Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Just esittelin frouvalle haaveiden kohteen. Saan kuulemma hankkia mutta kohde ei ole a) hyvän näköinen b) käytännöllinen c) sellainen jonka kustannuksiin hän osallistuu.. Ai mistäkö on kyse? No jostain tällaisesta (tosin tuon numeron mallimerkinnässä voisi vaihtaa muutamalla tonnilla konsonanttiinkin..).
Kaikesta huolimatta nyt meikäläinen voisi olla hyvinkin suostuteltavissa A2:sta luopumiseen..
stna vittu prkle... Joku yön aika vieny passatista lisävalot! Tai kaksi reuninmaista. Todella helppo tunnistaa omaksi jos myyntiin tulee. Toinen on hajottava ja toinen pistevalo ja molempiin asennettu xenon jälkiasennus sarja poraamalla reikä lampun alaosaan. No, positiivistä oli, että mitään ei oltu hajotettu. Oli joutunu ruuvaamaan irti lamput. Istu sen verran lujasti kiinni. Viereisestä volvosta oli lähteny kaikki kolme repimällä.
V8:n jakopään remppa ja nokkien stefojen vaihto öljyvuodon korjaamiseksi ei sitten ollutkaan niin simppeli / halpa homma kuin piti. Stefat ei sitten ollutkaan vuodon syy, vaan kannen tiiviste.. :/ Eli otetaan sitten molemmat kannet irti ja suoritetaan kansiremppa samalla. Olin jo varautunut touhutonnin menoon, mutta ei taida aivan riittää... prkle!
10.2. kirjottelin tuon ja vielä vähän vastustaa remontti. Kannet ja kaikki himmelit paikallaan, kone käy ja kukkuu (ja käykin muuten erittäin tasaseen ja nätisti). Paskempi juttu vaan että öljypumpun tiiviste vielä vuotaa, joten jakopää vielä irti ja pumpun tiiviste uusiks... Oishan se ollu mukava saada auto pääsiäiseks ajoon, mutta ei :(
Menny jo niin saatanasti rahaa tähän, että enhän mä voi tosta luopua koskaan... ;)
OT: Noh, ehkä yhden kauden olisi voinut ottaa välistä, mutta olen pitänyt kyllä koko sarjasta tähän asti. Ja enää on mielestäni viisi jaksoa jäljellä, kun viimeinen on tupla. Kunhan se finaali ei sitten kaataisi kauhean pahasti kaikkea :)
Tuli ruvettua asentamaan alustasarjaa. No kuskinpuolen ylätukivarsien yhdyspultti taas kerran temppuilee. :|
2h tuli temppuiltua crc:n, rostoffin, erinäisten vasaroiden ja pulttipyssyn kanssa.
Lopputulos kanta napsahti nätisti irti. Prkl.
Huomenna uusi yritys, apukuskin puolelta sentään irtosi helpolla.
Ahdistaa kun vois huomenna jo laittaa kesärenkaat alle ainakin kokeilu mielessa, mutta jaon muutos spacerit puuttuu ja ei ole vielä tietoa millon ne on tulossa.=(
Kotipihan sentin paksuinen hiekkakerros tarttuu kesärenkaisiin kuin liimattuna. Ropisee.
Sama ropina tuli itsekin huomattua tänään kun viimeinkin sai kesärenkaat alle pesun ja vahauksen jälkeen.
Plus sade ottaa päähän, toivottavasti loppuu aamuun mennessä niin pääsee kokeilemaan josko 2-pyöräisellä olisi jo asiaa liikenteeseen.
Katsastusremonttia 90:iin... Määrättiin vaihdettavaksi jarruletkut (ihan syystäkin). Motonet kehitti oikeanlaiset takaletkut, mutta eteen myytiinkin sitten 90-vuosimallin ulommat letkut (muuttui yhdestä pitkästä kahteen lyhyeen jossa putki välissä). Olisin ehkä halunnut saada auton valmiiksi näin pyhänä kun kerran oli ruvettu tekemään >:(
Kävin torstaina hakemassa päästölappua V8:n. Happea riittävästi (10%) ja Hc useita satoja. Aika selvä vuoto siis. Vikakoodikin löytyy, lambda-säädössä ei rajat riitä. Ihme sinänsä..
Pakopuolella ei näkyvää vikaa, joten katse imupuolelle. Hain jo valmiiksi säkillisen huohotusletkuihin käypäsiä klemmareita. Päällimäiset näyttävät kyllä ihan hyviltä, joten pieni pelko siinä jo hiipi ahterin ympärille. Rupesin sitten putsailemaan kaasuläppäkoteloon tulevan letkun klemmarin ympäristöä ja sohaisin letkua pois edestä, että näen mihin se on matkalla. Suunta on imusarjan alle ja siitä letkusta muuten puuttuu ~ puolet. Kaiken maailman nikaleen purkua ja tiivisteen uusintaa siis tiedossa.
Ensin hajosi läppäri, sitten urssi alkoi temppuilla. Näihin meni se pari tonttua rahaa.
Tänään iltasella kun tulin kotiin pääsiäisen reissusta niin duuni pakun lasissa odotti lappu jos kerrottiin että ajoin muuten lauantaina pakustasi etupuskurin solmuun. Onneksi jätti yhteystiedot niin pääsee sopimaan asiasta. (pienoinen ihme sinänsä)
Mikä helvetti siinä on kun jotain hajoaa niin sitten hajoaa kaikki eri vehkeet perässä. :(
Kesärenkaat alla, ja urissa ihan stnan moinen jyrinä! Renkaat on sen verran hiljaset muuten, että kun ajaa urien sivussa, niin laakerin ulina se vasta raikaakin! Noh, kai se siitä tasottuu..
Koukutin etupuskurin yo-liikunnan parkkipaikalla kivetyksen yli. Rutina oli miehekäs. Prkl, juuri kun on saanut kahden kuukauden palapelin koottua sen alamuovin kanssa.
Comment