Tämä aika pitkälti. Jotenkin vaan jäi sellanen maku, että katsurilla oli muutenkin huono päivä. Tuli mm. korjauskehotus liian alas suunnatuista etusumuvaloista. Oli kyllä ensimmäinen kerta, kun katottiin sumareiden suuntauksia. Ajo valot tai liian ylös suunnatut sumarit menis vielä ymmärrykseen, mutta sumarit liian alas.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja beefemma Näytä viestiKilvet läks.. Toimimattomien valojen korkeuden säädön ja väärän kokosten renkaitten takia
Comment
-
Ok, joka päivä oppii jotain uutta. Hyvä sitten että kävin tällä viikolla laitattamassa kaikki rengaskoot Cabrion otteeseen, kun aikoinaan rekist.katsastuksessa ei tullut muuta merkintä kun talvirenkaista, 15", vaikka auto oli lähtenyt tehtaalta 16"-pyörillä.
Comment
-
Jos kaksi tuumaa liian isot, niin tulee sakot. Ainakin omalla kohdalla. Keskusteltiin siinä kuitenkin useampi minuutti lain järkevyydestä sillä otteessa lukevan rengastuksen halkaisia on isompi kun nykyisen... Nuo valoasiat ei taida olla kenelläkään suomessa hallussa. Ei konttorilla, sinitakilla tai harrastajilla. Itsekkin yrittänyt oikeen paneutua, mutta jokavuosi väännetään ja käännetään. Tiedotteessa lukee eritavalla kuin lakitekstissä jnejne. Nimittäin joidenkin mielestä ei saa jälkiasentaa xenoneita ja joidenkin mielestä ei edes alkuperäsisillä osialla. Eikä umpiomerkinnöistä ole mitään hajua, saati vuosista/mallisarjoista mihkä saa ja mihkä ei. Katolle ei saanut ennen laittaa valoja jos niitä ei saanut etuakselin etupuolelle, käännösvirhe... Ne eivät saa häiritä kuljettajaa suoraan tai heijastamalla jostain, muuten ei väliä. Tähän on tullut muistaakseni jo muutos. Muistaakseni osittain Amarokin ansiosta.
Sama töissä väliaikaisten rakenteiden ja tapahtumarakentamisen lainsäädännöstä ei ole suomessa mitään hajua, kuin kourallisella ihmisiä. Huom ei kellään ns virallisella taholla. Uusi E-Koodi on astunut voimaan eikä sitäkään pystytä tulkitsemaan... osaksi käännösteknisistä syistä...
Toivottavasti suomessa ei tarvitse tapahtua tälläistä enenkuin tajutaan.
Comment
-
Joo otteessa 225/40/17 muutoskatsastettuna.. alla on 225/40/18 ja 215/40 9,5" vanteella..
235/40 sais vielä muutoskatsastettua.
tarkoitus oli että olis tän pari kuukautta selvinnyt noilla ja kesäksi laittanut oikean levyiset.
Jäätävän huonoa tuuria kun pysäyttivät kuulemma sen takia kun näytti matalalta ja renkaat tulee kuulemma ulos kaarista.
just otin lätyt pois välistä ja kumi on 2 senttiä kaaren sisällä vanteen reuna näkyy sivusta vähän. korkeuden säätö oli merkattu korjaus kehoitteeksi edellisellä leimalla
paikallaan on depo umpiot joissa ei moottoreita ole.
Noh auto seisoo nyt sitten niin kauan ilman kilpiä kunnes saan lailliset renkaat ja toiset umpiot niin pääsee viemään uusinta katsastukseen. Edellisen omistajan virityksiä noi renkaat ovat vaan uudet niin menee hukkaan kun ei passaa vanteelle
Comment
-
Lähitapiola toimii maksajana ja on luvannu täyden korvauksen konepellin maalauksesta. Mikä v***u siinä siis on että aluks oijotaa lommot pelkästää ja väitetään asiakkaalle et tuli hemmetin hyvä vaikkei kaikkea edes oltu oijottu ja konepellin keskellä helvetin suuri painaumaa. Noh toisen kerran sitten korjaukseen ja lähitapiola lupaa maksaa jälleen koko konepellin maalauksen ja itse useasti vaadin että konepelti maalataan no nyt ku hain auton pois nii konepelti täynnä lommoja, konepellistä vaihdettu lakkapinta ja maalausta suoritettu rantaapallin kokonen ja muotonen alue. Tulee jo mulle kalliiks se prkl juoppon makoilu konepellillä ku kolmatta kertaa joutaa ajaa autonn korjaukseen ja julkisilla tunnin matka pois plus viime kerralla jäi 3h palkka saamatta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TN69 Näytä viesti5kk vanha tuulilasi ja taas halkesi kiveniskemästä. Onneksi halkeama ihan alareunassa tummalla alueella ja näkyy muutaman sentin apparin puolella. Onneksi on tuo tuulilasivakuutus, sai porautettua halkeamat matkalla töihin.
Comment
-
Nyt ottaa päähän!!!
Alkuperäinen kirjoittaja TN69 Näytä viesti5kk vanha tuulilasi ja taas halkesi kiveniskemästä. Onneksi halkeama ihan alareunassa tummalla alueella ja näkyy muutaman sentin apparin puolella. Onneksi on tuo tuulilasivakuutus, sai porautettua halkeamat matkalla töihin.Viimeksi muokannut Ghousti; 4.10.2014, 22:08.
Comment
-
Huoh.... Jokunen päivä sit purnasin JKL autotarvikkeen "nopeasta" palvelusta. Vinkkasin asiasta tuttavalle, joka puolestaan suoraan ko firman ylemmälle portaalle. Tämän seurauksena heti seuraavana päivänä soittivat korikorjaamolta, että "maahantuoja pyysi auton tarkempiin tutkimuksiin päiväksi tai pariksi".
Siis kestikö 3 kuukautta ja vähän yli selvittää tuo asia, että maahantuoja haluaa tutkia auton ruostevauriot?! Toivottavasti ei KOSKAAN tule mitään isompaa murhetta, se vasta kestääkin jos näillä mennään...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiTahtoo tuo turvaväli itse asiassa rikkoa laseja. Aina siihen pitää jonkun ängetä nakellen kaistojen välissä olevat romut lasille. :)
Comment
-
Ei nyt varsinaisesti ota päähän mutta tuskastuttaa. :) Oltiin tuossa muijan kanssa hänen autollaan vähän reissaamassa ja voe että sitä tuskaa, kun yrität pikkukoneisella autolla ohittaa jotakuta. Jumankauta, kun kone huutaa hoosiannaa, mutta mitään ei tapahdu. Pakko oli ohi päästä, kun noita sunnuntaiajelioita ajaa satasen alueella n. 80km/h. Pitkä kiitoratahan tuollaiseen tarvii. :)
Autossa ei muuten mitään vikaa, mutta ihan liian pieni moottori. En edes tiedä mitä tollasen volvon D2 moottorissa on tehoja, mutta noissa kohdissa tulee kova ikävä aina omaa autoa. :)
Comment
-
Miten ihmeessä on mahdollista unohtaa sovittu juttu alle 24 tunnissa? Hakkaisi nyt päätä puuhun, mutta sopivan kohteen puuttuuessa jääkin tyytyä turhautumiseen ja toteamukseen, että näinkin lyhyen varoitusajan jutut on pakko nykyään laittaa kalenteriin - edellyttäen, ettei tuokaan pääse unohtumaan...
On kai wanhassa päässä iän kertymisen tuomat "ominaisuudet" jo "nostamassa päätään". Aika kulkee vain yhteen suuntaan, joo joo...
Comment
Comment