Jokerit...ugh! Olen puhunut..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Minulla on ainakin Golfin etulokarien jatkeena sellaiset jääpaakut, että joustovaraa on ehkä 2cm. Jokaisessa pienessäkin niiauksessa paukkuu ja rahisee. Eivätkä lähde potkimalla ennen kuin saa hetkeksi lämpimään.
Mutta ei ne nyt varsinaisesti mitään haittaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari Lukkarinen Näytä viestiVarsin monessa nykyrenkaassa on pyörimissuunnan sijasta "OUTSIDE" -merkintä, jonka voi toki asentaa vanteen sisäpuolelle.
Comment
-
Peili paskana..nenä vuotaa
Olin kahden vaiheilla lähdenkö töihin flunssassa, päätin lähteä. 5 minuutin ajon jälkeen kapealla hiekkatiella joku vanha Mazda leikkasi kevyesti mun puolelle sokean nyppylän päällä... Vasen peili tuusan nuuskaksi molemmilta.. Flunssasena pimeässä vitutti eikä jaksanut alkaa selvitteleen sen enempiä, molemmit jatkettiin matkaa hetken ihmettelyn jälkeen, peili nyt vaan on kuitenkin peili (160? motonetista mulle, mazdaan maksaa varmaan kympin). Nyt kaveri soittaa perään että oli mun vika ja vie asian poliisille.. Ottaa päähän...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiMiksi kontata niitä irti, ei ne minua ainakaan haittaa?
Comment
-
Varmaan täällä PKS-alueella on niin paljon suolaa seassa että nuo paakut eivät ole puhdasta jäätä vaan sellaista pehmeämpää kamaa. Pyörät sekä pyörivät että kääntyvät vaikka olisi holvi täynnä.
Siitä perseen muodosta.
Comment
-
-
sellaista pehmeämpää kamaa.
Tänään se otti itseasiassa reilusti kiinni Keravalla Anttilan hidasteissa. Vahingossa pudottauduin hidasteelta liian vauhdikkaasti. Kaamea raapina, mutta ei siitä ollut edes kulmaa lohjennut irti. Täytyy viedä sulamaan hetkeksi, muuten on kohta sisässä tuo kulma.
Comment
-
Täytyy viedä sulamaan hetkeksi
Comment
-
Jos ei ole omaa tallia niin menee johonkin sellaiseen ruokakauppaan missä on lämminparkkihalli niin saa kökkäreet sitten kaupasta tultua irti. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiEi taas. Nyt napsahti toinenkin vetari hienosti apteekki reissulla.
Comment
-
Luulisi sen varoittavan ensin. Minulla tuossa mönkijässä on välillä vetonivelet täys kuraa, nivelien kulma on melkoinen, vääntöä varmaan puolet enemmän, mitä 1.8 Audissa ja ei niitä saa rikki. Suorassa linjassa ollut ristikko on kyllä murtunut hajalle, kun oli liikaa pitoa ja vääntöä, mutta vetonivelet kestää. Siinä on vielä heikommat nivelet, mitä sinulla. Polon nivelet. :)
Comment
-
A4:sen kattoluukku jäi auki. Auto kävi laakkosella tutkimuksissa ja tuomio oli tyly. Koko kehikko vaihtoon (ilmeisesti vaijeri on mennyt poikki mekanismista).
Varaosan hinta vaatimattomat 921 euroa. Alkaa olla 1/4 auton hinnasta...
Ei pysty...
Luukku teipattuna jeesusteipillä kiinni. Ei autotallia käytettävissä korjaukseen.
Periaatteessa riittäisi jos luukun virittäsi pysyvästi kiinniasentoon. Ilmastointi hoitaa viilennyksen joten luukku on aika turha varuste.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mxwll Näytä viestiVaraosan hinta vaatimattomat 921 euroa. Alkaa olla 1/4 auton hinnasta...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mxwll Näytä viestiA4:sen kattoluukku jäi auki. Auto kävi laakkosella tutkimuksissa ja tuomio oli tyly. Koko kehikko vaihtoon (ilmeisesti vaijeri on mennyt poikki mekanismista).
Varaosan hinta vaatimattomat 921 euroa. Alkaa olla 1/4 auton hinnasta...
Ei pysty...
Luukku teipattuna jeesusteipillä kiinni. Ei autotallia käytettävissä korjaukseen.
Periaatteessa riittäisi jos luukun virittäsi pysyvästi kiinniasentoon. Ilmastointi hoitaa viilennyksen joten luukku on aika turha varuste.
Comment
-
Pääsimpä pois just OYS;s arvailukeskuksesta ja tulipa siellä tuhottua aikaa 8 tuntia tippa suonessa ja tuloksena selittämättömiä vatsakipuja TAAS! Ei oikein jaksais kerren kuussa viettää yötä tiputuksessa, jatkotutkimuksiin ei laiteta. Hyvä suomen terveydenhuolto.....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jay Näytä viestiSiellähän pitäisi olla irtokahva jolla saa ruuvattua manuaalisesti kiinni tai joku vastaava mistä vaihdetta voi pyöritellä.
Pakko kai se on itse purkaa ja korjata...
Comment
-
Toisella autolla aiheutetut vauriot eivät yleensä mene ilkivallan piikkiin. Ja toinen pointti on se, että ilkivaltavakuutuksesta korvataan tahallisesta vahingonteosta aiheutuneet vahingot (tahallisuus ko. tilanteessa on hankala todistaa).
Itsellä on autossa pysäköintiturva tuollaisia tilanteita varten.
Comment
-
Kiitos vahvistuksesta, vähän sellainen tuntuma oli itsellänikin. Jäljet ovat selvästi ovesta lähtöisin, joten turha edes yrittää. Pysäköintiturvaa ei autossa tietenkään ole, ja kaskon kautta tulisi lommolle vähän turhan paljon hintaa, joten ei auta kuin tyytyä puristelemaan kättä nyrkkiin taskussa.
Seuraavaksi autoksi tulee taatusti isoin maasturi, mikä kaupasta löytyy.
Comment
Comment