Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
-
Taisi olla niin että yli kk määräaikainen työ katkaisee työttömyyden, eli sama rulianssi alusta. Tosin pakkaa sekoittaa käsittely ajat. Eli kun palaat työttömäksi, kelan ja työkkärin tädit pyörittelee vielä edellisiä papereita. Ja kaikki sekaannukset on sun omaa syytä...
Comment
-
Yo. viestiin liittyen tämä kyllä kuuluisi iloisien asioiden topikkiin. Taas on menty kymmeniä tuhansia kilometrejä ilman mainittavampia korjauksia. Toisen ajovalopolttimon pistoke suli ja moottorin alla oleva pohjamuovi hajosi user errorin takia, mutta juurikaan muuta ei ole C5:een korjata.
Comment
-
Ai että ahistaa! Ostin pitkällisen pähkäilyn jälkeen muistia ETKA/ELSA-läppäriin, jonka piti toimia. Mutta eipä toimikaan! AARGH!. Myyntiin meni.
Ettei ihan riittäisi, niin olen päivittänyt ETKAa muutaman päivän, niin nyt se ei enää käynnisty, kaatuu vain.
Comment
-
Aloin miettimään kun tuntuu että koko kesä on vähän livahtanut ohitse ka tuntuu ettei jaksa mitään. Tarkastelin työvuorolistoja niin ei osu ku 7 vapaata/kk, yövuoroja ja iltavuoroa sitten pääosin kaikki :/
Lisäksi menee suurimmilta osin vaimon vuorojen kanssa ristiin, 6 yhteistä vapaata 3kk aikana. Muuten ku toinen illassa, toinen aamussa ja toinen vapaalla toinen töissä, eli vapaat on lastenvahtivuoroja.
Ei ihme ettei ehdi mitään :(
Onkohan tuota vapaapäivien määrää määrätty missään?
Comment
-
Niin kuulosti rehelliseltä mieheltä ja muistutus soiton jälkeenkin vielä lupaili käyvänsä. Sinne jäi kardaani, melkein 70e ois maksanu kulut, joten soitin matkahuoltoon että hävittäävät sen. Eihän sille mitään mahda kun innoissaan tilaavat ja sen jälkeen tulee katumapäälle. Eikä oo kauppoja menny sivusuun sen takia, etten lähetä enää ennakolla ilman etukäteismaksua.
Comment
-
Chättiauto taas kerran.. Päivän sisään kaksi vaihtoehdotusta täysin vastoin ilmoituksessa mainittua vaihtomahista.. Ja yksi legendaarinen tiukan hinnan kysely, johon ei sitten vastata, vaikka oma ehdotukseni on n. 4000,- halvempi, kuin seuraaksi halvin vastaava....
Koskahan sitä rikastuisi niin, että voisi vaan aina asioida autoliikkeessä..
Comment
-
Voi vttu mitä pskaa taas.
Pitkästä aikaan tilasin ups kyydillä jotain ja tuli juuri viestiä, piti oikeen soittaa perään että ootteko ihan tosissanne.
Ymmärrän maksun jos he tullaa, mutta vttu mitä ryöstöä jos asiakas itse tullaa.
Tyttö sanos että siinä on mulla kaksi vaihtoehtoa jos haluan paketin.
Ja ei, mun elämä ei kaadu em summiin, mutta oli tasan viimeinen em kuriirin kautta tilattu paketti.
Pitäkää tunkkinne. ?
https://lh3.googleusercontent.com/-0...-rw/15%2B-%2B1Viimeksi muokannut jesi; 31.7.2015, 10:36.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiKyllä ottaa päähän!
Comment
-
Tuli sitten työpäivän aluksi sähköiskumainen kipu vasemmalle hartiaan. Nyt koko vasen yläkulma ihan jumissa ja Voltaren 100mg annoksella ei vie kipua pois :/
Comment
Comment