Alkuperäinen kirjoittaja Hervast
Näytä viesti
Naisen logiikka kyllä välillä tosiaan hämmentää, varsinkin kun meillä kuitenkin emäntäkin on tohtori ja luonnontieteiden alalta, mutta onneksi muissa asioissa kuin tuossa astianpesukoneessa asiat kun perustelee, ne menee perille.
Ja annanpa myös ohi tämän topikin tunnustuksen emännälle siitä, että se on kyllä hyvin ymmärtänyt mun kiukuttelut ja väsymyksen nyt kun olen lähes yksin tämän isohkon talon rempannut puolen vuoden aikana ja olen kuitenkin yrittäjä ja meillä on lapsiakin. Ehkä tämä olisi niitä iloiset asiat ketjuun kuuluvia :)
Tuo samin mainitsema jäteasia kanssa itseäni vähän pännii. Ehkä omilla asunto ja autovalinnoilla on tehopyhää asiasta puhua, mutta kun on huomannut miten pienillä valinnoilla jätemäärät pysyvät vähissä ja miten tosiaan on pieni vaiva lajitella pahvit keräykseen (ja pienet määrät poltettavaksi sytykkeenä), metallit erikseen ja biojätteet kompostoriin ja vielä ostaa päivittäistavarat pakattuna niin, ettei sekajätettä paljoa synny, niin kyllä vähän pännii se, että jotkut eivät tätä pientä vaivaa viitsi nähdä. Mutta elämäntilanteet on erilaisia. Edellisessä rivitalokämpässä sitä vaan huomasi, miten joltain tuli aivan järkyttävät määrät jätettä, meillä kun näköjään kerran kuussa oleva roskistyhjennyt on ainakin kuukauden verran liian tiheä.
Comment