Tunnen olotilan, mulla meni vain kaks välilevyä kirurgin purkkiin, paskamaista selitellä kellekkään joka ei itse ole sitä tuskaa kokenut. Voimia Mikko.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Olipahan itku lähellä lääkärissä. Hyvä että tutkivat mikä sattuu mutta... Nappeja naamaan ja parit piikit mutta eipä tunnu auttavan. Ekaa kertaa elämässä selkä kunnolla kipeä, ei vedä silti vertoja silmäleikkauksille mitkä mulla tehty molempiin silmiin, mutta paha tää selkä silti on.
Comment
-
Työkkärin toiminta.
Meille olis töihin tulossa työharjoitteluun yksi tyyppi, neljän viikon jakso liittyen johonkin työkkärin kurssiin. Ihan hyvä koska firmalla oikeasti olisi huhtikuun loppupuolelta eteenpäin noin 6 viikon ajaksi tarve lisätyövoimalle. No työkkärihän ei aikataulussaan jousta. Se harjoittelujakso on oltava ajalla 31.3. - 25.4. eikä auta mikään määrä järkeä. Nyt on sitten tilanne joko se, että ihan fiksulle jampalle ei ole mitään muuta kuin kahvin keittoa ja imurointia neljäksi viikoksi tai sitten unohdetaan koko työharjoittelu.
Comment
-
B5 takapyörän laakerit oli antaunu viikonloppun 1300kilsan kärrynvedossa. Toinen niin paskana, että just ehkä uskallan laakerikauppaan ajaa. Hups sinne hukku taas satanen. Päähän ottaa vielä enemmän se että joutuu tunkin ja vajaan työkalusetin kanssa touhuamaan työpaikan varastossa. Kototallissa makaa avohaavoilla oleva tölkki.
Comment
-
Ottaa talouden 6-vuotiasta päähän. Oli sähköt poikki pari tuntia viime yönä. Tyttö oli vissiin herännyt jossain välissä ja säikähtänyt kun ei yövalo pala ja on pussipimeää. Parvisängystä alas kavutessa oli unenpöpperössä kompuroinut ja putosi päällensä lattialle. Kauhea poru ja huuto keskellä yötä ja nyt on komea kuhmu päässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jabis Näytä viestiAamu käyntiin ilman aamukahvia - ei jumalauta onnistu, ei niin millään.
Comment
-
Suomen Audi tarjonta on niin surkeaa tietyllä budjetilla toimiessa, että ottaa ihan pannuun.
Minä en halua sitä 2.0tdi karvalakkia tai 200tkm ajettua taksia.
Pitäs Passatista hyvällä hinnalla päästä eroon, jotta voisi alkaa muitten maitten tarjontaa tutkimaan kunnolla. Se taitaa olla mahdotonta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiEläinlääkäri. Kultsukan korvien puhdistus 97€, aikaa toimenpiteeseen kului kokonaista 5 minuuttia. V*ttu, savu nousee omista korvista moisesta ryöväämisestä.
Comment
-
Viikonlopun ylityöt ja päivystykset. Ja varsinkin kun kunnollista korvausta ei päivystyksestä saa ja tietysti mun kohdalle aina sattuu ne hankalimmat ja aikaavievät keikat. Nyt sitten pukkaa flunssaa päälle.. Kumma juttu tuon okt rakentamisen jälkeen, kroppa sanoo hyvinkin pian "ylikierrosten" jälkeen että lepoa kiitos. Tulossa vissiin vanhaksi, rakentaminen loppui jo 1,5v sitten. Ei nyt enään pitäisi olla rakennuskrapulaa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe Näytä viestiB5 takapyörän laakerit oli antaunu viikonloppun 1300kilsan kärrynvedossa. Toinen niin paskana, että just ehkä uskallan laakerikauppaan ajaa. Hups sinne hukku taas satanen. Päähän ottaa vielä enemmän se että joutuu tunkin ja vajaan työkalusetin kanssa touhuamaan työpaikan varastossa. Kototallissa makaa avohaavoilla oleva tölkki.
Comment
-
Eilen kotiin ajellessa tuijottelin trippimittaria, että taas on melkein 1000km täynnä edellisestä tankkauksesta, pitäisköhän tankata ja totean hiljaa mielessäni, että ehtii sen huomennakin, on siellä vielä.
Tänä aamuna töihinlähtiessä samaa trippimittaria tuijotin ja totesin, että nytpä on 1300 km täynnä, eikä se menovesi ole lisinyt sinne paremman puoliskon ajon aikana yhtään.
Tankille päästyä kortti huutaa "yhteysvirhettä" ja asema on kylmä, eikä hyväksy edes seteleitä. Kiirekin olisi. No, töihin päästiin.
mutta mikä hemmetti siinä on että
1) autoa ei voi tankata kun varmasti tajuaa, että nafta on loppu
2) polttoainetta ei voi ostaa käteisellä käytännössä mistään
Comment
-
Kävin ortopedillä eilen. Kohta vuoden verran kärsinyt jalkaan säteilevästä jäätävästä kivusta ja diagnoosina välilevyn pullistuma, joka painaa hermojuuria. Ei leikata. Tosin en varmaan kyllä haluaisikaan ihan pienestä syystä. Periksi en anna, treenit jatkuu. Lähinnä vain ironista, että olen äärimmäisen liikunnallinen ihminen ollut aina ja pitänyt lihakset kuosissa. Ei se sitä katso. Isn't it ironic....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viestiKaikki miehitetyt huoltoasemat hyväksyvät eurokäteistä, niin seteleinä kuin kolikkoinakin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viestiJos ei oo hyllyssä niin pistää normipultin prikkoineen, kärsii hyvinkin ajaa sellasen kanssa
Comment
Comment