeilla tuuri, kun tein itse virheen.
Comment
-
No jos heillä ei mihinkään sen suurempi kiire, niin miksi ei voi vain vetää vaikka linja-autopysäkille? Miksi täytyy väkisin ajaa aamuliikenteessä edessä alinopeutta? Miksi muuksi, kuin provoamiseksi tuota voi kutsua?
Minkä takia he alkoivat ajaa reilua alinopeutta vasta, kun minä heidät saavutin? Näin pakun ajavan edessä kyllä jo aiemmin kauempana. Ajoivat hiukan hitaammin, kuin minä mutta ei mitään 20% alinopeutta.
Mutta evvk, tuolle mitään voikaan, koska kiistämättä toki itselläkin virhe tapahtui. Vaikka olisikin provosoinnin seurauksena.
Comment
-
-
Ei hyvää päivää. Poliisithan ei tee muutaku yrittää provosoida, se lukee ensimmäisenä niiden oppikirjassa :D Mikä on alinopeus? Ajaako rekat alinopeutta motarilla 120 nopeusrajoituksella?
Kävikö mielessä että poliisit voi vaikka etsiä jotakin, on tullut ilmoitus että siihen suuntaan on tulossa joku jota etsivät. Ja kävikö mielessä että hidastivat ehkä siksi että pääset helpommin heistä ohi? Ihan aiheellinen sakko, onneksi ei kolahtanut.
Comment
-
Juuh okei, eli täällä porukka siis ajaa ihan mielellään 80 alueella 60, ok ei siinä mitään. Täytyy jatkossa itsekin alkaa moista harjoittaa, kerran se on suorastaan suotavaa toimintaa. Ja jos ei ymmärrä eroa motarin ja 2-kaistaisen tien välillä, niin lienee turha puhua.
Ja tuohon kolahtamiseen, jos tuommoinen 30m on lähellä kolahtamista, niin ei hyvää päivää.
Omaa virhettähän en kiistänyt missään vaiheessa, vaan sen suuruutta ja syytä miksi siihen edes ajauduttiin. Virheitä nyt sattuu joskus, itse pääsin 10v ilman sakkoja.
Mutta mikäli hivenen normaalia tiukempi ohitus ILMAN ylinopeutta aiheuttaa suurta vaaraa teistä, niin en suosittele esim Jyväskylä-Tampere välin ajamista missään tapauksessa.
Nyt saa minun puolesta paskanjauhanta riittää, jos on kysyttävää niin yv...
Niin ja osanottoni Maxille myös. Pahoittelut tästä turhasta jauhannastani.Viimeksi muokannut Cid; 13.5.2016, 20:33.
Comment
-
Itse olisin kyllä ohittanut samassa tilanteessa. Se että ajetaan NORMAALILLA AUTOLLA 60@80alueella. Voi hypätä bussiin mun puolesta jos jännittää suuret nopeudet.
Comment
-
Et sää Mika pääse missään yli 50km/h ni hyvä haaveilla. Tiellä on kiviä ni raapii pohjaa ;D Se on jokaisen oma valinta kuinka lujaa ajaa. Kyllä minäki olisin ohi mennyt, mutta tuskin samassa kohdassa. Se nyt vaan on melko lapsellista syyttää poliisia kun vika löytyy peilistä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiItse olisin kyllä ohittanut samassa tilanteessa. Se että ajetaan NORMAALILLA AUTOLLA 60@80alueella. Voi hypätä bussiin mun puolesta jos jännittää suuret nopeudet.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viestiSinivuokot kulkee bussilla :)
Skige, ei se niin matala ollutkaan kun luulisi. Pitää ottaa se sentrikin pois ja luhkäsemmät taakse. Ei tästä muuten mitään tule... Palataan madalluspuuhiin kun saan alpin pohjapanssarit kiinni :)
Comment
-
Todella syvä osanotto Maxille myös...
Kaikki koskettaa kun asioita tapahtuu, kuitenkin tässä kiireessä emme ehdi nauttia niistä hyvistä hetkistä mukaanlukien itsenikin.
Itseäni otti päähän monikin asia, tuon luettuani, menen alakertaan ja sanon vaimolleni että rakastan sinua...
Comment
-
-
Eihän se tässä auta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Elämä kuitenkin jatkuu ja lapsista on paljon apua tilanteen kestämiseen.
Mainitaan nyt kuitenkin lopuksi että v#tutuksen määrä on vakio ja jos en olisi tässä tilanteessa valittaisin varmaan siitä että linnut p#skovat auton päälle tai jotain muuta. Eli älkää antako meikäläisen vuodatuksen suolata hyvää viestiketjua...
Comment
Comment