Multivika bitti tallissa enemmän ja vähemmän levällään. Eikö tuonne vielä muutaman letkun ja venttiilin saisi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Toronto - Lontoo -lento tunnin myöhässä. Suomen päässä tama aiheuttaa noin 6h pidennyksen matka-aikaan, jos nyt ylipäätään pääsen Helsinkiin asti seuraavan vuorokauden aikana.
Comment
-
-
Aasiakas osa n. Möin perjantaina jollekin humanistin retkulle uuden läppärin ja värilaserin. Oli sitten näköjään jo perjantaina soittanut sulkemisajan jälkeen, kuten myös lauantainakin mutta varmuuden vuoksi silloinkin vasta aukioloajan ulkopuolella. Tossahan ne aukioloajat toki ovessa, nettisivulla, kuiteissa jne vaan lukeekin että ymmärtäähän sen jos ei huomaa. Siitä ensimmäinen rutina ja seuraava rutina siitä kun firman lankapuhelimen numerossa on eri suuntanumero kuin mikä tällä seudulla pitäisi olla. Mitä vi*un merkitystä sillä puhelinnumerolla on? Koita nyt siinä selittää että nykyaikana lankanumero on mahdollista toteuttaa GSM-tekniikalla ja sama numero voi soida Hangossa tai Inarissa.
No se varsinainen ongelmahan oli se, että uusi värilaser pitää kovaa meteliä (kuulemma kuin sepelimylly) ja on hidas. Minusta se laite toimi aivan kuten kaikki muutkin värilasertulostimet mutta ehkä minä en sitten vain ymmärrä. Myös uusi kone kyselee koko ajan jotain (virusturva ja windows kyselevät käyttäjän asentamista ohjelmista ja asetuksista) eikä sähköpostikaan toimi (Live mail on eri näköinen kuin vanha Outlook Express).
Hinnankin tiukkasin sen verran kireäksi ettei oikein kiinnostaisi järjestää mitään maksutonta käyttöönottokoulutusta. Menköön johonkin kursseille prkl jos ei edes alkeita osaa.
Comment
-
No jos se värilaser esim. tulostaa speksin mukaista nopeutta x sivua minuutissa, niin se "hitaus" on jo ollut selvillä ostettaessa. Jos taas ei->vikaa.
Ei se minusta myyjän vika ole, jos ei tutustuta tuotteeseen ja manuaaliin, vaan soitellaan myyjälle. Nykyiset vinkkarit toki kyselee enemmän kuin aiemmat, mutta ei se myyjän asia ole joka yksityiskohtaa käydä läpi järjestelmästä. Nykyään voi hyvin jo olettaa, että käyttöjärjestelmät ovat tuttuja käyttäjille. Päin vastoin jos alkaa jokaiselle kertomaan "Tämä sitten varoittaa aina kun painat .exeä", niin suurin osa nauraa ja vastaus on "I nou what aim duing!".
Sama kuin auton ostaja tulisi valittamaan, ettei minun 86 dexteri puuttunut asiaan, jos halusin mennä poikittain. Mikä tämä hiton eds/edl/jne on, en tahdo tälläistä turvallisuusasiaa itselleni.
Comment
-
Miten sitten pitäisi suhtautua tuollaiseen ihmiseen joka haukkuu liikkeen työntekijää siitä että tämä ei vastaa puhelimeen työaikansa ulkopuolella? Tai siihen että liikkeen puhelinnumerossa on hänen mielestään outo suuntanumero? Minua vituttaa jos joku yleistää edellisen kirjoitukseni käsittämään kaikkia asiakkaita.
Comment
-
Itsekin kun olen asiakaspalvelu hommissa ollut niin ymmärrän täysin tuon asiakkaista välillä tulevan vitutuksen. Silti en kyllä välttämättä itse lähtisi nettiin siitä avautumaan ainakaan julkiselle palstalle, kun sieltähän sen voi jokainen nähdä...
Jottei kokonaan mennä ohi aiheen niin nenä vuotaa jo 3tta viikkoa.
Comment
-
En tiedä osuuko tämä foorumia osio kohdalleen, mutta koitetaan.
Omasta A4 B5 quattrosta (kuvia pitäs löytyy projekti osiolta tms jokeri sanalla) on alkanut kettuileen ajoneston kanssa. Ratinvarren yläkansi auki ja liittimet puhdistettu, piuhat tarkistettu ihan ammatti ihmisen kanssa ja silti ajonesto noin 30% käynnistyksissä ei halua mennä pois päältä. Korjauksena on niinkin uskomaton että pikkuisen paine ilmaa sisään avaimen reiästä ja avot menee 1pv-2vko ilman ongelmia.
Autostahan piti tulla turbotettu projekti joka loppui siihen kun a) kiinnostus katos b) hinta lappu alkoi hipomaan ääri rajoja.
Tosin tässä hyvänä puolena on se että bensa kuluissa on näin työttömänä säästänyt kohtuudella. =)
Comment
-
Hitlerin kostosta laukesi turbo (taas, käytetty pultattu toukokuussa kiinni), Oulun motarin liikenneympyrään, kun olin velipojalle menossa Haaparantaan kyläilemään.
Komean savun kera kitluttelin Tupoksen ABC:lle ja aloin tekemään "Sdi-muunnosta". Ilmanotto suoraan imusarjaan ja koolerin tulppaus, mutta homma tyssäsi siihen, että turbon öljylinjaa ei saanu millään tukittua. Öljyt, kun menee turbosta läpi suoraan pakoputkeen. M10x1 pultilla ois saanu lähdön tukkoon, mutta sellasta mistään löytyny, kaikki hytikka yms. putkat kiinni jo.
Velipoika tulee trailerilla hakemaan Haaparannasta, kuulemma itte saa ajaa takaisin :D Paninia naamaan järjettömän pahanmakuisen kahvin kera.
Terveisin nm. "Saattaa olla, että riipaisen kovan kännin tänään"
Comment
Comment