Etupäässä rutisee, puoltaa ja täristää. Oisko taas eestä ulommat vetarit/vetari..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Vasen puoli on alempana (kaaren ja renkaan väliin mahtuu sormi tunkemalla) ja ulompana. Oikea puoli taas on n.4mm sisempänä kaaressa ja korkeus niin että mahtuu 2 sormea renkaan ja kaaren sisään. Ja tosiaan tuo oikea takarengas taittuu kaareen ja ainoo mihin saattaa hinkkasta on kaaripahvi. Vasen rengas taittuu myös kaareen ilman ongelmia mutta osuu kuitenkin kaareen niin että on kuluttanut nyt kokonaan maalipinnan puhki sisäkaaresta (ei mitään ulospäin näkyvää) tiedä tosin onko sillä mitään väliä onko maalipinta kulunut puhki kun tuskin se mihinkään ruostumaan pääsee. Renkaasta tosin olen huolissani koska jonkun ajan päästähän ne kuluvat kyljestä puhki.
Comment
-
Tuli hankittua 40€ parkkisakot. Pattiin ottaa se, että koko parkkialueella on yksi kiekon käytöstä muistuttava merkki parkkipaikan sisääntulossa, jota ei voinut huomata edessä rampissa urpoilevan tila-auton takia. Kun auton sain onnellisesti parkkiin ja mentiin kaffelle, niin siellä muistin vasta että pitiköhän laittaa kiekko. Elin toivossa ettei kukaan huomaa.
No, Rollon parkkipirkot ovat tehokkaita ja lappuhan siellä sulan ja lasin välissä oli. Jeejee
Comment
-
-
auto ei tietojen mukaan kolarissa ole ollut ja töyssyistä nyt runko ei varmaan kieroon mene? Pitää käydä kyseisessä liikkeessä missä alusta asennettiin auton alle kyselemässä asiasta... Voisiko ongelma periaatteessa olla se jos toisella puolella olisi camperit miinuksella ja toinen puoli niiku pitää, sehän periaatteessa saattaisi renkaan yläpäätä tuoda hiukan ulommas kaaresta jos vanne on suorassa kuin silloin että se on kallellaan... Tosin siihen että toinen puoli alempana kuin toinen ei liity siihen mitenkään...
Comment
-
Replicat kyseessä, ET 35 pitäisi olla jokaisessa, tosin yhdessä vanteessa tuo merkintä ainoastaan on ja kahdessa muussa näkyy vain 5 ja viimeisessä ei lue kuin ET (kyseinen "ongelma" vanne joka osuu sisäkaareen)... Olen kuullut että noissa replica vanteissa saattaa olla tuota ongelmaa että vaikka vanteessa lukeekin ET 35 se saattaa olla esim 31 jolloin tuo ongelma olisi siinä... Tänään menen rengas servicessä käymään josko sieltä saisin varmennuksen ongelmaan.
Comment
-
Luovuta päätösvallan lisäksi myös vastuu toteutuksesta. Sitä olen onnistuneesti käyttänyt. Jos ei kelpaa minun tekemänä tai joku muu tietää paremmin niin saa toki vapaasti tulla tekemään. Minä voin sillä välin vaikka mennä kapakkaan katsomaan peliä tai talliin ropaamaan autoa.
Nyt itseäni vituttaa suuresti katteettomat lupaukset myyntipakkauksen kyljessä. Ostin purkin Raidin muurahaissirotetta. Paketissa lukee parilla kotimaisella ja parilla ulkomaankielellä että "Tappaa kosketuksesta" ja "Vaikuttaa heti". Näinhän ei todellisuudessa todellakaan ole. Muurahaiset piehtaroivat siinä jauhossa, näyttävät persettä ja jatkavat nauraen matkaansa.
Olisin kuvitellut että kun tuota pudottaa muurahaisen päälle niin tilttaa niille sijoilleen heti kuolleena. Pettymys olikin suuri kun ei mitään tapahdu, tai sitten minulla on eri käsitys siitä mitä tarkoittaa "välittömästi" tai "tappaa".
Comment
-
Replicat kyseessä, ET 35 pitäisi olla jokaisessa, tosin yhdessä vanteessa tuo merkintä ainoastaan on ja kahdessa muussa näkyy vain 5 ja viimeisessä ei lue kuin ET (kyseinen "ongelma" vanne joka osuu sisäkaareen)... Olen kuullut että noissa replica vanteissa saattaa olla tuota ongelmaa että vaikka vanteessa lukeekin ET 35 se saattaa olla esim 31 jolloin tuo ongelma olisi siinä... Tänään menen rengas servicessä käymään josko sieltä saisin varmennuksen ongelmaan.
Comment
-
nyt jumal*ta, merkkihuollossa LL huollosta tulleena, noin 600 euroa köyhempänä ja öljynsuotimen kuori irti, koneen öljyt koneen ulkopuolella. Huollon jälkeen asiakasneuvoja paperia läpikäydessään totesi koneen tukipuslan tihkuvan öljyä, olisi kuulemma vaihtokelpoinen. Mahtoikohan se öljy olla peräisin siitä yläpuolella tihkuneesta öljysuotimen juuresta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nuijari Näytä viestiMuuten kohta ottaa kirjaimellisesti päähän: pari koepalaa leikattu nahkapaskalla päänahasta. Alkaa puudutus häviämään.
Comment
-
Tullut sivusilmällä katseltua semmosta muutaman satkun vara-autoa, jolla voisi suht huoletta kulkea sen aikaa, kun "ykkös" autot on korjauksessa tms. Lähistöltä löytyikin -96 vw polo, joka vaikutti hyvältä (mitä nyt vaihteisto piti pientä kahinaa). Sillä hetkellä en pitänyt ääntä juuri minään ja lupasinkin ostaa sen (tänään pitäis hakea ja maksaa), mutta nyt sitten ffp:tä vilkuillessa ei paljoa positiivista sanaa tuosta kahinasta tullut (laatikon lähtölaskenta alkanut).
Lupaus on lupaus, mutta silti tekisi mieli perua noi kaupat, kun haussa on kuitenkin semmonen "luotto"kulkupeli. Tietty muutamalla satkulla ei nyt mitään pomminvarmaa taida kannattaa odottaakaan, mutta taasko mun pieni merkkiuskollisuus vaggilaisiin pissaa nilkoille :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nuijari Näytä viestiOnnex löytyy todellisia painkillereitä varastosta. Pan...d ja tr...l
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viestiJälkimmäinen onkin jo aika jämäkkää ainetta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja atak Näytä viestiiPuhelin putosi asfaltille. Varmaan voi arvata miten kävi? Kyllä, näyttö säröillä.
Kellään kokemusta miten pohjola korvaa tällaisen tapauksen?
Ja sitten niihin potuttaviin asioihin, eli mahatautia pukkaa. Kiva kun pasta-bologneset tulee karheana ylös ja ulos.
Comment
Comment