Noinhan se menee. Onneksi tässätapauksessa on aikaa odotella ja katsella, josko asiasta ymmärtävä ostaja lunaistaisi tuon Coupen:n pois. Jos ei mene, niin ajan itse. Positiivista puolestaan se, ettei pänni kuten aamulla :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Saksan posti, tuttujen kesken DHL trollaa taas Suomalaista. Tilasin Cabrion tuulisuojan viime viikolla, arvioitu toimitusaika oli tämän viikon tiistai. Ei tullut tiistaina eikä taida tulla ensi viikon tiistainakaan. Pakettiseuranta näyttää että paketti on viikko sitten torstaina lähtenyt liikkeelle, sen jälkeen lajiteltu Saksassa neljä kertaa, Itävallassa kolme kertaa, ja viimeksi tänään taas Saksassa.
Comment
-
Joo, nettiautossa auton kauppaaminen on aivan perseestä. vielä kun joku apina keksi nostaa sen niiden fb sivun etusivulle. Voi sitä jeesustelun määrää mikä siitä seurasi. Köyhät soitteli ja kerto että 3000e pois hinnasta niin hakevat heti yms, todella fiksua paskaa maililla. Mietin että pitäisikö vitutukseen käydä viemässä kuusalle, ja ottaa paalausvideot ja soittaa perään että nyt saat ilmaiseksi.
Comment
-
http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=10983
Ja noita pitäisi useampi tilata. Ei se homma toimi sillä tavalla, että joka hiton pikkunippelikin maksaa toista kymppiä + överit postikulut. Lisäksi edellisellä kerralla toimitus kesti niin kauan, että olisi saanut ulkomailta nopeammin.
Comment
-
Hopsis:Pakettiseuranta näyttää että paketti on viikko sitten torstaina lähtenyt liikkeelle, sen jälkeen lajiteltu Saksassa neljä kertaa, Itävallassa kolme kertaa, ja viimeksi tänään taas Saksassa.
Saapa nähdä joutuuko sovittua tippiöljynvaihtoa siirtämään kun tarvikkeiden saapuminen näyttää viivästyvän. :C
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ugemi Näytä viestiEihän toi nyt paha ole, alle yheksällä eurolla saa yli 50 kappaletta :D
Comment
-
http://www.iltalehti.fi/autot/2015022719272753_au.shtml
Mites tämä nyt sitten oikeasti meneekään? Ei siis osunut omalle kohdalle, mutta ottaa taas päähän tämä järjettömyys. Ja se että trafilla ja poliisilla on eri käsitys.
Kyseistä asiaa trafilta tiedustelin puolivuotta sitten ja heidän mukaan B-kortilla saisi kiskoa tuotakin kärryä, jos se painaa alle 750kg. Eli tyhjänä sen 400kg.
Ketä tässä nyt sitten taas pitäisi uskoa. Ja jos poliisin tulkinta on oikein, niin ompahan taas saatu tehtyä asiat hankalaksi.
Pikku e eli BE-luokan ajokortti oikeuttaa ajamaan ajoneuvoyhdistelmiä joissa vetävä auto kuuluu B-luokkaan ja perävaunun massa on yli 750 kg sekä yhdistelmän kokonaismassa yli 3 500 kg.
Onko multa nyt mennyt jotain ohi; vai eikö trafi taaskaan tiedä itsekkään mitä on säätänyt.
Comment
-
Olen ollut siinä käsityksessä, että ajokorttiin kärryn paino lasketaan kärryn kokonaispainosta. Nyt kun viime päivinä olen seurannut toisella foorumilla pikku-e keskustelua, niin päädyin siihen näkemykseen, että nykyään kärryn paino lasketaan todellisen painon mukaan. Ja uutisen mukaan asia ei ole niin.
On kyllä tehty älyttömät pykälät, kun kukaan ei tunnu osaavan samalla tavalla tulkita niitä ja kuitenkin joka päivä tieliikenteessä vedetään lukuisia perävaunuja. Tämmöisten juttujen pitäisi olla niin rautalangasta väännettävissä, että kellään normaaliälyisellä ei olisi asiassa mahdollisuutta väärinymmärrykseen.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TN69 Näytä viestiSain "potkut" mutta olen iloisempi kuin pitkään aikaan. Viimeksi tältä tuntui kun lemppasin ex-muijan.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiMun pitäisi tuo kutonen laittaa myyntiin ja valmiiksi ahdistaa ajatus nettihautomon paviaanien kyselyt ja väännöt...
Comment
-
Renkaassa naula tjsp. joka tapauksessa sihinä käy. No etsin tässä sit lauantaiehtoona rengasliikettä. Ei ne prkl... ole auki kun viikolla (sesonkina vkl). Ei varmaan auta muu kun vaihtaa vararengas ja odotella arkea, että pääsisi paikkuuttamaan ton renkaan. Näin täällä maalla n. 250 000 ihmisen yhteisön keskellä.
Comment
-
Laita siihen se oikea hinta, niin on myyty nopeasti. Liian moni kun odottaa sitä asiantuntevaa= tyhmää, joka maksaa pyydetyn ylihinnan, niin saa myydä vuoden ja sitten kiukutella kun ei mene "helmi" kaupaksi.
Mutta juu, tarvii kattoa hinta ns oikeaksi ja toivoa ettei apinat noteeraa. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
Comment
-
Turha toivo, sanoisin. Siinä vaiheessa kun myin tuota vaihteistovikaisena purettua A6:sta Nettivaraosan puolella 350€ hinnalla niin joku äijä soitti ja turisi että "mitäköhän siihen maksaisi vaihdelaatikko?". Siinä vaiheessa ihan selvällä Suomen kielellä oli kuitenkin ilmoitukseen kirjoitettu että autosta puuttuu esim. puskuri, lokasuojat, ratti, moottori, kuskin ovi, keulapala ym pientä.
Toinen isäntä soitti:
"Onko alumiinivanteita?"
"Ei ole. On vain noi kuvien peltivanteet."
"Eikö ole alumiinivanteita? No en minä sitten. Tai no mitä ne peltivanteet maksaa?"
"Maksaa 80€ koko kierros. 16 tuuman alkuperäiset, ruosteettomat peltivanteet renkaineen."
"Ai 80€. En minä niin paljon mutta jos 40 euroa."
"En minä sillä hinnalla kun järkevämpää on pitää auto rullaavana."
"Niin. Ja en minä tiedä edes olisiko ne sopivat kun minulla on tuo A3 niin en minä sitten niitä osta."
"Jaa. Selvä. Kiitos soitosta kuitenkin."
Lisätäänkö vielä että 90% nettivaraosan kautta tulleista kontakteista ei johtanut mihinkään. Jos hinta on oikea niin myy täällä, pääset vähemmällä.
Comment
Comment