Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    No mutta ohan sulla ne kaksi vapaata.

    Comment


      Lakisääteiset :) ja itepähän oon ottanu epähuomiossa vähän liikaa hommia. Hyvä tällain perjantaina tajuta,että eihhhh

      Comment


        Joka perkeleen kerhon A4-en alle rupeaa ilmestymään nämä fat five vanteet.

        Comment


          Elähän nyt, eehän minä tienny että sinäkin niitä oot laittamassa.. ;D

          Comment


            No ei se pää nyt aivan ratkeamassa ole. Hauskaa vähän jopa.

            * Myyntipalstan cäbi
            * oma brilliantrot
            * bonus B5
            * Jargo B5 S4

            Comment


              Mulla on kans ollu ja pari vuotta tosin talvivanteina =)

              Comment


              • Mä laitoin kanssa just fat fivet alle.
                Ne nimittäin ovat olleet tuossa kutosessa alun perinkin tehtaalta lähtiessä, niin harharetkien jälkeen paluu "orkkissivulistamieheksi" :)
                Viimeksi muokannut jarituru; 26.4.2014, 10:57. Perustelu: Tarkennus

                Comment


                • Pakko laittaa, että nyt menen laittamaan kyseiset vanteet alle : )

                  Comment


                    Isot miehet kiusaa Haraldia minkä kerkiää :)

                    Comment


                      jarituru tarkoitin nimenomaan tuota 18x8.5" A8 vannetta. Ihmeesti alkaa ihmisiä tulemaan kaapista.

                      Comment


                      • Mitenköhä tän ny sanois nätisti...
                        V*tut, herneet menee kumminki nekkuun jollain, joten:

                        Tän päivän pörräsin pyöräkuormaajalla yhden taloyhtiön pihassa koko päivän pesun tiimoilta, niin eikö sielä saat*na ole myös meillä töissä olevien ihmisten lapset juoksemassa fillaroimassa koneen takana metrien päässä, tai vaihtoehtoisesti edessä missä tulee yli 2.5m leveydeltä korkeapaineista vettä.


                        Loppuu varmaan se hauskuus monessakin osoitteessa kun on lapsokainen a) takarenkaan alla pannukakkuna tai b) on toista sataa kilometria tunnissa vesisuihkun mukana tuleva kivi silmässä pystyssä?

                        Tuskin tahallani kenenkään yli ajan tai kivitän, mutta vahinkoja voi sattua?

                        Omille lapsille oon sanonut että työkonetta ei tarvi mennä 50m lähemmäksi, en viitsisi alkaa muitten lapsia kasvattamaan, kun siitäkin tulee sanomista.

                        Että aikuiset, valot päälle.

                        Comment


                          Omille lapsille oon sanonut että työkonetta ei tarvi mennä 50m lähemmäksi, en viitsisi alkaa muitten lapsia kasvattamaan, kun siitäkin tulee sanomista.
                          Tämä myös meidän taloudessa tehty selväksi pojille.

                          Comment


                            Nikke, mites te olette rakennusluvan saaneet ilman pääsuunnittelijaa? Kyllä kai se siinä vaiheessa jo olisi pitänyt esille tulla? Onko teillä vastaava mestari? Hän ainakin meillä toimii myös pääsuunnittelijana.

                            Comment


                              Kylläpä ottaa tänään päähän. Suomi -tämä murheellisten laulujen maa.

                              Comment


                              • Saat**a tuli sitten laitettua emännän skoda parkkiin Vaasan jäähallin pihaan, eikä ihan huonosti, 40 € parkkipeten lappu ikkunaan

                                Comment


                                • Nonii ja se lataa....NETTI! lataa! Mitäköhän se ees lataa!? Voisko kehittäjät edes kehitellä jotain aikajanaa tohon, että näkis tän edistymisen! Että istutaanko tässä kymmene minuuttia vai kolme minuuttia? Ens juhannukseen vaiko myöhäiseen maailmantuhoon?!

                                  Comment


                                  • Mulla tuli auton mukana noi fat-five vanteet. Haluaisko joku ne ostaa, niin saa vaikka A4 alle? Alkaa jo tympimään niitten ulkonäkö.

                                    Comment


                                    • Jos sisko ostaa etelänmailta loma asunnon, meen sinne talveksi ns. talkkariksi.
                                      Vuokraan tän asunnon viisinkertaiseen hintaan. Muutan kirjat sinne ja tuon aina pari autoa muuttona.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viesti
                                        Nikke, mites te olette rakennusluvan saaneet ilman pääsuunnittelijaa? Kyllä kai se siinä vaiheessa jo olisi pitänyt esille tulla? Onko teillä vastaava mestari? Hän ainakin meillä toimii myös pääsuunnittelijana.
                                        Mulla oli pieni aukko tietämyksessä, kun rakennuslupahakemuksen vein rakennusvalvontaan. Oli laittanut siihen rakennuksen suunnittelijan nimen. Mutta tämä homma selvisi. saimme pääsuunnittelijan ja vaikka hän ei aloituskokoukseen päässytkään, saimme aloitusluvan ja askelmerkit eteenpäin. Vastaava mestari meillä on, mutta ei ole pätevä toimimaan pääsuunnittelijana. Mokomaa byrokratiaa.

                                        Comment


                                          Joskus varsin ihmeellisiä nuo byrokiemurat. Meillä on Kastellin talopaketti, mutta silti pääsuunnittelija voi ja itse asiassa pitää olla joku muu, nyt siis vastaava. Ja itse tehtiin pohjakuva, että ollaanko mekin jotain suunnittelijoita sitten?

                                          Mitähän pätevyyttä muuten vaaditaan suunnittelijalta ja vastaavalta? Mun mielestä meillä on ihan rakennusmestari tuossa. Tai en mä tarkkaan muista mikä tutkinto hällä on. Ehkä pitäisi kun on pienimmän pojan kummisetä? :-p

                                          Comment


                                          • Ilmeisesti se virolainen ä**ä joka oli pyyhkijän väliin laittanut lapun siitä kuinka olen pelastustiellä parkissa on nojannu lokariin ja kappas! Lommo! En sitten tiedä kuinka leveä ahteri kyseisellä henkilöllä on jos ei prkl 6m leveästä välistä autollaan pääse. Pistäisin kyllä autoni vieras paikalle mut kas kummaa kun vieraspaikalla on aina se sama viininpunainen yaris ja se arnoldsin pikku tojota asukkaiden toimesta. Saiskohan tollasen tylpän lommon oijottua kuinka helposti ilman että joutaa purkamaan mitään?

                                            Comment


                                              Jo lommolla on tarpeeksi kokoa niin kokeile vessan putsausimukupilla vetasta suoraksi. Muuten varmaan kannattaa kokeilla niita Motonetissa myytavia liimapuikko-oikojia.

                                              Comment


                                              • Tuulilasiin kiinnitettävä kännykkäteline on kans toimiva oikomiseen, tai navigaattorin imukuppi.

                                                Comment


                                                  GoPron imukuppijalka toimii myös :)

                                                  Comment


                                                    Ostin tuollaisen viime syksynä. Noin 10€ hintaluokassa, oli useampaa eri kokoa. Tuossa on vissiin joku 75mm toi imukupin pinta-ala.

                                                    Comment


                                                    • Pitää tänään kokeilla josko navin imukupilla sais oijottua, jos ei muuta niin pitää yrittää ettiä joku imukuppi systeemi joka on siihen tarkoitettu :) Ei viitti juuri myllytettyyn pintaan ruveta liimailemaan mitään :/

                                                      Comment


                                                        Muista putsata pinnat todella hyvin, ennen kun lyöt imukuppia peltiin. Eli mielellään pesun kautta ja kuivauksen yhteydessä teet sen. Saat minimoitua naarmun riskit. Ja imukuppi kanssa tarkasti puhtaaksi.

                                                        Comment


                                                        • Todellakin ottaa....
                                                          Sain auton pestyä, vahattua ym. ja jätin sen yöksi rauhallisen alueen pihalle (kaivopuisto) aidan viereen.
                                                          Tänä aamuna kun tulin niin mun vasen peili oli varastettu. Siis oikeasti.... kerrostalon pihalta aidan vierestä ... täytyy sanoa että keittää... viel jos peili olisi ollut kunnossa mutta ei... siinä on nestetummentunut kun tummeneva... Joten mitä järkeä.... Tiedän että alue on hieno ja kallis ja jotkut sanoo että pitää sitten olla varaa mutta ei... nyt työttömänä jokainen juttu on tärkeätä ja maksaa peili siihen turhasta on ärsyttävää....
                                                          Kun edes tietäisi mikä malli se oli mutta ei... audilla ne sano että niitä on monta erisorttia ja ei antanut sopivaan koodia kun aavisti että haen sen netistä halvemmalla.
                                                          Onneksi kehikko on ehjä, piuhat katkaistu ja peili vaan viety. Nyt vaan jostain semmoista metsästään, mutta koodi pitäisi saada. ohessa kuva ärsytyksestä.https://scontent-b-mad.xx.fbcdn.net/...76770439_n.jpg

                                                          Comment


                                                            tuolta voit yrittää tiirailla varaosanumeroa: http://www.partsbase.org/

                                                            Comment


                                                              Töihin paluu lomalta.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X