Lufthansan lakko meinaa aiheuttaa vähän ylimäärästä painetta...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Perhospelti 5,84e. Toimituskulut 12e.
Perhospelti 10,90e. Toimituskulut 9,90e, tai nouto 3,90e.
Perhospelti 11,50. Matkahuolto bussipaketti 15e.
Jne.
Kiinalaiset pikkukätöset tekevät perhospellin, joka rahdataan tänne. Se maksaa 5,84e kaikkinensa, vaikka siinä on jo kotimainen pulju vetämässä välistä. Sitten se maksaa 12e, että sitä jo tehtyä palikkaa siirrellään muutama kilometri. Tai 3,90, jos se liikkuu muutaman metrin. Sitten jos tuon pellin tilaisi suoraan kiinasta, niin ne pienet kätöset talttaavat Finnjetin kyljestä sopivan palasen ja napunapu, postikuluineen muutamalla eurolla se perhospelti on kotiovella. En minä nillitä erityisesti, mutta sanon vaan, että ei se homma toimi tuolla tavalla. Tuota eniten ihmettelen, että miten joku palikka tulee käytännössä postikuluitta kiinasta, mutta Keravalta lähetettynä siinä voi olla 12e toimitusmaksua, 6,90 käsittelykuluja ja vielä jotain keravalaisten pientoimituslisää.
Comment
-
Samoin ottaa päähän seuraavat sanonnat:
"sama vika rahikaisella"
"kovaa ajoa"
"komppaan"
sekä sanojen lyhentely sellaiseen muotoon ettei niitä löydä foorumin haulla (esim. Tiptronic -> tippi).
Nää on näitä ensimmäisen maailman ongelmia, ei pidä ottaa liian vakavasti tai pian pullahtaa verisuoni... :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiSähköpostiosoitteen vaihto jäytää. Tähän mennessä ilmoittanut 23 eri instanssiin uuden osoitteen, loput sitä mukaa kun muistuu mieleen.
Comment
-
Tuli tuosta Teron maininnasta mieleen se kun "siirryin" firmasta toiseen (yhtiöiden sulautuminen) ja tuossa uudessa oli melkein päällekkäin samanniminen kaveri. Mulle alkoi tulla etunimi.sukunimi@firma.com osoitteella paljonkin viestejä, jotka oli selvästi tarkoitettu tuolle kokonimikaimalle.
Samoin jossain vaiheessa alkoi tulla omaan gmail-osoitteeseen selvästikin jollekin toiselle osoitettua postia. Oli eräs samanniminen jäänyt eläkkeelle ja ilmoitellut uutta osoitettaan eteenpäin. Hän tosin kirjoitti sen muodossa etunimi.sukunimi5gmail.com ja sanoi, ettei löytänyt näppikseltään miukua. No, suurin osa vastaanottajista korvasi vitosen miukulla ja minä aloin saada postia. Hän oli tarkoittanut, että sen vitosen perään vielä pitää laittaa miuku, ilman vitosta kun mulla oli jo kymmenisen vuotta ollut tuo osoite niin ei saanut samaa.
Mutta anteeksi, kun ei tämä nyt varsinaisesti päähän ota.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zoml Näytä viestiLufthansan lakko meinaa aiheuttaa vähän ylimäärästä painetta...
Comment
-
Auringonpimennys@töissä.
En minä sitä olisikaan halunnut nähdä, toki istun mieluummin sisällä. Ei mitään henkilökohtaista ketään kohtaan mutta jos olet työtön tai muuten vaan haluat moralisoida minun työmotivaatiotani niin suu kiinni. Saa valittaa jos vituttaa, sitä varten tämä ketju on.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zoml Näytä viesti..., mutta Audista pimeni vakionopeudensäädin...
Tilasin kytkinpolkimen kytkimen. Siis sen joka kertoo onko kytkin ylhäällä vai alhaalla. (7H0927189)
Vielä en ole kerinnyt vaihtamaan.
Comment
-
Comment
-
Täällä ei oikeestaan huomannut mitään, kun oli tasasta pilvimattoa edessä, mutta onneks kameralla sai jotain tallennettua :)
Comment
-
Katoin toisella silmällä netistä BBC:n livestriimiä joka kuvattu 9km korkeudesta lentokoneesta. Löytyy varmaan aika pian Youtubesta. Aika vakuuttavan näköinen tuollainen 100% auringonpimennys. Olisi kiva nähdä jotain satelliitista kuvattua jossa näkyisi 3000km/h vauhdilla maan pinnalla liikkuva kuun varjo.
Comment
-
Tuosa sitä sateliittivideota, tai timelapse mutta kuitenkin:
https://twitter.com/meteorologit/sta...87888131268608
Comment
-
18×9,5" kultaset vanteet loppuunmyyty, tarjos tilalle hopeita. Hetken sulattelin asiaa ensin kieltäydyttyäni. Sit ajattelin et tyydyn hopeisiin ja tein tilauksen. Sit ei voikkaan lähettää koko sarjaa ysipuolikkaita, ku pitäs ottaa 8,5" eteen. Just joo. Katellaan sit muita vanteita ja toisesta liikkeestä, jos ei raha kelpaa. Renkaat on jo valmiina niin ei oikein onnistu.:/
Comment
-
Jaa, muistin maksaneeni Autoveron pois mutta enpäs maksanukkaan. Tänään Trafilta tullu lappu että auto on käyttö kiellossa :D No makettu ja kuitti autoon niin voi mennä ajelemaan känniääliöitä :D
Comment
-
Puuilon myyjä ei huolinut valaisinta takuupalautukseen, kun ei ollut kuittia. Ensinnäkin ottaa päähän myyjän välinpitämätön asenne sitä seikkaa kohtaan, että valaisimen muuntaja oli vikaantumisen takia tulikuuma ja se olisi voinut sytyttää tulipalon. Onneksi huomasin aika nopeasti, että valo on aavistuksen himmeämpi kuin aiemmin.
Toiseksi, ottaa päähän myyjät, jotka lähtökohtaisesti haluavat olla uskomatta asiakasta ja venkoilevat vastaan. Jotkut myyjät haluavat ratkaista ongelman ja toisilla on heti asenne, että ei ei ei. - Tuo haluaa olla minun kanssa eri mieltä, minä en halua maksaa hänen palkkaansa. No, ajoin tien toiselle puolelle Tarjoustaloon ja kävin ostamassa sieltä uuden valaisimen, josta kassa ystävällisesti ilmoitti, että on sitten 36kk takuu. :) Puuilo olkoon boikotissa hetken aikaa.
Comment
Comment