Pakun helma ruttaantui kun tunkki keikkasi ja päivän kruunasi taloyhtiön uudet vastikelaput...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Nyt ottaa päähän, kun meinasin tuon ulkovaraston tyhjennellä ja siivota (semmonen muutaman neliön koppi, mikä näissä luhtitaloissa tuppaa olemaan),
niin eiku perskule tuo parempi puolisko varsinainen ympäristöinsinööri sanomaan, jotta mitään et vie sekajätteisiin, kaikki lajitellaan tai viedään kierrätykseen.
Mie siihen, että kierrätykseen tuskin kannattaa roudata suksia jotka ei käy edes nykyladuille, tai vanhanaikaisia pujottelusuksia ja lumilautoja. Romuahan ne jo ovat.
Toki oma vanha akkuhan siellä on ja muutakin autokrääsää jotka lupasin viedä kyllä suosiolla vastaanottopaikkaan.
Varmaan vaimo haluaa tonkia kaikki mitä olen roskiin viemässä, ettei tulis vaan semmosta jäterikosta tehtyä.
Voi elämän kevät sanon minä, mutta eiköhän se tästä. (emäntä saa vuokrata peräkärryn;))).
Onneks kesäloma, jotta vaikka pikkuhiljaa sitten....
Comment
-
Auton XVC-538 valmistumisarvio on tällä hetkellä ensi viikon puoliväli 24.7. - 25.7 Autosta löytyi jokaisesta ovesta vaurioita takaluukun lisäksi. T. VV-Auto Helsinki Korikorjaamo
Hyvä kun tekevät, mutta parin viikon autottomuus alkaa jo riivata.
Comment
-
Uusi ECU tuli tänään haettu Golfiin, mutta ei silti saa yhteyttä ECUun eikä käynnisty. Ilmeisesti siis johdotuksissa vika, eihän sitä johtoa onneksi paljoa olekaan ja uutta johtosarjaa tuskin saa mistään kohtuu hintaan. Vielä kun löytyisi joku korjaamo joka oikeasti osaisi hakea tuon rikkinäisen johdon/johdot tuolta.
Comment
-
Jousien muutoskatsastus meni läpi mutta auto sai hylsyn. Jos jollain olis jtn kuvallisia ohjeita oikean ylätukivarren vaihdosta niin voisin yrittää itse vaihtaa. 320€ halvimmillaan kun on audilla :) niin ja se että xenonit osottaa taivaaseen vaikka oli 6kk sitten audilla xenonit huollossa, kiitän. Ei kertaakaan ollut vielä huollossa ilman että hinta ei olis noussu väh. 200€ tai jtn viivästyisi. Kyse kuitenkin itse Audin omasta liikkeestä.
Comment
-
Oot vaan polttanu jonkun sulakkeen mankkaa asentaessasi. Ecun virtarele tarkastettu ?
Eikös tuo rele ole kun tuosta katsonaan niin numero 3? http://forums.vwvortex.com/showthrea...se-box-daigram..
Comment
-
Noista releistä ettisin vikaa tapauksessasi, eikä niistä kyllä päällepäin oikeen taida nähdä jos vikaa on, kai noita ammattilaisen osaa mittailla.
Bensapumpun releen ite myös vaihtaisin, tuskin kovin suolaisen hintainen uusi semmoinen, omassa aiheutti monenlaista hämminkiä käynnistymisen kanssa, vaikkakin kyseessä oli audi 100 tuolloin.
Comment
-
Taloyhteisön tumpelo naiskuski (vähän aikaa sitten kortin saanut) parkkeeraa aina mun autopaikan vieressä olevalle paikalle, vaikka eivät siitä edes maksa. Tällä kertaa oli sitten jo osittain mun ruudun puolella...
Vedin sitten nokan n.1cm päähän sen auton perästä siihen, pitää katsoa kun seuraavan kerran autolla liikkuu, ettei ole ilmaantunut uusia kolhuja.
Comment
-
Asentelin johtotähteen peruutuskameraa, kontin purkaminen, kameran asennus, jotojen veto, soittimen koodaaminen, kaikki meni suht mallikkaasti.
Sitten piti saada soitin, mikälie keskusyksikkö onkaan, irti. Varmaan tunti työtä tuloksetta, soitin tutulle mersu-asentajallekin muttei osannut tarkkaan sanoa miten lähtee. Aikani vääntelin muoveja ja harmistelin että tähänkö tämä nyt tyssäsi..
Noh, löytyi kuitenkin netistä hyvät ohjeet ja sain radion syliin, sitten olikin viimeisen homman vuoro.
Kameran mukana tuli rca liitäntä joka pitää muuttaa fakraksi, tätä varten olin hankkinut tuollaisen naaras-koiras fakra-välijohdon josta tarkoitus kolvata oikeanlainen liitin rca:n tilalle. Aikani mittailin ja totesin että kaikki vapaa johto mitä on saatavilla, täytyy ottaa käyttöön, fakra johto siis poikki aivan liittimen juuresta.
Sillä samalla sekunnilla kun johdon katkaisin niin totesin että väärä pää... täytyy alkaa tilailla uutta johtoa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja samii81 Näytä viestiMulti laukee..voi ziisus..tärinä oireita pitemmän aikaa, mutta nyt ei tahdo mennä vaihteenvalitsin d:lle. Joku jumittaa.. Ei v#$$#. Ja kun paljon muutakin vikaa ollut viime aikoina tässä autossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viestiVaijerin säätö pielessä tai jotain muuta pientä. Se vaihdevalitsin liikuttaa vain yhtä akselinpätkää, josta luetaan hall-antureilla valitsimen asento. Muuta toiminnallista mekaanista yhteyttä ei laatikkoon vaihdevalitsemella ole.
Comment
-
Työkoneen rammin päivitys osoittautui mahdottomaksi tehtäväksi. Muistit on samoilla spekseillä kuin vanhatkin (PC3-10600, CL9), ainoastaan valmistaja eri, mutta ei vaan toimi millään mahdollisella kombinaatiolla. Bios päivitetty, eikä HP:n bios anna säätää ainuttakaan muistiin liittyvää optiota, joten ei voi olla siitäkään kiinni.
HP:lta ei löydy mitään QVL-dokumenttia sopivista muisteista, ainoastaan nuo speksit, jotka kaikki täsmää. Kai se on sitten pärjättävä maailman tappiin kahdella gigalla, prkl.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepy2 Näytä viestiHyppyjohdolla.
Kävin tänään hakemassa releen Laakkoselta, mutta tuli valitettavasti väärä... Yksi napa liikaa verrattuna vanhaan.
Comment
Comment