Paineanturivialta tuo tosiaan vaikuttaa, sillä vesi kyllä poistuu koneesta, mutta kone ei sitä tunnu tajuavan. Toivottavasti takuu toimii sujuvasti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Meillä kävi joskus niin että kone oli sitä mieltä että oli tyhjä. Ja paskat puoliväliin asti täynnä. :D
Ujosti lossahti vedet keittiön lattialle ja kaappien alta verkkokellareihin. Ei nyt kaikki mutta litroja. Exä tajus lyödä luukun kii ajoissa. Talkkari joka koneen oli asentanut oli sitä mieltä että oltiin saatu se tukkoon. Katoin hitaasti ja totesin että ois vissiin pitäny kokonainen pizza olla tukkeena siinä tapauksessa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kvande Näytä viesti--Toivottavasti takuu toimii sujuvasti.
Comment
-
8kk jaksoin vääntää heidän kanssaan ja lopulta korjasin tiskikoneen itse. Siinä vaiheessa kun oli 6kk väännetty, niin heidän mielipide oli, että takuu on jo ummessa. Unohtivat vain, että oli jo se puoli vuotta väännetty :D
Jääkaappi tuli kuntoon, kun otti yhteyttä suoraan valmistajaan. Tiskarin kohdalla kodinkonekorjaaja sanoikin, että takuuseen menee varmuudella, paitsi jos on Gigantista, niin saattaa mennä hankalaksi. Oli niin hiton oikeassa hän. Ihan silkkaa vittuilua, kun tosiaan jääkaapin kanssa loppui ongelmat täysin, kun laittoi valmistajalle viestiä. Kysyivät vielä samana päivänä, että pitääkö toimittaa tilapäiskaappi. Hyvä esimerkki eri ääripäistä asiakaspalvelussa. En lakkaa hämmästelemästä tuota, että tuollaisissa takuujutuissa aletaan vääntämään vastaan, kun se asioiden kunnolla hoitaminen on huomattavasti kannattavampaa kuin asiakkaalle vittuilu.
Comment
-
Kolme kuukautta ollu lomalla ja ens viikolla pitäis palata töihin. Unirytmi on ihan päin persettä
Comment
-
i40 on epäluotettava signaali paineanturilta.. Sillä ei ole mitään väliä mistä se kone on ostettu, kauppias ei vastaa takuukorjauksista kumminkaan vaan merkin valtuuttama takuuhuolto...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja aajii Näytä viestiTänään taloyhtiössä mamut käynyt murtamassa kaikki rapun varastot auki ja pölliny kamat.
Hienoa tässä on se, että taloyhtiöllä sattuu olemaan yleisavain "hukassa" joten kiva odotella milloin kotikin tyhjennetty.
Ja kyllä voin tässä tapauksessa syyllistää kun ei ole ensimmäinen kerta kun tavaraa hävinnyt ja ko. väestöryhmä jäänyt kiinni kyseisessä taloyhtiössä.
Noh onpahan tehty oma osuus maahanmuuttajien puolesta kun saivat mm. 600e toppatakin Suomen kylmään kevääseen, työkaluja työntekoon ja kotimaahansa lähetettäväksi naisille korkokenkiä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestiKauppiaalle tehdään ilmoitus viasta ja jos kauppias sanoo, että ei mene takuuseen.
Jos asiakkaat viitsisi edes kerran lukea käyttöohjeet läpi niin siellä se sama lukee että soitto valtuutettuun huoltoon. Toki muutamalla merkillä pitää soittaa ekana maahantuojan tukeen, mutta pääsääntöisesti takuukorjaukset voi ottaa suoraan. Ja veikkaan että huollosta osataan sanoa suoraan onko takuunalainen vika vai ei, myyjät vaan myy;)Viimeksi muokannut Drunkenmunky; 17.3.2016, 12:30.
Comment
-
Asiakashan saa ihan itse valita kenelle takuunalaisesta viasta avautuu. Myyjälle, maahantuojalle, valmistajalle tai jonkun edellämainitun edustajalle. Jos myyjäporras ei halua palvella niin eihän siinä ole kuin viedä suoraan huoltoon. Toki myyjänkin pitää se asia hoitaa mutta joskus sitä vaan itse pääsee vähemmällä kun ohittaa sen könnäportaan.
Comment
-
Yleensä ohjeistetaan takuuasioissa ottamaan yhteyttä myyjäliikkeeseen, koska heidän kanssa on sopimus tehty. Siis jos puhutaan yleisemmällä tasolla kuin pelkästään kodinkoneista. Mutta tosiaan sitten sujui kaikki ongelmitta, kun asioi suoraan mahantuojan kanssa. Josta oppi sen, että ei kannata asioida Gigantin kanssa edes siinä ostotapahtumassa, vaan asioi jossain laadukkaammassa yrityksessä, jossa asiakaspalvelijat ovat palkattu jotain muuta tehtävää varten kuin pelkästään asiakkaille vittuilemaan :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kvandePaineanturivialta tuo tosiaan vaikuttaa, sillä vesi kyllä poistuu koneesta, mutta kone ei sitä tunnu tajuavan. Toivottavasti takuu toimii sujuvasti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tumpsi Näytä viestiJos murtautuja kerran jätti henkkarinsa, niin miksi et selvitä yhteystietoja ja pyydä tuomaan tavaroita takaisin?Viimeksi muokannut To87; 17.3.2016, 15:14.
Comment
-
En tiedä onko tässä kalibroinnista mitään, mutta jotain valikkojuttuja ainakin löytyy:
https://www.google.fi/url?sa=t&sourc...McL5cwzfDkgrxA
Edit: Jos ymmärsin ohjetta oikein, pitäisi kalibroinnin tapahtua automaattisesti?
"8.2.4 “i40” Code - family : analogue pressure sensor
8.2.4.1 “i41” code
- the error is set if no sensor signal is found for more then 1sec or if the signal is out of range
- abort program and display error
8.2.4.2 “i42” code
- the error is set if the sensor signal is not stable enough for calibration or if the signal is out of range
for an empty dishwasher.
- the calibration is performed during the running drain pump and shortly after to guarantee that if not
tight backflow valve returning water will not corrupt the calibration"Viimeksi muokannut kvande; 17.3.2016, 20:29. Perustelu: Edit: Lisätty lainaus kalibrointiprosessin etenemisestä
Comment
-
Kyllähän tuo Gigantin asiakaspalvelu takuukorjausasiassa oli sitä tasoa, että ei hirveästi houkuttele ostamaan. Pojan 1,5v vanhassa tabletissa (2v takuu) lataaminen loppui täysin ja huollon kaveri kovasti uhkaili, että jos on turha keikka, niin veloittavat 70e (tabletin ovh 99e). Siinä jää monella asiakkaalla aiheellinenkin edullisemman laitteen takuukorjaus teettämättä, jos alkaa lähes laitteen hintainen veloitus pelottamaan.
Joulun aikaan tuntui olevan sellainen pakkomyynti päällä, että melkein väkisin tunkivat laitetta käsiin. Varmistin 30 päivän palautusoikeuden pitävän paikkaansa ja vein hyvällä mielellä takaisin härpäkkeet, jotka eivät ratkaisseet olohuoneen digiboksi-vahvari-tykki-setin ongelmaa. Ebay palveli edullisemmin (viidesosalla hinnasta) ja ratkaisi ongelman.
Comment
-
Ei se ole uhkailua, jos kertoo asiakkaalle mahdollisista kustannuksista. Ihan samaa kuulen omassa duunissa kun aina ne siellä aspassa uhkailee, että lasku tulee jos omissa laitteissa on vikaa. Voi sitä paskamyrskyn määrää, jos aspalta jää kerran mainitsematta mahdollisesta laskusta.
Niin ja omalla käyttäytymisellä saa herkästikin vaikutettua palvelun laatuun.
Comment
-
Niinhän se on. Takuu korvaa materiaali- ja valmistusviat. Jos laite taasen on rikki käyttäjän toimien johdosta niin eihän se takuunantajan murhe ole. Kuitenkin jollekin teknikolle on maksettu siitä operaatiosta palkka ja sitä laitetta on rahdattu ympäri maata ja jonkun se lasku pitää maksaa. Ihan perkeleesti joutuu selittämään kun vaikka se kännykkä tulee edelleen rikkinäisenä tarkistusmaksun kanssa takaisin. Mukana huoltolähete ja kuvat joista selvästi näkee että piirikortti aivan homeessa kastumisen jäljiltä. Sitten oman elämänsä superstara vinkuu kun joutuu maksamaan tarkistusmaksun oman virheensä vuoksi. Se vaan on pakko kertoa että sellainenkin mahdollisuus on olemassa. Jos asiakas on hoitanut omat velvollisuutensa ja käyttänyt laitetta takuuehtojen mukaisesti niin eihän siinä tarkistusmaksun mainitsemisessa ole mitään pelättävää.
Comment
-
Ymmärrän kyllä vallan mainiosti sen, että pitäähän niiden kattaa kulunsa. Ymmärrän myös sen, että asiasta tulee informoida asiakasta ja se tieto on vielä huoltokuitissakin mainittu, jonka asiakas allekirjoittaa.
Tarkastusmaksu on mielestäni OK, mutta ei se tapa millä se esitetään kun asioi huoltotiskillä. Jos homma alkaa sanonnalla, että se maksaa sitten 70e jos tämä laitetaan turhaan huoltoon, ennen kuin kuunnellaan edes mikä on vikana. Ja muutenkin koko keskustelun pääasia tuntui olevan se, että turha huoltokeikka sitten maksaa 70e. Tavoite taisi olla se, että asiakkaana en jättäisi laitetta huoltoon vaan ostaisin uuden. Jos sama käyttäytyminen on muitakin asiakkaita kohtaan, voi siinä moni jättää viemättä laitteen huoltoon vaikka vika olisikin takuun alainen.
Jos olisimme itse hajottaneet laitteen omalla toiminnallamme, olisimme marssineet tablettihyllyllle ja ostaneet uuden emmekä suotta maksaisi turhasta huoltokeikasta lähes uuden tabletin hintaa. Joku emolevyn kokoamis/valmistusvirhe siinä sitten oli.
Sen verran olen ollut itsekin asiakaspalvelualalla töissä, että tapana on käyttäytyä kohteliaasti asiakaspalveluhenkilökuntaa kohtaan. Niin myös tässä tapauksessa.
Comment
-
Niin, merkityksellistä on se asenne, että halutaanko lähtökohtaisesti pitää asiakas tyytyväisenä vai ei. Monesti se hyvin hoidettu takuujuttu ei maksa yhtään enempää kuin huonostikaan hoidettu ja asiakas tulee varmasti toistekin.
Giganttikin halusi mielummin sijoittaa asiakkaan kanssa vääntämiseen enemmän kuin tiskikoneen korjaus olisi tullut maksamaan. Huvittavinta vielä, että Gigantti olisi saanut osan valmistajalta ilmaiseksi, että ei olisi tarvinnut maksaa kuin asentajan viiden minuutin työ + matkat. Kuitenkin katsoivat paremmaksi vaihtoehdoksi vääntää 8kk asiasta asiakkaan ja kuluttaja-asiamiehen kanssa. Ehkä se kuluttaja-asiamieskin oli hankala asiamies, kun eivät totelleet hänenkään kehoituksia hoitaa asia välittömästi kuntoon.
Comment
-
Tällee vähemmän hätäisenä kesärenkaiden vaihtajana voin vaan todeta, ettei ennenkään ole maaliskuussa kesäisillä voinut ajella ilman ylläreitä. Joten jos vaan pidetään ne talvirenkaat alla vielä hetki, niillä kesävanteilla kyllä kerkeää ajamaan pitkälle syksyyn eikä tarvitse kirjoitella muidenkaan tähän samaiseen topicciin kun joku on ajanut kylkeen kesärenkailla :D
Comment
-
"Tilaa nyt ennakkoon ja pääset laitteeseen käsiksi muita ennen + saat kaupan päälle virtuaalilasit"
Tilattu 22.2, lasit tuli 9.3.
Puhelinta ei näy eikä kuulu ja kaupastahan sen saisi hakea vaikka heti, mutta peruuta tämä nyt sitten kohtuusäädöllä, kun noi lasit on jo toimitettu.
Kyseessä Galaxy S7 Edge.
Pikkuisen potuttaa...
Comment
-
Finnar pistää taas parastaan ja jatkolento Lontoosta on ainakin 2h myöhässä. Juuri kun teki mieli viettää 6h lentokentällä!
Comment
-
Comment