Airbagin valo ei hävinnyt yön aikana, vaikka nitkuttelin liitintä eilen penkin alta...V#ttu... Katsastus painaa yllättäen päälle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja zanzas Näytä viestiAirbagin valo ei hävinnyt yön aikana, vaikka nitkuttelin liitintä eilen penkin alta...V#ttu... Katsastus painaa yllättäen päälle.
Comment
-
Comment
-
Audin kuskin ovesta päätti lähtee ylempi lista karkuu tänää. Kiva huomata kotona, ja eiku sama lenkki uusiks mutta ei tullu vastaan. En usko et kukaan ois sitä pölliny...eihän? Outoa ehkä ku se ei oo ees repsottanu saati enteilly et ois lähös irti nii siks ihmetyttää mites se ny noin.....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja bonus Näytä viestiEikös se valo pitäs aina vikalukuohjelmalla sammuttaa..?
Comment
-
Pyöränlaakerinvaihto gone bad: normaalia vastustelua raidentangon pään ja alapallon irroittelun kanssa. Vanhan laakerin irroittelussa hieman töppöilyä yms. Sitten kun kaikki oli ratkottu ja uusi laakeri paikoillaan, viimeisessä vaiheessa kun pyörännapa piti laittaa paikoilleen ei tullut laakeria tuettua riittävästi jolloin se tietenkin laukesi. No onneksi poika toi vm 93 Astran kotiin seisontaan niin pääsee työmatkan (124 km /päivä) ajelemaan kun audi seisoo ilman etutolppaa odottamassa että saan uuden laakerin hommattua ja löydän jostain ajan laitella sen kasaan...
Comment
-
Juu , menin hakemaan ostamani sisäkatto panelit kaupasta niin flikka oli myyny ne jollekki toiselle . Ei kuulemma tienny että ne oli jo myyty . Ihan hyvä selitys mutta kun minun nimi oli siinä lavan vieressä isolla " MYYTY " Ja millon saavat lisää on herran hallussa . Ja kaikki hyoneet tyhjätty siksi että iskisin ne panelit tänään ja huomenna paikolleen . Saattaa vaimo repii pelihousut =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vaklari Näytä viestiJuu , menin hakemaan ostamani sisäkatto panelit kaupasta niin flikka oli myyny ne jollekki toiselle . Ei kuulemma tienny että ne oli jo myyty . Ihan hyvä selitys mutta kun minun nimi oli siinä lavan vieressä isolla " MYYTY " Ja millon saavat lisää on herran hallussa . Ja kaikki hyoneet tyhjätty siksi että iskisin ne panelit tänään ja huomenna paikolleen . Saattaa vaimo repii pelihousut =)
Comment
-
Comment
-
TE-keskus päätti viime torstaina, että olen täysipäiväinen opiskelija... viimeksi 05/2003 olen koululla käynyt, ja ollut muutenkaan tekemisissä ennen tätä päivää, kun kävin hakemassa erotodistuksen, jossa lukee, että 01.08.2003 olen koulusta eronnut...
Onneksi ikääki on tosin sen verran, että eivät voi itkeä koulun loppumisesta, olin 14 päivää vajaa 26 kun koulusta erosin, ja nyt sen 3kk vajaa 35v :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro Näytä viestiKai myit clubilaiselle? ;)
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=4164
Comment
-
Kyllä mä laittaisin bensan loppumisen käyttäjäpohjaiseksi häiriöksi. Näinollen kuski lie ihan itse hoitanut asiansa siten, että on päässyt kävelemään. Tuskin se PA-mittari puolta tankkia on kuitenkaan näyttänyt..
Jos siinä on suurimmat riesat, melko hyvän ratsun joku itselleen lunasti.
Comment
Comment