Eiköhän tuosta nyt ekana kannattaisi olla yhteydessä siihen myyjään. Tuskin mitään seuraamuksia hänelle piraatin myymisestä tulee, jos vaan kiistää tienneensä kyseessä olleen piraatin. Jos siis poliisi alkaa kyselemään. Tietysti jos myyjän toimet antavat olettaa homman olevan tietoista, niin hyvähän siihen on puuttua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Samaisella koodintarkistuksella myyjäkin olisi sen tarkastanut. Ja oli varmaan näin tehnytkin. Sehän tässä ottaakin päähän, kun väitetään aidoiksi. Myisivät rehellisesti väärennöksinä tai jättäisivät edes aitouden mainostamisen pois, niin sekin helpottaisi.
Toisaalta ei huvittaisi vaan perua kauppoja, koska sitten tavara vaan siirtyy seuraavalle uhrille.
Comment
-
Saatanan vittu!!! Audi (A6 C5 2.5 TDi Quattro) meni hihnanvaihtoon. Samalla oli tarkoitus kurkata nokat.. Noh, hihnan oli vaihtanut joku k*sipää "broidinsa" kanssa viimekerralla.. Hihan päälle tulevasta muovikopasta oli hukattu keskitysholkit, jonka seurauksena hihna miltei kaivoi tiensä kyljestä ulos. Hihna oli kaiken muun hyvän lisäksi tarvike. Pumpun hihnaan ei oltu kajottu, joten lienee alkuperäinen. Huoltokirjassa on vv-auton leima, leima väärennetty, koska ei näy toimipistettä. Asiasta volkkarilta kysyttäessä, heidän tiedoissaan ei näy, että autoni olisi käynyt yhdelläkään heidän toimipisteistään. Kiinnostaisiko heitä väärennetty leima..?
Anyway, yllätys yllätys, nokka-akselit vaihtokunnossa.. Prkl.. Menny niivvit*sti rahnaa tohon kiesiin jo.. Tosin nyt on karsittu tyyppiviat; paine kampikammiossa, nokka-akselit ja syöttöpumppu.. Tukivarretkin uudet.. Josko ton pirun kalliin rempan jälkeen olisi jo kilsoja edessä..
Comment
-
Jossain kohtaa alkaa ärsyttämään muut autoilijat, en tie oliko klubilainen tai edes forumilta mut kaarinassa kuitenkin sininen A3:n jonka kuski ei tajua mitä stop-merkki tarkoittaa suojatien edessä, saatikka kun ite olin vielä pysähtyneenä siinä ja herra paineli vaan vierestä vauhdilla ohi... kortti pois tollaselta >:( Tossa kyseisessä risteyksessä on niin paljon sattunu jalankulkijoille ja pyöräilijöille vahinkoja juuri tuosta syystä. En väitä, että itse olisin mikään teiden ritari mutta suojatien eteen pysähtyneen auton viereen stoppaan aina kun sieltä joku taapero voi tulla, oli siinä merkkejä tai ei... noin, nyt on taas päivän vihat purettu, kiitos.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ambula Näytä viestiSaatanan vittu!!! Audi (A6 C5 2.5 TDi Quattro) meni hihnanvaihtoon. Samalla oli tarkoitus kurkata nokat.. Noh, hihnan oli vaihtanut joku k*sipää "broidinsa" kanssa viimekerralla.. Hihan päälle tulevasta muovikopasta oli hukattu keskitysholkit, jonka seurauksena hihna miltei kaivoi tiensä kyljestä ulos. Hihna oli kaiken muun hyvän lisäksi tarvike. Pumpun hihnaan ei oltu kajottu, joten lienee alkuperäinen. Huoltokirjassa on vv-auton leima, leima väärennetty, koska ei näy toimipistettä. Asiasta volkkarilta kysyttäessä, heidän tiedoissaan ei näy, että autoni olisi käynyt yhdelläkään heidän toimipisteistään. Kiinnostaisiko heitä väärennetty leima..?
Anyway, yllätys yllätys, nokka-akselit vaihtokunnossa.. Prkl.. Menny niivvit*sti rahnaa tohon kiesiin jo.. Tosin nyt on karsittu tyyppiviat; paine kampikammiossa, nokka-akselit ja syöttöpumppu.. Tukivarretkin uudet.. Josko ton pirun kalliin rempan jälkeen olisi jo kilsoja edessä..
Sitten toinen juttu. C5-malli ei enää ole mitenkään uusi, tuoreimmatkin yksilöt ovat jo kahdeksan vuotta vanhoja. Ei siis pitäisi tulla yllätyksenä että autoa joutuu välillä enemmänkin korjailemaan. Mikäs siitä tarvikehihnasta tekee huonomman kuin alkuperäisestä, samoja Gatesin tai Optibeltin hihnoja ne tuppaa varaosaliikkeissäkin olla. Jos hihna on syönyt itsensä kopan sisään, ei mitään merkintöjäkään pitäisi olla luettavissa, vai kuinka?
Nokka-akseleista puhuttaessa kannattanee lukea ao. topicit läpi.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=68146
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=88536
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viestiOnkos siinä leimassa joku numerosarja olemassa?
Sitten toinen juttu. C5-malli ei enää ole mitenkään uusi, tuoreimmatkin yksilöt ovat jo kahdeksan vuotta vanhoja. Ei siis pitäisi tulla yllätyksenä että autoa joutuu välillä enemmänkin korjailemaan. Mikäs siitä tarvikehihnasta tekee huonomman kuin alkuperäisestä, samoja Gatesin tai Optibeltin hihnoja ne tuppaa varaosaliikkeissäkin olla. Jos hihna on syönyt itsensä kopan sisään, ei mitään merkintöjäkään pitäisi olla luettavissa, vai kuinka?
Nokka-akseleista puhuttaessa kannattanee lukea ao. topicit läpi.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=68146
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=88536
Kylmällä koneella, varsinkin kovemmilla pakkasilla, mutta välillä plussakelilläkin, kuuluu kytkin pohjassa kierrosten laskiessa 3+k:sta alaspäin, kuuluu ääni, josta tulee mieleen, että joku hihna ottaisi kiinni johonkin suojamuoviin tms. Mistähän siinä voisi olla kyse? Laturi vaihdettu loppuvuodesta 2009, ja jakopään paketti alkuvuodesta 2011. Kilometrejä on tullut alle 40k uudella laturilla.
Edit: kyseessä siis toki profiilin pulkka, eli 2.5tdi ake / c5 avant q 01
Comment
-
Joo, siis eihän toi nokkahomma yllätyksenä tullut, mutta saahan se silti vituttaa kun rahaa palaa.. Tän topikin aihehan oli kertoa, että mikä kyrsii :D
Jos haluais kulkupelin, mikä on halpa huoltaa, kannattais varmaan mennä bussilla tai fillarilla.. :D
Kyllä siinä hihnassa vielä merkinnät jotenkin erottui..
Comment
-
Oli sitten mukava yllätys autokatoksessa, roskakuskin lappu RS2:n tuulilassa että oli kolhinut roska-astialla Audin keulaa. Vähän ihmettelin aamulla kun jäteauto seisoi niin kauan pihassa. Virheetön konepelti paria kiveniskemää lukuunottamatta, nyt ihan kunnon painaumat ja maali rikki. Kyllä syö miestä kun joutuu viemään autoaan jollekin peltikorjaamolle ensimmäistä kertaa pariinkymmeneen vuoteen, kyljetkin saanut pidettyä kolhuttomina jo monta vuotta ja nyt sitten tämä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiAijaijai. Ehdottomasti harmittaa, mutta roskakuskille riispektiä vastuun kantamisesta.
Comment
-
Kävin jokunen päivä sitten huoltamassa auton etupään tukivarsia ja pyytelin tarkistamaan takapäänkin, kun kottero kulkee kuin ajokoira. Heebo vaihtoi yhden osan ja totes kaiken olevan ok.
Tänään menin säädättämään kulmia ja tyyppi siellä totes perän puslien olevan valmiit ja etupääkin melkolailla valmista kamaa. Sen lisäksi myös oli sitä mieltä, että oikeastaan kaikki moottorin ja perän puslat halvatun autostas voisit vaihtaa ja audit on muutenkin paskoja ja sitä rataa. =)
Ei säädetty kulmia ei. Tilattiin hieman osia ja otetaan hommat uusiksi myöhemmin. Kiukuttaa.
Comment
-
Kuumeessa. Josta johtaa:
a) Ei jaksa/kykene pysty auttamaan mammaa pienokaisen hoidossa.
b) Lauantaina ois ristiäiset, ois kiva jos ei kaikki ois kipeenä
c) Olin eilen illan kotona, tänään piti sit tehdä yhtä sun toista. Niin jäi tekemättä.
No, josko sit kaikki kerralla kun tulee pakettia jenkeistä.
Comment
-
Profiilin kulkine... on jo 3kerta kun jään kiinni autokatokseen. Katos viettää vähän alamäkeen niin eipä ole takatuupparilla asiaa pois peruuttamalla. ARGHHGH
Okei, en tee tästä enempää penarimiesten angstaus-foorumia :)
Toivottavasti ensi talvena takaisin quattro-kannassa.
Comment
-
Ei mulla ole urssia katsastaessa audeja haukuttu.
Vika-analyysi kertoi tuossa vitosessa olleen imuvuodon ja kylmäkäynnistyssuuttimen ohjauksen epämääräisen toimintahäiriön. Eipä ihme, ettei tuota saanut kirveelläkään käyntiin puolilämpöisenä.
Comment
-
Suomi, poliitikot ja Suomen talvi! Nyt äkkiä töitä jostakin muualta ja kauas pois täältä! Alkaa hieman ahdistaa kun kevät yrittää ja yrittää tulla, mutta silti joka aamu on taas tullut monta senttiä lunta ja armoton v*tutus. Nelivedollakaan pyörittely ei kiinnosta enää yhtään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mremonen Näytä viestiNo, marmorilla käyty. Tyhjänhän olisi saanut pyytämättäkin. Oli luettu vikakoodit ja kun ei mitään siellä ollut ja tutkakin toimi taas ok, niin hanskat oli jääneet siihen. Yritin vielä viedessä selittää, että ei kuivalla kelillä ei ole ongelmaa, eikä vikakoodejakaan varmaan ole jäänyt. Ei edes oltu viitsitty kastella keulaa vaikka painepesurilla, että olisi saatu vähän kosteutta aikaiseksi.
Comment
-
Alkaa hieman ahdistaa kun kevät yrittää ja yrittää tulla, mutta silti joka aamu on taas tullut monta senttiä lunta ja armoton v*tutus. Nelivedollakaan pyörittely ei kiinnosta enää yhtään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaolpi Näytä viestiEi voi olla totta! Vaimon uus A3 eilen viidettä päivää ajossa (joista viikonlopun seisoi tallissa) ja kivi tuulilasiin. No tänään sitten tuulilasikorjaamon kautta. Johan tossa kilometrejä olikin kertynyt melkein 600km ...tana!
Comment
-
Ottaa päähän erään suurehkon IT-alan toimijan takuukäsittely. Sanotaanko nyt vaikka Hewlett-*******, ei prkl, tuostahan sen tunnistaa liian helposti. Sanotaan mieluummin *******-Packard. Noin, ensin painellaan puhelimen napeilla valikosta toiseen kunnes vihdoin saa hälytysäänen kuuluviin. Sieltä sitten vastaa Pakistanin murteella englanniksi joku nainen joka ei valitettavati voi tehdä muuta kuin pyytää soittamaan hetken kuluttua uudelleen koska kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja. Miksei sitä puhelua voi vaan jättää Suomen helpdeskin jonoon vaan se pitää kääntää johonkin ulkomaille josta sitä ei enää käännetä takaisin Suomeen vaan pitää soittaa uudelleen?
Comment
Comment