Ikkuna liikkuu ongelmitta kun sen kytkee irti sähkömoottorista. Tuossahan (Pugissa siis) ei ole ovenkarmia jolloin keskuslukitus liikuttaa ikkunaa sentin verran ylös-alas ovea avatessa- tämä toimii. Sähkömoottorille tulee sähköä (ja maadoituskin kunnossa) Kytkimelle tulee sähköä, kytkin irti kokeillessa niin yhteys kahteen pinniin toimii ja vastukset on pienet, pelkääjän puolen ikkuna toimii sekä kuskin että pelkääjän ovesta. Moottorin liitiimessä oli pientä hapettumaa- pitää nämä putsata ja mitata katkaisimen ja moottorin väliset piuhat. Löysin onneksi netistä liittimien pinneistä tietoa. Toinen tyyppikohdehan on tietenkin oven johtosarjan murtuminen saranan vierestä- minusta vaan nämä oireet sopivat huonosti siihen- koska virrat ja maat tulee katkaisijalle ja moottori toimii, mutta ei vaan edes yritä nostaa lasia. Ei varmaan sinänsä mikään iso juttu, pihalla pakkasessa turatessa flunssassa asiat vaan tuntuu vaikeammalta kuin mitä ne on...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Jhs. Aikanaan syksyllä tuli pusu persiiseen. Tämän jälkeen tuohon tuoreempaan vaihtui puskuri, kontinluukku, sekä vähän vissiin oikoivat kuskin kaarta, koska sen maalasivat ja oli jotain jälkiä oikomisesta. En sitten hölmönä kiiruhtanut aikanaan asiaa, vaan vasta tammikuussa tuntui olevan sopiva aika viedä auto taas hellään hoitoon. Luulin heidän sen lakkaavaan uusiksi vähintään, koska pinnassa oli muutamia roskia, lakaton kohta, sekä hiontajälki näkyi pokkauksen yli selkeästi. Olivatkin nähtävästi vain hioneet ja myllyttäneet ja nyt sanovat pokkana, että se oli tämän näköinen tullessaan, ei me sille mitään olla tehty, vaikka kaaresta paistaa prkl pohjamaali läpi. Itse en ole onneksi koko kohtaan koskenut millään tavalla. Kaverin kanssa nuo naarmut nyt osaisi myllyttää poiskin(lue:Kaveri osaisi ja minä voisin olla hanslankarina), mutta kun pohjamaali paistaa läpi, niin sillepä ei niin helposti tehdäkään mitään...
Vituttaa oikein kunnolla moinen luistelu. Toistaiseksi pysynyt asialinjalla keskustelu, mutta on pieniä vaikeuksia pitää pinnaa moisessa. Totesin nyt, että kaikki keskustelu tullaan käymään sähköpostitse, jotta jää sentään jäljet mitä sovitaan ja miten.
Comment
-
Itsellä tuli tuossa alkusyksystä Corradon takaluukku takaraivoon. Jotain ronasin sieltä kontista pää siinä kontin reunan kohdilla, kun siitä saa***an laitoksesta katkesi toisen kaasujousen kiinnike kontin reunasta. Ja se luukku ei muuten pysy yhtään ylhäällä vain toisella kaasujousella, vaan tulee aika vauhdikkaasti alas. Alkuun en tajunnut mikä iski ja seuraava ajatus oli, että joku kolkkasi pesäpallomailalla takaraivoon. Hetken mölyämisen ja kiroamisen jälkeen tajusi mitä tapahtu. Oli muuten kuuppa vähän aikaa kipeä...
Comment
-
Noita ei autoaiheisia kysymyksiä oli kyllä kiva pähkiä "ääneen". Oma mielipiteeni on se, että ketjun lukkoon lyömisellä menetettiin enemmän kuin saavutettiin.
Muitakin mieleen jääneitä moderointeja tässä ollut viime aikoina. Onkohan ne seurausta jonkinlaisesta kaamosvitutuksesta. Sormi ei osoittele puolta, koska ilmiö voi olla laajempikin heijastuma.
Comment
-
Pienet ne on aiheet. Otin viskin, mikä oli pahuksen hyvän makuinen. Ikävä kyllä aamusta soi kello 0630, joten ei enää viitsi toista noin reilua casket strengthia ottaa. Toisaalta tässä on hyvä ja rento olo, eikä ole aikoihin yksi paukku noin hyvältä maistunut, joten ehkä pitäisi toiseen ketjuun pistää asia ;)
Comment
-
Ehkä niihin pienimpiin ongelmiin voi käyttää jatkossa googlea ja foorumin hakua (joka sekin toimii parhaiten Googlen kautta) ja vasta sen jälkeen aloittaa uuden autoaiheisen ketjun oikealle osastolle.
Itseä ei ylläoleva asia ota päähän, mutta koska foorumi pitkälti perustuu mielipiteiden vaihtamiseen, tässä vain omani. Ei herneitä.
Päähän ottaa tosin AutoCAD, missä aivopieruissa tämäkin käyttöliittymä on suunniteltu? Verrattuna vaikka 3ds Maxiin tai Mayaan tämä on jotain ihan käsittämätöntä...Viimeksi muokannut hattis; 29.1.2014, 06:54.
Comment
-
Vieras
Ainahan tää ottaa päähän kun on flunssa, mutta ottaa silti päähän. Fyysisesti ja henkisesti. ttu.
Comment
-
Jää Tahko välistä oli sitten keliä tai ei. Audin kytkin päätti alkaa luistaa eli se on taas menetettyjen ajojen lisäksi se perinteinen touhutonni selällään!
Comment
-
Sami, tuttu tunne ollut viimeisen kolme kevättä..Kesätyöt tuntuu olevan ilman suhteita todella tiukassa, varsinkin kun tarkoitus on etsiä omaan koulutukseensa sopivaa työtä, jolla harjotteluja saa kuitattua. Vinkkinä, etsi suosiolla kaikki mahdolliset koulutustasi vastaavaa työtä tarjoavat yritykset ja lähetä vaikka kaikkiin se hakemus, vaikka niitä yrityksiä olisi oikeasti useita kymmeniä. Myös toki mollit, studentworkit ym. kannattaa vaikka ajankuluna selata läpi ja koittaa onneaan.
Eikä kannata lannistua jossei talvella sitä vielä saa, nimimerkillä kesätyöpaikan aina vasta toukokuussa saanut.
Itsellänikin on mielenkiintoinen tilanne sillä pitäisi valmistua kesän alussa, mutta suurilta osin itsestäni johtumatta kaikki on vielä niin kesken niinkuin yllä kirjoitin. Tässä ei nyt tiedä mitä töitä sitä on kesällekin hakemassa, niitä "paperit vaativia" vai niitä "opiskelijoiden hommia"..
Comment
-
Nää nykyiset ja kokoajan kiristyvät turva vaatimukset työmailla. Voe pyhä sylvi sentää. Yleensä kun rakennustyömaalle itse menen, on siellä jo pinnat valmiina ja maalit pinnassa yms. Siitähuolimatta pitää olla niin huomioväriä, turvajalkinetta, suojalasia, kypärää.. Viimeisimpänä keksintönä kypärässä vielä leukahihna. Kaitpa kohta vielä keksitään viiltosuojaliivit ja hammassuojatkin, ihan vaan jos sattuis jotain. Tee siinä sitten töitä.
Comment
Comment