Eikös ajonesto käyttäydy juuri noin että lähtee käyntiin mutta sammuu parin sekunnin päästä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Mutkun ei tossa wanhassa ole kuin käynnistyksenesto joka toimii avaimen sirun tunnistuksella. CAT valo vilkkuu ja prökii eli käy kolmella tai neljällä hetken, ei ole ajonestosta kyse tällä kertaa.
Ei jaksa ilmeisesti pitää paineita linjassa, siltä tuo ainakin kuulostaa. Eikä se bensapumpun veihellys ainakaan vähennä epäilyksiä. Ehjä normisyöttöinen pumppu on aikas äänetön ja tuo vinkuu ja hurisee kuin viimeistä päivää.
Comment
-
BBS:n reunassa kevyt kanttari naarmu ja mikseristä yläpäät hukassa. Olkoonkin modulaarinen mikseri, mutta tuon ikäiseen (~25 vuotta) alkaa varaosat olla kivennavan alla. Uutta saattaa saada, mutta tuo tuota vastaava 'keskusmoduli' virtalähteineen maksaa satoja puntia. Samalla rahalla saisi uuden edullisemman. Nyt koettelee..
Comment
-
Mikä se on, että mitä tahansa rupean tekemään, niin aina menee jokin pieleen tai jumittaa.
RS4 takavakaaja vaihtaessa molemmilta puolilta yläpuolinen vakaajan pultti napsahti poikki, kun alkoi vääntää. Nyt täytyy koko prkl putki tiputtaa alas, että mahtuu poraamaan nuo. Tietysti en tahdo kunnolla mahtua tuonne keskimmäisen vaimentimen paikkeille alle. :S
Comment
-
Mjoo-o. 25. helmikuuta olin tikkaiden yläpäässä ~3.5m:n korkeudessa rakennuksen räystäällä lumia tiputtelemassa. Käytännössä mulla oli pitkän seipään päässä lauta poikittain ja vetelin sillä lunta alas. Työkalu oli sopivan lyhyt, harjalle jäi tuiskulunta ehkä metrin, puoltoista leveälti ja arviolta 70cm paksulti. Olin jo lähes rakennuksen toisessa päässä, kun ne loput lumet halusivat tulla päälleni. Tikkaat kippasivat taaksepäin meikäläinen siellä ylhäällä ja sitte se äkkipyssäys teki kipeetä...
Ambulanssilla terveyskeskukseen -->> röntgeniin -->> lantioluun murtuma -->> Kysiin. Eka leikkaus oli pelkkä avaus, kun huomasivat reippaanoloisen verenvuodon, jotain kolmatta litraa. Oltiin sitte vähän heikossa hapessa, mm. hemoglobiini oli alimmillaan 75. Sitte vkl paikoillaan mahdollisimman liikkumatta ja seuraavalla viikolla sitten leikkaus, lantiota vahvistivat titaanilevyllä ja ruuveilla kiinni. Otin sen asennettuna, etten tarvinnut itse ruuvailla.
Sitten oli oikeestaan ihan kivaa, kun alkoi tuskata, niin olkapäähän sai jonkun opiaattipiikin. Oli rento ja huoleton olo... paitsi, kun piti koettaa paskoa. Voitte kuvitella, kun lantio romuna, siellä neljä eri leikkaushaavaa ja sitte pitäis vielä äkistellä...
Hiljalleen kunto kohentui, siirrettiin toipumaan terveyskeskukseen ja kohta aloin päästä liikkumaan kävelynojalla, vasemmassa jalassa varauskielto 6 viikkoa.
Sitten iski norovirus, teki vähän takapakkia kaikkeen. Hoitajat saivat vaihdella vaippoja, kun siitä sängystä ei todellakaan päässyt mihinkään.
No se siitä, sitten Pääsiäisen aikoihin jalkaterään tuli pirullista särkyä, totesivat, että L5-hermokimppu rikki ja siihen sain sitten lääkettä. Muutaman vrk:n päästä lääke alkoi auttaa, sai jättää ne huumaavat lääkkeet pois.
6 viikon päästä leikkauksesta oli kontrolli ja jalkaa saa varata 15kg, tätä kestää 3 viikkoa. Sen jälkeen täysvaraus, mikäli vaan kärsii. Sairaalareissu venähti lähes 2kk:n mittaiseksi, nyt ollaan jo kotona ja kepeillä kävellään, autolla-ajokielto vielä päällä. Sairaslomaa toukokuun loppuun, melko varmasti jatkuu ja ehkä uudelleenkouluttautuminen vähemmän fyysisiin hommiin.
Että semmoinen kevät tällä kertaa.
Prkl, meni quattrotour sivu suun ja q-kelit kerkes loppua kesken makoilun!!
Comment
-
A4 porsi 3 puola ja auto jäi mökille Leppävirralle prkl. Olishan se pitäny arvata kun 2 muuta puolaa on vaihdettu että kohta hajoo yks.
Noh huomenna marmorilta 4 uutta puolaa ja tulpat (huonon näköiset) niin luulis pääsevän taas sen 100tkm puolilla
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mjkr Näytä viestiMoniurahihna ilmeisesti otti ja katkesi, hienoa.
Hmm, korvaisikohan kotivakuutus?
Edit: Ei korvaa, "vahinkoa, jonka hyönteiset, rotat, hiiret,
myyrät, näädät, oravat, jänikset tai kanit ovat
aiheuttaneet"Viimeksi muokannut Dieselman; 26.4.2010, 10:48.
Comment
-
Hmm, korvaisikohan kotivakuutus?
Edit: Ei korvaa, "vahinkoa, jonka hyönteiset, rotat, hiiret, myyrät, näädät, oravat, jänikset tai kanit ovat aiheuttaneet"
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viestiTaas yksi tapahtuma joka vahvistaa sen tosiasian että autoilla pitää ajaa päivittäin jotta pysyvät kunnossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mjkr Näytä viestiNiin, Audiin tulee n.1000km viikossa ja on päivittäin ajossa :)
Comment
-
No johan on ollut kiireinen yksilö, linnuilla ja mehiläisillä menee yleensä vähän kauemmin rakentaa kämppänsä. Viime kesänä olin laittamassa vanhaa Vespan lavaskootteria käyntiin, oli seissyt vain pari viikkoa mutta mehiläiset ehtineet ottaa sen jo kodikseen. Tuli vähän kiire ulos kun alkoivat kymmenet mehiläiset pörrätä ahtaan kopin sisällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mjkr Näytä viestiKonehuoneeseen, kuskin/tuulilasin puoleiseen nurkkaan, siihen jarruputkien alle.
Comment
-
Joo, ei ole hiiriä näkynyt sen jälkeen kun kissa tuli taloon. Lukuunottamatta niitä, jotka kissa tuo mukanaan, mutta ne ei yleensä oikein ole jostain syystä enää menossa mihinkään. Ilman päätä.
Pitäisiköhän auton konehuonekin tarkastuttaa kissalla, vähän niinkuin huumekoirat tekee?
Comment
-
-
Taistelu taxien kanssa jatkuu.
Viikonloppuna Vilnassa suhari kusi silmään oikein kunnolla. Matka lentokentältä vanhan kaupungin kupeessa olevaan hotelliin maksoi vain kolme kertaa sen mitä olisi pitänyt ja tyhmä turisti maksoi... kun ei tiennyt mikä on oikea hinta. No ei tuo kovin kalliiksi siltikään tullut, mutta ketuttaa tuollainen härski kusetus.
Tänään taas ruotsissa. Hyppäsin karvakäden A-Mursuun satamassa ja lähdettiin kohti hotellia. Perillä selvisi, että maksu onnistuu luottokortilla vain jos laitetaan 20kr (~2?) lisää viivan alle. Minkäs teet kun ei ollut käteistä ja enpä jaksanut taksikuskin kanssa alkaa vääntäämään, kun en itse en tota laskua loppupeleissä maksa.
Comment
-
Itsekin Ruotissa töissä olleena täytyy sanoa, että siellä tiesi melko varmasti aina joutuvansa seikkailuun, kun piti lentokentältä lähteä taksilla johonkin suuntaan. Osa autoista on melkoisia pommeja, kuskit eivät osaa sen paremmin ruotsia kuin englantiakaan, hoitelevat matkalla jotain omia asioitaan puhelimessa eivätkä tietenkään tiedä yhtään, mihin ollaan menossa tai osaa käyttää navigaattoria.
Poikkeuksiakin tietysti on. Joskus sattui kohdalle jopa joku suomalainen kaveri.
Comment
-
Ei saatana, nyt mitataan otsasarvi jo metreissä. Tuli ostettua varaosaliikkeestä Gatesin jakohihnasatsi ADR-koneiseen aaneloseen. Kyseinen sarja on muutossarja, jossa 152-hampainen hihna vaihtuu 153-hampaiseksi sekä kiristintyyppi ja kiristimen hihnapyörä ovat erilaiset. Ähelsin sen tuossa iltapäivällä paikoilleen ja ihmettelin vähän kun hihna asettuu parisen milliä nokka-akselin hihnapyörältä ulos. Nyt illallisten nettisulkeisten ja salapoliisityön jälkeen kävi ilmi, että tuo satsi on väärä, kiristimen hihnapyörän alusprikan paksuus on kolmen millin sijasta kuusi milliä. Noita molempia on ADR:rissä käytössä vaan näemmä alustanumerosta riippuu kumpi on passeli ja tuli siis hankittua väärä sarja.
Mikähän on arvon raadin mielipide, meneekö tuo jakohihna naps poikki vain jos se pyörii tuossa pari milliä ulkona nokkapyörältä? En viitsi edes arvailla saako noita pelkkiä kiristimen hihnapyöriä ostettua erikseen. http://www.gates.com/europe/file_dis...AG_1_8_20V.pdf <-- Tämä Gatesin esimerkillisen selkeä dokumentti, jonka perusteella tuli siis myös tuo nimenomaisen väärä satsi tilattua, sanoo toki että hihna tuhoutuu väärällä kiristinpyörällä.
Comment
Comment