Tuossa ei onneksi maalailu ongelmaa ole, kun ovat ihan mustassa puskurin alaosassa. Eikä se kyllä ongelma olisi muutenkaan. Täytyy nyt aluksi, kunhan jossain välissä vaan aikaa olisi, yrittää putsailla kontaktit jos vaikka sillä elpyisi...epäilen kyllä, että joutuu antureita uusimaan!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Vieras
että pitikin hosua ja vetää rälläkällä peukalon päähän/ kynteen reilu lovi. Onneksi selvisi yhdellä tikillä, kynttä kun ei voi tikata. Ja onneksi on kohtuu simppeli loppuviikko...
Comment
-
Mullekin tuli, kaivatun laskunkin kera. Johtunee taannoisesta avautumisestani tässä threadissa.
Kiitos tästä asianomaisille :)
Katsastuksesta hylsy snadisti väljästä raidetangonpäästä johtuen.
Sinänsä tämä ei potuta, pikkujuttuja ja hyvä että löytyi ennenkuin huomasi edes ajossakaan.
Se potuttaa, että kun koko ohjausvaihde vaihdettiin joulukuussa, niin nämä jäivät vaihtamatta.
Vaikka mua muistutettiinkin asiasta, hässäkkää oli tämä ympärillä sen verran, että unohtui ihan täysin koko juttu. Nyt sieltä huutaa yksi kappale metsäläinen "haha" tai "mitäs minä sanoin".
Niin sanoit. Minä unohdin.
Comment
-
Ei paljon, vähäsen... Oikeasti, miksi ihmiset eivät välillä ymmärrä/ tajua yksinkertaistakaan asiaa. Jos sohvassa on lyöntijalat, silloin ne lyödään paikoilleen kopauttamalla kevyesti vasaralla tms. Kyseisen sohvan ohjeessakin sanotaan niin. Koetin selittää puhelimessa, mutta ei mene jakeluun niin ei. No, tulipa ajettua 50km muutaman kymmenen sekunnin homman takia. Toisaalta, menihän se työpäivä noinkin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituruVaikka mua muistutettiinkin asiasta, hässäkkää oli tämä ympärillä sen verran, että unohtui ihan täysin koko juttu. Nyt sieltä huutaa yksi kappale metsäläinen "haha" tai "mitäs minä sanoin".
Comment
-
Kyllähän osaa vituttaa. Sen verta flunssaa, etten pääse tyttöä katsomaan. Ja totta kai tänään kun on tytöllä leikkaus. Vittujen vittu etten paremmin sano. Ja tottakai vituttaa se leikkauskin, tai no oikeastaan pelottaa. Samasta reijästä sisään kuin viimeksikin. Ja juur kun se oli alkanut näyttämään vähän paremmalta.
Comment
-
Meillekkin tipahti lehdet ja tarrat, maksumuistutusten kera. Omasta mielestäni olen kyllä maksellut nuo jo, mutta täytyy tarkistella vielä..
Comment
Comment