Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
GDR3:n asentamalla saa lumiaan tuon näytön lukituksen, samoin muutaman muunkin mukavan ominaisuuden, mm. drive-moden ja personoidut soitto- ja viestiäänet. Asennus vaatii pientä kikkailua vielä toistaiseksi toki.
Eihän noiden lentolippujen koodin luku pitäisi olla millään tavalla suunta riippuvainen
Ei pitäis ei, mutta ryökäle skaalasi niin että kun näyttö pyrähti niin koodi ei näkynyt enää kokonaan. Käsittääkseni. En viitsinyt siinä hirveästi alkaa säätämään, kun oli jonoa takana. Paperiversio löytyi taskusta nopeammin..
Aika kallista, äkkiä laskettuna meillä sama homma 97,50€
No joo, luulinkin että tuossa menee about tunti, mutta olikin mennyt melkein 3 tuntia ja perän proppu piti vaihtaa. Tuossa 360 EUR hinnassa on öljytkin.
Pertana, viime talvena tuli ostettua se 1000w letkulämmitinpumppu-systeemi. Viime vuonna ei tullu asennettua ja päätin siirtää vuoden päähän. No eihän sitä enää oo perkule mistä ottaa, ku ei muista mihin sen on pukannu.. Jos möin sen jollekkin, ilmottautukoon! :D
Tollanen se oli mullaki spacereiden jälkeenki :D Ainoo ratkasu siis kaventaa kumia ja lisää spaceria tai jarrusatulasta siivu kuten itse tein.
Ensin kun kokeilin takavannetta eteen niin kuulu vaan ensin *kops* kun oli puola satulassa ensimmäisenä kiinni. Tuossa edessä taitaisi riittää ihan 3mm biltsun spaceri, satulan rälläköinti kyllä kävi mielessä =)
Ja ihan pisteenä iin päälle takavanteen puola makaa juuri ja juuri takasatulan kannaketta vasten, eli pitää käydä neljä lättyä. Aika jännän näköinen kun edessä ei näy puolien takaa kuin pelkkää jarrulevyä.
Viittisitkö Toni katsoa sen soviterenkaan ulkohalkaisijan, ei ollu sopivia paikallisilla liikkeillä hyllyssä.
Nelosen talvirenkaiden vaihto. No osittain voin ja täytyy katsoa peiliin. Auto ylös rengas irti talvirengasta paikalleen... prkl missä on soviterenkaat? Autoliikkeen myyntikuvissa näppärästi on talvikumit alla mut varmaan ollu ilman soviterenkaita.
yritin tiputtaa vuosihuollon hintaa tekemällä osan töistä itse, no eikös audi kosta sillä että nyt kun kääntää reilusti rattia vasemmalle ja peruuttaa/ajaa hiljaa eteenpäin kuuluu oikeasta etupäästä kops ja auto tärähtää. Etupäässä ei kuulemma kuitenkaan renkaasaa tapahdu heilahdusta eikä mitään näkyvää.
sitä en tiedä, alku keväästä tuohon tosiaan pistettiin ne h&r madallusjouset ja jos se sitä vaan on niin olisi helpotus. (ehkä) en tiedä mitä tuo teettää : D
Piti sitte itte ruveta vaihtamaan lämppärin kennoa ja joo oli tosi helppo niinku foorumilla mainostetaan... Koko päivän takunnu sen kanssa, enkä edes saanu valmiiksi asti koottua kun meni selkä, voimat ja hermot.
Lisäks nyt on toimiva ilmastointi pilalla, kun ne putket piti irrottaa ja kas kummaa lämppärinkotelon puolelta putket vääntyny niin perseelleen,ettei saa edes paikalleen putkia enää >:(
Jos joskus joku tulee kysyyn että vaihdanko tollaseen lämppärin kennon niin hinta on tonnin ja suosittelen merkkiliikettä kun lupasivat 500-550eurolla!
Väännetään ja käännetään veistä haavassa. Olisin oinut vaihtaa kennon halvalla tuossa lämpöisempinä aikoina, mutta mutta ;)
Ai mikä ottaa päähän? S3 ajovalo kuskin puolelta sanoi työsopimuksen irti ja muuttui violetiksi. Tulipa juuri noin kuukausi sitten vaihdettua ajovalot facelift mallisiksi, ja nyt vaatii puskurin irroituksen aina kun tahtoo lamppuja vaihdella. Ei ole kova homma irroittaa puskuria, mutta turhaa työtä sekin periaatteessa on.
Lisäksi tuo sähkökaasu on ihan hanurista. Eihän tuo toimi ollenkaan niinkuin ajatus... Olisipa kasikymppi jo ajokuntoinen.
Kasikymppiin veivinpultit tuntuu olevan kiven alla. Tullut kyseltyä jo kaikki suomen tukkurit yms. läpi, eikä tarvikkeena saa keneltäkään. Myös ulkomailta on kyselty muutamasta paikasta, mutta eräätkin ensin myivät osat, mutta viikon päästä ilmoittivat että ei saatavilla ja palauttivat rahat. Ilmoituskin tuli vasta, kun aloin kyselemään että missä mennään kun luvattu toimitusaika ylittyi muutamalla päivällä.
Laitoin kyselyä yhteen paikkaan joka ebayssäkin myy pultteja, ja ilmoittivat että löytyy hyllystä, eli toivottavasti ensiviikolla tuodaan pultit postilaatikkoon. Jos näin ei kuitenkaan käy, pitää varmaankin alistua ostamaan tehtaan ylihinnoittelemat veivin pultit. Vanhat kun tuli jo hävitettyä, ettei varmasti niitä kukaan yritä käyttää uusiksi.
Xenonien asennus tuohon B6:seen. Ensin vänkärin puoli käsittelyyn, hilkkeet kiinni ja virrat päälle -> ei syty. Vähän ihmettelyä ja toinen polttimo kiinni. Syttyy, mutta valo väreilee kuin takkatuli kun katkaisin on 0- asennossa. Katkaisin ON-asennossa toimii normaalisti. Kokeilin vielä kokonaan toisilla polttimoilla, sama setti. Luovutin ja laitoin halogeenin takaisin... Tänään uusi yritys, vähän aikaa pään raapimista ja kokeilin piruuttani että tekeekö kuskin puolella samaa. Tekee, plus että antoi virheen jarruista mittaristoon. Muutama tuumaus tupakki keuhkoihin, ja kokeilu toisilla ballasteilla -> kaikki toimii normaalisti. Voittaja fiilis, ehkä se aurinko paistaa risukasaankin, p****an marjat. Kun umpiot oli irti, niin vaihdoin samalla ledit parkkeihin. Parkit päälle -> palaa n. 5 sec. jonka jälkeen alkavat vilkkua tasaisin väliajoin. Ei vissiin vastus riittänyt sähköaivojen mielestä, tai sit jotain minun ymmärryksen yli menevää henkimaailman juttua. Seinänaapurina hallissa ledi-kauppias, joten sen varastolle tonkimaan... Sieltä mukaan 5-lamppuiset parkit ja kaikki rokkaa taas. Umpiot kiinni, virrat päälle ja huomaat että toinen xenoneista palaa keltaisena... Nyt sit lähden hakemaan b5:n umpiosta toimivaa polttimoa. Vieläköhän se tämän jälkeen jaksaa vastustaa???
Ettei sulla ois halogeenien jäljiltä alennettu jännite valokatkaisijan 0-asennossa ajovaloille? Koodaa auto xenon-valolliseksi, niin tulee täysi jännite myös 0-asennossa.
Jännite oli sama molemmissa asennoissa, kun mittasin ballastille lähtevästä johdosta. Ongelma poistui kun vaihtoi ballastin slim- mallista niihin "isompiin". Pitää kuitenkin kokeilla sitä koodausta vielä.
Motonetin hallitunkki. Ostin 3t hallitunkin joka ei pysy ylhäällä ja varsikin jää käteen! Huomenna vaihtamaan.. Tuskimpa parempilaatuinen tulee vaihdossa mutta vaihdellaan niin kauan kunnes saa toimivan tilalle. Saa vihjata jos jollakin olisi myynnissä laadukkaampi ja satasen tai kahden hintaluokassa oleva hallitunkki..
Se oli sitten vaihdettu Tku-Hki motarille talvirajoitukset! Vittu, kuiva tie, eikös teillä ole ne kelikamerat pimeällä käytössä? No ehkä iltapäivällä on sitte taas se 120, kun valoisaa ja näkee, että tie on kuiva...
Arvasin että toi kommentti kääntyy noin päin :D Aihetta sivuten itsellä usemman vuoden olleet xenonit rupesivat hälyttelemään kun vaihdoin niihin uudet polttimot alkusyksystä. Pari päivää tuota jatkui ja sitten loppui, auto ilmeisesti hyväksyi lopulta että jälkiasennusxenonit ovat kunnossa.
Comment