Viimeinen kerta kun Rossossa käyn. Edellinen ja tämä kerta petti sen verta pahasti että pitäkööt pihvinsä..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Ei sitte menty anoppilaan saunaan ku vaari tuumas et menee sähköä. Emmä ny toki olisi halunnu saunoakkaa.
Comment
-
nyt, kun olen jonottanut (?) puhelimessa aasiakaspalveluun n. 23 min, käynyt kampissa vaihtamassa kortin digiboksiin kuten neuvottiin, ajanut tehdasasetukset ja kanavahaun digiboksiin, tulemana national geographic ei edelleenkään näy, alkaa vituttaa näiltä osin, muuten ihan jees
Comment
-
nyt, kun olen jonottanut (?) puhelimessa aasiakaspalveluun n. 23 min,
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja GTI 2.0 Näytä viestiToisella kertaa valitsin Ruotsin kielisen asiakaspalvelun ja jonotus aika oli 15sek. Asian toki esitin Suomeksi ja vastauskin tuli samalla ihan suomeksi=)
Comment
-
Noh sähkösaunat onkii p#rseestä. :)
Comment
-
Ite oon nyt kanssa neljä kertaa soittanu PlusTV:lle.
Tilasin tuo neljä soittoa sitten Canal+:n ja samalla vanha paketti päivitettiin Verraton-paketiksi.
Samalla hävisi MAX, Fakta ja Discovery, eikä oo sen koommin näkyny.
Äsken sanoin, että minä en enää soittele teille. Te soittelette mulle joka päivä, kunnes tää homma on kondiksessa.
Eka soitto pitäisi tulla tänään klo 19-20 välillä. Jää nähtäväksi miten käy...
Comment
-
Äsken sanoin, että minä en enää soittele teille. Te soittelette mulle joka päivä, kunnes tää homma on kondiksessa.
Comment
-
Itse taistelin viime kesänä PlusTV:n kanssa ja mitään niiden tarjoamaa sontaa en ota vaikka maksettaisi. Niin luokaton asiakas palvelu kun olla ja voi.
Comment
-
No eihän ne sieltä PlusTV:ltä soittaneet, tietenkään.
Mutta ilmeisesti äänen nostaminen, kiroilu jne vaikuttaa jollain tavalla asioiden hoitoon, koska kanavat näkyy taas.
Toi niiden asiakaspalvelu on tosiaankin vitsi. 2min menee ihan väkisin aina, ennen kuin pääsee edes jonoon.
Sitten kun sieltä automaatti sanoo "olet jonossa paikalla", niin se tosiaan sanoo näin :) Ei siihen perään enää sitä numeroa tule...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Illka LOnko ihan aito punakoneen pelipaita?
Vaihtoehtoina olis ollu aito Montrealin Saku Koivu, aito Tampa Bayn Khabibulin tai aito game worn Bostonin Mikko Eloranta. Maaotteluun kuitenkin maajoukkuepaita.
Niin, ja ne lippujen hinnat. Halvemmalla olis saanut kun olis Kummolalta ostanut 155€ kipale. Nyt ne maksoi kuus tonnia per piletti. Kun se Puustellin keittiö oli 12 k€. Liput kuulemma "voitettiin" arpajaisissa.
Comment
-
Voin muuten sanoa, ettei tukivarret ole ässään kovin halpoja
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja atak Näytä viestiVoin muuten sanoa, ettei tukivarret ole ässään kovin halpoja. Etummaiset ja takimmaiset alatukivarret ja oikean puolen taempi ylätukivarsi sekä mutterit ja pultit ja pyöränsuuntaus Laakkosella 1615 €
Hyi.
Sain sentään mölkky-pelin kaupanpäälle!
Comment
-
Jos auton valmistenumero on suurempi kuin 4B-W-100 001 niin sillon etummainen alatukivarsi ja kummatkin ylemmät tukivarret ovat ässässä erilaiset. Taaempi alatukivarsi on sama kuin tavismalleissa. Jos valmistenumero on pienempi kuin edellä mainittu niin silloin tukivarret ovat samoja A6:n kanssa. Mikäli suurempi niin silloinhan tollasella slamitin tusinasarjalla saa hienosti A6:n alustageometrian ässään - halvalla :)
Comment
Comment