Tuloistahan tuo riippuu... 22 päiväsakkoa napsahti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
-
Liukuma on 4-8 viikkoa, saa nähdä mikä on tuomio, kun hattu kourassa käy laitoksella. Olkoon mitä tahansa tuolta väliltä, niin se on kuitenkin huono homma, töiden kannalta siis. Ratin takana, kun tosiaan tarttis joka päivä olla. Kaupungissa kun asuu, niin dallaamalla pääsee kyllä vapaa-ajalla joka paikkaan.
Itse aiheutettua, itseään saa syyttääkkin. Sehän tässä ehkä eniten ketuttaakiin, oma tyhmyys siis. Rajoitusten mukaankin ois päässy.
Comment
-
Toinenkin audin avaimista antautui, eli kauko-ohjainosasto lopetti toimintansa. Ei auttanut pariston vaihto, erilaiset paritusrituaalit tai edes vag-com. Huomenna siis marmorille testerillä kattomaan, onko niissä eloa. Miksi musta tuntuu, että tästä ei selviä ihan parilla kympillä..
Comment
-
Verottaja muisti tänään kirjeellä. Työmatkavähennykset puuttui. Ehkäpä tämä vielä siirtyy tuonne "iloiset asiat" -topicciin, jahka saan kootut selitykset toimitettua paluupostissa...
Comment
-
Mulle tuli entisessä elämässä joskus esitäytettyynkin työmatkavähennykset. Olin tosin kulkenut samasta kämpästä samalle työpaikalle ~4 vuotta ilman että mikään olisi välissä muuttunut. Ainahan noita saa säätää eikä silti tule koskaan sitä mitä hakee.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viestiEhkä jollain veneilytarvikkeella olisi Kristerkin saanu ennakkovaroituksen ;)
Sumutorveahan siis meinasit? ;)
Comment
-
Totta kai meinasin, enhän nyt mihinkään nopeusvalvonnan häirintään ikinä kehota ;)
Ei mulla o ikinä ollu töimatkavähennyksiä ehdotuksessa, vaikka olen ne verokortilla kuitannut.
PS. Krister ota samoin tein se isolla imukupilla oleva teline sumutorvelle, ei paista niin tuulilasissa.
Comment
-
Renkaanvaihdossa kiva tuomio, yksi vanne "paskana" ja toinenkin vähän kiero. Audin orkkis avukset siis. Ei tosin ajossa tuntunut kuitenkaan täristävän eli vissiin saivat jotenkin tasapainoon. Saa nähdä joutuuko sitä vielä vanneostoksillekkin, kai se menisi melkein samaan konkurssiin uusien kesärenkaiden kanssa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vesamaan Näytä viestiihme kyllä ei kauheesti edes syö miestä. Onkohan mussa joku vialla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiKannattaa harkita kääntymistä Zen-buddhalaisuuteen, pääsee vielä pitkälle jos mielenlaatu on jo vakiona noin tyyni ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Outonaapuri Näytä viestiPaskat, se on vain tarpeeksi pitkän autoilun aiheuttamaa tunteiden puutumista.
Haenkin kellarista karhun ja painun saunaan zenittämään
Comment
-
Orkkis Avukset on varmaan lujimpia vanteita mitä on koskaan tehty, eihän niitä saa kieroon millään.
Comment
Comment