Alkuperäinen kirjoittaja ^Rikke
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
-
No ei tule kesävanteita ainakaan niitä mitä halusin, kiitos ruotsalaisen asiakaspalvelun. Tuli sähköpostia että tilaamiani renkaita ei ole varastossa ja tilaus perutaan ja rahat palautetaan. Ei käyny mielessä että olisin voinu ottaa toisilla renkailla tilauksen. Nyt niillä on sivut päivityksessä ja ne kyseiset vanteet toisissa putiikeissa maksaa 500€ enemmän, ja ainakaan vielä niitä vanteita ei ole tullu niiden sivulle, ohjaa eri sivulle hakemaan vanteita jossa kysiestä merkkiä ei ole myynnissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nomoreford Näytä viestiEli v:n sulamisvesiä.
Comment
-
Hyvinkin voi silti mennä tukkoon, vaikka ne tutit poistais. No ainakin c4 mallissa.
Aikapaljon näin talventullessa olen keräillyt pois kaikenlaista neulasta ym. töhkää jotta vesi pääsis valumaan.
Tosin tutit on paikoillaan, mutta tässä on vaan niin iisin helppoo ja nopeata se kaukalon puhdistus (karvalakki).
Comment
-
ei sitten millään meinaa löytyä mieluista autoa, kun pitäs päästä tosta 535ia:sta eroon samalla.
farkku ja diiseli, eikä saa olla etuvetonen.
Ja perkeleen dna ku laittelee laskua vaikka liittymää ei oo ollu sitten kesäkuun, eikä asiakaspalveluun saa yhteyttä niin millään...
Comment
-
Hege. Älä soita suoraan asiakaspalveluun, vaan Dna:aan keskukseen ja pyydä yhdistämään asiakaspalveluun. Ne tyrkyttää sitä asiakaspalvelun numeroa aikansa, mutta ainakin mulla on onnistut, kun sanoo että soitan ulkomailta, eikä ole aikaa(rahaa) jonottaa. Huom. Melkein aina on onnistunut. Ei joka kerta. Kannattaa testata. Ainakin Soneralla, Welholla ym. meni toi juttu läpi.
Comment
-
Kaverilla projektina s60 volvo johon on osia tullut erään henkilön kautta. Nyt loput osat tulematta vaikka viime torstaina piti lähteä. Kaveri mulle hermona kun suosittelin ja nyt alkaa itseltä palaan hermot kun en miestä saa kiinni millään. Eikä varmasti ole kyse huijauksesta, vaikuttaa myös foorumilla ja on yritys ja koska itse tilannut osia ja aina tullut perille kuten nämä ekat volvon osatkin. Projekti seisoo nyt niin katjan kunnes osat tulee! Saisin edes miehen kiinni niin tietäis missä mennään.!!
Comment
-
Pajero täräytti emännän Golfin perään. Ei siinä muuten mitään, mutta ei nyt juuri jaksaisi käyttää autoa arviossa, tilata osia, hoitaa maalautuksia, yms. Ehkä se siitä.
Comment
-
Mitsubishi runkkar...
Eiku!? Hihihi.
Ottaa oma saamattomuus päähän.
Pitää viedä varmaan auto huoltoon kun ei itse saa tehtyä taas mitään. Mitäänhän ei ois pakko tehdä, muttakun... Niin siis pitää koska pitää.
No onneks MA saa yt-neuvottelujen tulokset eteensä. Niin tietää myydäkkö auto vai omistaa se ja että nauttiiko q-keleistä (haldexilla mahdollista?!) vai opetteleeko surffaamaan... Tiedä sit että kumpi ottais pään?!
Comment
-
http://www.tori.fi/uusimaa/Hyvakunto....htm?ca=18&w=1
Honda Accordin vanteilla hyväkuntoiset nastarenkaat:
Reilusti kulutuspintaa kaikissa renkaissa jäljellä, mutta kaivannee nastoitusta.
http://www.tori.fi/uusimaa/Nastarenk....htm?ca=18&w=1
150e
Comment