Joku perkele vienyt yhden BBS CH:n keskimerkin, lukkojouset ja tippa liimaa merkeissä ettei itekseen lähde :-(
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja TJ Näytä viestiAntin kanssa niin samaa mieltä.
Ei siitä sädekehä pään päällä suurene sairaana töihin tulosta. En jaksa uskoa että tänä päivänäkään esim. työnjohto on niin "ammattitaidotonta" että "arvostaisi" jotenkin enemmän työtekijää joka selvästi pikku kuumeessa töihin tulee, päinvastoin.
Kesto vempulat on sitten asia erikseen. Ja onhan se niinkin että toisilla vaan on enemmän vaivoja kuin toisilla, sekin olisi hyväksyttävä.
Comment
-
Itse tarkoitin nimenomaan kestovempuloita ja omasta sairastelusta sen verran, etten tietenkään kipeänä töihin tule. En vaan ole koskaan kipeänä, että jotain hyötyä varmaan urheilemisesta ja hyvästä ruokavaliosta täytyy olla.
Asiaan: eihän se kuluminen yllätyksenä tule, kun autolla on ikää 12 vuotta, mutta kolme vuotta meni perushuollolla ja nyt alkaa kumuloitua kaikki. Tukivarsia, jarruja, katalysaattoria, antureita... Miksi niiden pitää tulla melkein yhtä aikaa? Positiivinen puoli on sentään se, että emäntä on lomalla jolloin auto joutaa paremmin pajalle.
Comment
-
Sama vika Rahikaisella. Motoparkin matka kehitti ässään tarpeen jarru- ja iskariremontille. Yksi alkavasti rikkinäinen tukivarsi olikin jo etukäteen tiedossa. Samoilla hoodeilla kaikki viat ja samalla kertaa sais vaihdettua kun kerran pelit ja vehkeet löytyy mutta vie vähän turhan paljon pelimerkkejä kerralla tehtynä.
Comment
-
Asus huolto on sitten perseestä, ei voi suositella sitä kokemusta. Läppäri oli vaatimattomasti reilu 1kk maailmalla kun tilailivat osaa, eipä siinä kun läppäri kotiutu niin tietenkin se pitää testailla. Vika oli poissa mutta jotenkin tuntui hitaalta. RAM käyttö pyöri siinä 80% tuntumassa, kun ennen huoltoa se oli ollut 40% luokkaa.
Yön lepäiltyäni aamusella tupakilla tuli pieniä ahaa elämyksiä, koneelta katsoin paljos sitä muistia on asennettu, no 2Gt sieltä löytyi..... Läppäri auki ja toteamus että huippu korjaaja on oli laittanut toisen muisti kamman vituralleen paikoilleen. Johan nopeutu kone.
Ei voi suositella Asuksen koneita, kestävyydeltään ihan jees, pari kk ennen takuun loppumista tuo mun kone kyrvähti. Lähinnä siinä määrin ei voi suositella, että kun siihen tulee vikaa, niin se lähtee ruotsin puolelle Uppsalaan(tms) korjattavaksi. 1 viikon voi laskea tuohon rahtiseikkailuun ja näköjään vajaa 4 viikkoa se pyörii jonkun swenssonin anus tappina.
Comment
-
Mun Asus N90 kävi 4 kertaa huollossa. Kaikki alkoi kun kovalevy paukahti vähän reilun vuoden ikäisenä. Sen jälkeen kaatuili jatkuvasti ja tuli takas periaatteella "vikaa ei havaittu". Eli lopultakin vaihtoivat emolevyn joka hajosi kovalevyn kanssa samalla. Nyt jotain 4kk moitteetonta toimintaa. Ennen kesti startin jälkeen pahimmillaan 4 minuuttia ennen kaatumista.
Pallottelu kesti aina yhtä kertaa lukuunottamatta viikkoja.
Comment
-
S4 B5 ahdin antautui
Pikkusen ottaa päähän ku hantin puolen turbo laukes kesken motari kiihdytyksen , nyt ollu pari päivää auto tallilla ja purkanu sitä about 4 työtuntia.... tuntuu epätoivoselta , vara ahtimet on onneksi valmiina (käytetyt vakio ahtimet) mut pitäs vaan saada auto takas ajoon nopeasti.
Nyt vedän kännit ihan vaan sen kunniaksi keskellä viikkoa vaikka töitä olisikin huomenna...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MetsässäAsus huolto on sitten perseestä, ei voi suositella sitä kokemusta. Läppäri oli vaatimattomasti reilu 1kk maailmalla kun tilailivat osaa, eipä siinä kun läppäri kotiutu niin tietenkin se pitää testailla. Vika oli poissa mutta jotenkin tuntui hitaalta. RAM käyttö pyöri siinä 80% tuntumassa, kun ennen huoltoa se oli ollut 40% luokkaa.
Yön lepäiltyäni aamusella tupakilla tuli pieniä ahaa elämyksiä, koneelta katsoin paljos sitä muistia on asennettu, no 2Gt sieltä löytyi..... Läppäri auki ja toteamus että huippu korjaaja on oli laittanut toisen muisti kamman vituralleen paikoilleen. Johan nopeutu kone.
Ei voi suositella Asuksen koneita, kestävyydeltään ihan jees, pari kk ennen takuun loppumista tuo mun kone kyrvähti. Lähinnä siinä määrin ei voi suositella, että kun siihen tulee vikaa, niin se lähtee ruotsin puolelle Uppsalaan(tms) korjattavaksi. 1 viikon voi laskea tuohon rahtiseikkailuun ja näköjään vajaa 4 viikkoa se pyörii jonkun swenssonin anus tappina.
Aamulla pääsin toteamaan että kone on tosiaan ollut anustappi käytössä swenssonilla, nimittäin sama saatanan vika vieläkin koneessa.
Eli en tosiaankaan suosittele Asuksen koneita.
Comment
-
Onnistuimpa hajottamaan kaverin 9-3 Aero moottorin...
Kaveri istui asiaan kuuluvasti kuppi kädessä repsikan paikalla, kun tämä kävi.
Kierroksia 5000rpm:ään osakaasulla ja kytkintä ylös valoissa: rap, rap, rap, rap, ja töks. Kone sammui, mitään vikakoodeja ei tullut ja kun yritettiin käynnistää, niin pyöri "liian herkästi" ja kuului "naps naps" ääni koneesta.
Ketjullinen kone, olisikohan ketju hypännyt ja venttiilit osuu nyt mäntiin? :S
Omakin auto pukeilla ja venyy varmaan talveen asti, että se on nipussa.
Töissäkin pitäisi olla 3,5h päästä, prkl.
Comment
-
Kaverilla hajos aero ohituksessa vähän noin. Ketju poikki kesken ohituksen ja just ja just seuraavalle bussipysäkille riitti vauhti (ohitettavan keulan editse) parkkiin.
Muistaakseni 6 tai 7 venttiiliä solmussa. Yhdessä männässä vähän jälkeä + nokka-akselissa jotain häikkää.
Ei ollut ihan halpa remontti ja bonuksena kun auto oli korjaamon pihassa parkissa odottamassa osia, niin yöllä oli joku nussinut pyörät alta :) Ne meni sentään korjaamon vakuutuksen piikkiin.
Comment
-
Ekaa viikkoa töissä kesäloman jälkeen. Mukavasti taas alkaa tuntua nuhan oireita ja semmosta ärsyttävää päänsärkyä. Ennen lomaa ollut samanmoisia tuntemuksia aika ajoin, mutta nyt heti loman jälkeen niin selvästi alkoi, että pikkusen työpaikan sisäilman laatu epäilyttää. Pitää varmaan pomolle asiasta mainita ja hieman kysellä muiltakin, kunhan kaikki lomilta palaa. Vanhahko rakennus ja jotain vesivahinkoja ollutkin, niin en pidä hometta tms. mitenkään mahdottomana.
Onneksi on edes perjantai...
Comment
-
TT hyyty, ei vikakoodia, mutta eipä VCDS näytä että kone pyörittäis, eli kampuran asennontunnistinta vaihtoon... toivottavasti saa vain korjaamoajan ennen seuraavaa vkl kun pitääs reissuun lähtiä.
En kyl tajua mikä on näiden audien kanssa, eivät koskaan jätä tielle, mutta kotipihaan kylläkin...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RS2 Näytä viestiEi ole pelkoa, jotta maksumieheksi joutuisit. Kunnossa oleva moottori kestää tuollaisen "rääkin" aina.
Auto on pitänyt kauankin helisevää ääntä tyhjäkäynnillä, liekko ollut irtoamassa joku osa..
Apukäsinä lupasin olla remontissa, eipä tuo minulta ole mitään tivannut. Yhtä hämmästyksissään hänkin, että se tuollaisesta voi edes hajota...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiOn se tuo auto sikaa saanut omistajansa toimesta huomattavasti rajumminkin. Ei pitäisi vakio sisuskaluilla olla edes tuo kone, hämmentää vielä enemmän.
Auto on pitänyt kauankin helisevää ääntä tyhjäkäynnillä, liekko ollut irtoamassa joku osa..
Apukäsinä lupasin olla remontissa, eipä tuo minulta ole mitään tivannut. Yhtä hämmästyksissään hänkin, että se tuollaisesta voi edes hajota...
Comment
-
Sanoin töissä että pitäiskö tulla huomenna skootterilla töihin kun autosta loppuu kohta bensa. Tulin töistä kotiin ja totesin että skootteri varastettu ja naapurin avulla löysin sen metsästä 50m. päästä paskaksi laitettuna. Vitun oman elämänsä sankarit, toivottavasti oli edes hauskaa saatana.
Comment
Comment