Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkaa pikkuhiljaa tympiä koko maa...
    Väistämätön fiilis suomalaiselle, ennemmin tai myöhemmin. Afrikan eksotiikkakin on johonkin rajaan asti "ihan kiva".

    Comment


    • Nasta tai kivi singahti lasiin, lasi halki. Onni onnettomuudessa on se, että lasi alkaa olemaan muutenkin melko kulunut, joten ei ne pari saturaista aivan hukkaan mene.

      Comment


        Audi ja sen jumissa oleva käsijarruvaijeri..

        Comment


          Tilasin firman Transporteriin uuden soittimen hajonneen Blaukkarin tilalle. Tilaushetkellä varastosaldo tuotteelle oli >50 kpl. Tilauksesta kului viikko, ja kyselin sähköpostilla tilauksen tilaa ja vastaukseksi sain:
          Alkuperäinen kirjoittaja Nettikauppa
          Tässä tulee tilanneraportti tilauksestanne. Tuotteiden oikealla puolella näette niiden tilan, mikäli tuotetta on tilattu teille tilana lukee arvioitu saapumispäivä ja jos tuotetta on saatu varattua teille tässä lukee varattujen tuotteiden määrä.
          Kyseisessä tila-kentässä lukee >50, onko minulle siis varattu yli 50 kpl autoradioita? Vastaus ei siis millään lailla vastannut kysyttyyn kysymykseen. Hienoa asiakaspalvelua.

          On se kumma, ettei varastossa olevaa tuotetta saada viikossa lähtemään. Tämä nimeltä mainitsematon nettikauppa on nimetty muuten Audin portaattoman vaihteistotyypin mukaan...

          Comment


            On se kumma, ettei varastossa olevaa tuotetta saada viikossa lähtemään. Tämä nimeltä mainitsematon nettikauppa on nimetty muuten Audin portaattoman vaihteistotyypin mukaan...
            Tein samaan paikkaan kolme tilausta: ensimmäisen, ainoan ja viimeisen. Syynä juurikin tuo että varastosaldo ei tarkoita sitä, että tuote on ko. lafkan varastossa vaan sitä, että tuotetta on tukkurilla riittävästi. Toimitusaika virtsaa huolellisesti.

            Comment


            • Sen verran huono keli että osa tv-kanavista ei meinaa näkyy. Tavan ja maksulliset. Ja ylläri et niiden joukossa kaikki lasten kanavat. Noh piirrettyja koneelta pyörii neidille...

              Comment


                Jep. Äsken saapuneesta pahoitteluviestistä selvisikin, että tavaran kulkeutuminen "varastolta" lähettämöön kestää normaalistikin useita päiviä, nyt tavara oli vain sattunut katoamaan kyseisellä välillä. Tuntuu olevan vakiokäytäntö monen muunkin verkkokaupan kohdalla tänä päivänä.

                Comment


                • Se on sitä keskittämistä ja ulkoistamista. Riskien minimointia... Itse en Suomesta juuri tilaustavarana tilaa. Jos ei ole hyllyssä niin tilataan ulkomailta. Toimitusaika käytännössä samanlainen mutta halvempi hinta. Suomessa jos saa heti hyllystä ja tarttee nopsaan niin sit siitä voi maksaa sen vähän kalliimman hinnan.

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                    Sen verran huono keli että osa tv-kanavista ei meinaa näkyy. Tavan ja maksulliset. Ja ylläri et niiden joukossa kaikki lasten kanavat. Noh piirrettyja koneelta pyörii neidille...
                    Niin siis minkä ikäistä lasta istutat telkkarin eteen? Ja anopin vinkit otti päähän?

                    Comment


                      Tuo automaattivaihde-firman toiminta kyllä on huvittavaa. Varasto/päätoimipaikkahan pitääs olla vaasass, niin arvakkaas vaan kuinka kauan menee tavaran saamiseen vaikka pitäis olla hyllytuote :D, mutta ei pidä valittaa liikaa, kun on kuiteskin inhimillinen hinnasto, varastointi nääs maksais ja kuka sen loppujen lopuksi maksaa..

                      Comment


                        Ainahan tuo on niin, että esim. Saksasta Suomeen tavara tulee päivässä ja Vantaalta vaikka Järvenpäähän viimeiset kymmenet kilometrit viikon verran :)

                        Comment


                          Suomen posti on tunnettu hitaudesta :) nimimerkillä melki viikko tavaralla kotkasta-vaasaan :)

                          Comment


                          • Niin siis minkä ikäistä lasta istutat telkkarin eteen? Ja anopin vinkit otti päähän?
                            Ei se kuva vaan se ääni. Yleensä istuu ja leikkii sitterissä siten että ei ees nää telkkaa vaan kuulee.

                            Comment


                            • tää perkuleen flunssa jo toista kertaa päällä tänä talvena. tuntuu että pää räjähtää ja duuniin on lähettävä kun ei kuumetta ole :/

                              Comment


                              • Sama juttu, antibiootit poisti kuumeen, mut ei tätä tukkoista oloa.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja jtlukkari Näytä viesti
                                  Vuodenvaihteesta juomatta viime viikonloppuun, kunes otin yhden Lapin Kulta -luomuoluen. Totesin, että jatkan valitsemallani linjalla, sen verran pahaa oli.
                                  No ei pitäisi olla yllätys Lapin Kullan minkä tahansa tuotteen kanssa, Ruohonleikkuuolutta kaikki tyynni.

                                  Niin ja edittinä sen verran ruohonleikkausta vähemmän harrastaville kansalaisille, että sen verran tylsää puuhaa, että jos vähänkään enemmän leikattavaa (eikä ajoleikkuri alla), niin melkein mikä tahansa tarjousolut on ihan hyvää...
                                  Viimeksi muokannut Tolkkju; 28.2.2012, 20:04. Perustelu: oluenjuomiselle syy

                                  Comment


                                  • Elikkä siinä voi olla perää, että kun ostaa ajoleikkurin, niin olutta ei enää kulu. Nyt kun mietin niin about 5 keskiolutta on tainnut tulla nautiskeltua viimeisen vuoden aikana :P

                                    Comment


                                      Tana, kele ja ttu. Lähibaarin poolikisoissa jäin toiseksi ja jälkikaljapelissä alotuslyönnillä keppi paskaksi. Muistisääntö, aloita aina talon kepillä.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viesti
                                        tää perkuleen flunssa jo toista kertaa päällä tänä talvena. tuntuu että pää räjähtää ja duuniin on lähettävä kun ei kuumetta ole :/
                                        Miksi? Anteeksi, kun en vaan ymmärrä.

                                        Minä jään sairaslomalle, jos olen sairas. Ei siihen vaikuta, onko kuumetta vai ei.

                                        P.S. Itsellä ollut kuume viimeksi intissä vuonna 1993. Ei vaan flunssat enää nosta kuumetta. Sitten JOS tulee kuume, niin olen ajatellut, että paras mennä heti sairaalaan, kun kyseessä voi olla jotain vakavampaa tulehdusta tms.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viesti
                                          Miksi? Anteeksi, kun en vaan ymmärrä.

                                          Minä jään sairaslomalle, jos olen sairas. Ei siihen vaikuta, onko kuumetta vai ei.
                                          Samoin, ei kuume ole mikään määräävä tekijä siihen olenko sairas vai en.

                                          Comment


                                          • Jos työpaikalla ei ole käytössä omailmoitusta, niin silloin sairaslomasta päättää lääkäri. Jos lääkäri ei sairaslomaa myönnä, niin ei sitä oikein voi sairaslomalle jäädä.

                                            Comment


                                              Kyllä on tullut sairaslomaa ilman kuumettakin. Kyllä ne lääkärit yleensä näkee jos on flunssa päällä ja ei oo töihin asiaa.

                                              Comment


                                              • On tullut ja on jäänyt tulematta. Se ongelma on juuri se, että asiasta päättää viime kädessä joku toinen taho kuin sinä itse. Ja kun lääkäreitäkin on niin monen monta sorttia, niin käytännötkin vähän vaihtelevat. Aika monen muuttujan summa kaiken kaikkiaan. Onneksi nykyisellä työpaikalla on käytössä omailmoitus.

                                                Comment


                                                • Meillä on turha mennä hakemaan saikkua jos on flunssa, ei tipu. Edellisen kerran kun kävin kurkkua näyttämässä niin löi antibiottikuurin ja sano et vältä puhumista. Eikun takaisin töihin. Se varmaan vähän riippuu lääkäristä ja liekkö jotain sopimuksia mistä annetaan saikkua ja mistä ei, en tiedä.

                                                  Comment


                                                    Se terveyskeskustohtorin saikku on ihan yhtä pätevää kuin työterveyden.
                                                    Joskus noi työterveydet on ohjeistettu siten, ettei ihan pienistä mitään saa.

                                                    Comment


                                                      Näissä asioissa on onni olla vähän pienemmässä putiikissa töissä. Sairaslomia en ole kertaakaan lääkäriltä asti hakenut vaan soitto työnantajalle on riittänyt. Voipi tietysti olla merkitystä silläkin että olen ollut 3½ vuoden aikana kahdesti saikulla, molempina kertoina yhden päivän.

                                                      Comment


                                                      • Minä olin pari viikkoa sitten keuhkokuumeessa ja sitä ennen kipeenä silloin kun Suomi hävisi Ruotsille 5-6. Työpaikka menee vaihtoon jos aikuisen miehen sanaan ei voi luottaa sen vertaa kun tämä sanoo olevansa kipeenä.

                                                        Comment


                                                        • Mä olen viime aikoina ollut senverran "firman mies" et sairastellu aina vapaapäivinä :( Ei oo tarvinnu olla saikulla/hakea saikkua ihan hetkeen, kiitos tämän "hyvän" säkän. Kieltämättä hiukka houkuttelis käyttää pois kaikki ne kertyneet sairaslomapäivät ;)

                                                          Comment


                                                          • Käväsin taas tänää pohjolassa....

                                                            Comment


                                                            • Mä olen viime aikoina ollut senverran "firman mies" et sairastellu aina vapaapäivinä :( Ei oo tarvinnu olla saikulla/hakea saikkua ihan hetkeen, kiitos tämän "hyvän" säkän. Kieltämättä hiukka houkuttelis käyttää pois kaikki ne kertyneet sairaslomapäivät ;)
                                                              Niinpä, itse olin tuossa vuodenvaihteessa parinviikon kärsimisen ja molempien keuhkoputkientulehduksen takia kolme päivää sairaslomalla.

                                                              No edellisisestä sairauslomasta ehti kulua jo rapiat 17 vuotta.

                                                              Täytyy vaan puuta koputtaa, ettei tarviis töistä olla poissa ainakaan sairauden takia.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X