Minäkin ootin että saa rystyset valkosena puristaa penkkiä ja muuta semmosta mutta ei. Tympiämpää on käyä porailee reikiä ku siinä vihloo ja käy aina kipiää vaikka kui puudutavat :D tai näin ainakin omalla kohdalla
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
No kun tuota ihmettelin heti aamusta klo 9:00 tuli s-posti että tilauksesi on lähetetty. Ja kävin sivuilla sen jälkeen toteamassa ton alennushinnan.. jäi vähän pettyny fiilis ko. Firmasta ku olis varmaa voinu ton halvemmallaki myydä. Liekö vaikutusta kun tilasin tuotteen klarnan laskulla..
Comment
-
Joku mulkku työntänyt riisikipponsa maksettuun parkkiruutuuni. Hetken jo ajattelin, että peruutan puskuriin kiinni oman auton parkkiin ja jätän lapun, että pääsee siitä pois ehkä seuraavan vuorokauden aikana, tuo vain olisi haitannut ikävästi muita alueen käyttäjiä. Saakohan muuten lumien tultua nelivedolla kiskottua pysäköityä autoa (känkkä ja/tai vaihde päällä) köyden kanssa jäisellä pinnalla, kellään kokemusta? ;)
Comment
-
Epoksikitin sekoitus suhde ei ole määritelty painojen suhteessa. Tuo ei kovetun ikinä. V**** mä poltan koko paskan...
Comment
-
Saa. Yhden bemarin olen tolppapaikaltani vetänyt, kun kiekkofanit vetää autojaan jopa meidän talon paikoille. Se kun on jäähallin vieressä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hattisJoku mulkku työntänyt riisikipponsa maksettuun parkkiruutuuni. Hetken jo ajattelin, että peruutan puskuriin kiinni oman auton parkkiin ja jätän lapun, että pääsee siitä pois ehkä seuraavan vuorokauden aikana, tuo vain olisi haitannut ikävästi muita alueen käyttäjiä.Viimeksi muokannut hattis; 28.11.2015, 23:19.
Comment
-
Neljästä viimeisimmästä viikonlopusta kolme kipeänä. Se yksi jolloin olin terveenä, lankesi lastenvahdin osa minulle. Olisi pitänyt mm. saada aikaiseksi auton pesu ja myyntikuvaus ja noin tuhat pikku talo- ja autoremonttijuttua. Tälläkin hetkellä olisi mahdollisesti ainoa kerta moneen viikkoon että on kotona valoisan aikaan ja vieläpä aurinko paistaa. Eipä anna kunto myöten muuta kuin katsella lasin läpi että mukavalta näyttää...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiMyrskytuuli herätti Cabrion talviuniltaan.
Comment
-
Kunnon kurapaskapäivä.
Työnantaja ilmoitti puolen päivän jälkeen, että he jotka eivät halua tänään päivystää, jättävät yhtiön autot varikolle (vaikka on luvattu, että autoa saa käyttää kodin ja työpaikan välisiin matkoihin). No ei siinä muuta kuin kyytiä hankkimaan kotiin ja ruuvaamaan urssia nippuun että pääsee huomenna töihin.
No sitten juuri kun kotia pääsen niin tulee viestiä, että läheinen ihminen on nukkunut viime yönä pois :(
Jos sitä pari kaljaa...
Comment
-
"Sairauskuluvakuutusten korvausmenon kasvun ja tästä johtuvan vakuutuskannan kannattamattomuuden vuoksi korotamme sairauskuluvakuutusten vakuutusmaksuja. Korotuksen suuruus on 5%"
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiToimistotuolin selkänojalle kävi kuvan osoittamalla tavalla. On muuten hirveän kalliita uudet toimistotuolit, joten mennään tuolla vaikka aika ilkeeltä tuntuu selkään...
Comment
-
Palkkaturva. 10kk meni päätöksen tekoon ja nyt ilmotetaan että jää yksi haettu kk pois koska maksetaan vaan 3kk. Saatavat siis kertyneet pikkuhiljaa ja työnantaja kirjannut ne 4kk. Mä en ymmärrä mitä siellä tehdään jos soittanu 6kertaa ja 3 eri ihmistä kahteen kertaan aikasemmin kattonu paperit läpi ja sanonu että kaikki on kunnossa, on vaan jonoa, siksi kestää. Ja nyt ku alkaavat "päätöstä" tehdä, nii löytyy tollanen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jay Näytä viestiSe on tuo perus vika Martelan vanhemmissa, korjasin vastaavan isoilla prikoilla tuohon muovin ja metallin väliin ja kesti seuraavan pari vuotta sitten ok.
Comment
Comment