Kokeilitko käynnistää ilman kaapelia tai mitään muitakaan lisälaitteita? Niiden setupissa ilmeisesti jotain ongelmaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juniku Näytä viestiItse itsellesi taisit vastata, johan se on aika vähintään 4 vuoden välein heittää rauta roskakoriin ja ostaa uusi(?).
Ellei sulla ole siihen varaa, sulla ei ole varaa Applen koneisiin ollenkaan(?).
Jos taas sen hopeisen ulkokuoren sisuksien olemuksen tajuaminen mielletään liian vaikeaksi tai turhaksi, niin haaskasin vaan sattumalta minuutin trollin ruokkimiseen, joka voi myös ottaa päähän :)
Comment
-
Nyt kyllä naurattaa tää vakuutusten jokavuotinen hinnannousu. Eikös perusidea ole että yhdestä kolaroimattomastatukseesi vuodesta saa 5% bonuskorotuksen joka näköjään kompensoida sillä että ensi vuonna vakuutusmaksut nousee mulla 6%
Comment
-
Joo, tuo on kyllä aivan naurettava hinta. Itsellä on nyt IFissä, ja maksaa ~35€/kk 525:sen crossiin. Ei varmaan raaski edes vakuutuksen takia vaihtaa pyörää toiseen :) Mulle se olis nyt jotain 5000€.
Ja ajoa ei mullekaan paljoa tule, viime talven täysremontin jälkeen mittarissa on nyt seitsemän tuntia.
Comment
-
Autoklinikan toiminta meinaa vähän ottaa kupoliin. Kävin siellä näyttämässä takalokariin ilmestyneitä naarmuja. Auto oli ollut laina-ajossa einkä siis ole itse ajanut mihinkään kiinni.
Mun silmään ne näytti kovin köykäisiltä. Autoklinikan tuomio oli että maalata pitää ja lasku on vajaat 700€.
Kävinpä sitten kaverin kaverilla näyttämässä autoa Hertsikan Audi Centterillä ja tosiaan se tärpätillä pyyhkäisy ja vähän myllytystä niin jäljet hävisivät.
Olisi se mukavaa että ammattimiehet eivät yrittäisi noin röyhkeästi viilata linssiin.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiJoo, tuo on kyllä aivan naurettava hinta. Itsellä on nyt IFissä, ja maksaa ~35€/kk 525:sen crossiin. Ei varmaan raaski edes vakuutuksen takia vaihtaa pyörää toiseen :) Mulle se olis nyt jotain 5000€.
Ja ajoa ei mullekaan paljoa tule, viime talven täysremontin jälkeen mittarissa on nyt seitsemän tuntia.
Comment
-
Vieras
-
Foorttien lisäksi: http://www.motonet.fi/fi/ostoskori?-...91;25-53581]=1
Sekä sekalaisia romikselta.
Comment
-
Pankkien tapa pihdata raahaa alkaa harmittamaan. Tilisiirto ruotsiin kesti 12 päivää mennä perille. Kysyin pankista 10 päivän jälkeen jotta mikähän tässä mättää, niin vastauksena oli selityksiä valuuttakursseistä ynnä muista. Toki näpyttelemäni tilinimeron oikeellisuus ehdittiin kyseenalaistamaan monta kertaa. Minulta osasivat kyllä ottaa rahan välittömästi tililtä.
On se kumma ettei bitti liiku vaikka meidän työmaalla rikotut valokuidutkin on korjattu aikoja sitten. Niin ja siinäkin casessa operaattori puhui muunneltua totuutta peitelläkseen omia virheitä.
Comment
-
meidän työmaalla rikotut valokuidutkin on korjattu aikoja sitten
Comment
-
Eilen Oulusta lähdettiin kaverin kans kotia kohti Limingasta käännyttiin 86 tielle paavolantie ajeltiin noin 10km kun joku teini apina mutkan takaa heittää pitkät valot päällä mallia lisäpitkät xenoneilla mulla lyhyet valot päällä tämä perkeleen tollo ei vaihtanut lyhyit vaikka laitoin pitkät päälle oli hemmetin kiva tähtäillä missä tie menee.
Comment
Comment