Alkuperäinen kirjoittaja kvande
Sitten kotiin ja auto laiton alle (alkaa muuten D2:n umpioiden irrotus käydä sujuvasti). Uusi pumppu johtoon kiinni ja johan hurisee. Sittenpä ei muuta kuin vanha pumppu pois alta ja uusi paikoilleen. - Vieläkin hurisee hienosti, mutta vettä ei tule. (No oikeastaan uusi pumppu vaati vaan toooodeella piiiitkän primeroinnin, ennen kuin nestettä alkoi tulemaan.)
Seuraavaksi liitoksien tiiviyden tarkistus, jonka jälkeen pesurin säiliö, ilmanpuhdistin ja ajovaloumpio paikoilleen. - Muuten homma onkin valmis, mutta enää liiokset eivät olekaan tiiviitä ja pesurin säiliö valuttaa sisältönsä työpisteelleni. - Ja ei kun taas umpiota irti.
Lopulta löytyi sellainen pumpun asento, jossa vuotoa ulospäin ei ole (kop kop...). Ja umpio paikoilleen ja testiä ja hienoa, kaikki toimii. Paitsi. Nyt mittaristossa killittää pesunesteen vähyyden symboli. (Voi rähmän rähmä!)
Onkos nyt niin, että C4 satkussa, 90:ssä jne, joihin tuo Motonetin pumppu 12-1409 sopii, toimii varoitusvalo virtapiri katkaisemalla, kun taas D2 A8:ssa valo syttyy, kun virtapiiri maadoitetaan pumpussa nesteen ollessa vähissä?
No joo, oikeastaan minun pitäisi kuitenkin olla aika tyytyväinen, sillä nyt taas lasinpesuri toimi.
Comment