Joku vikahan siinä täytyy olla. Kunnossa ollessaan mikä tahansa ruiskubensakone lähtee vielä kolmestakympistä ilman esilämmitystä kuin palmun alta, kunhan akku on voimissaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Oletan, että Lauri vastasi minulle ja sivun vaihtuminen pääsi yllättämään. :) Täytyy huomenna mennä Apostolin kyydillä hakemaan vihreää kultaa ja katsoa josko ne sisällä pysyisivät edes pienen hetken, jotta saisi auton ajettua läheiselle korjaamolle. Saavat siellä tutkia paremmin, hieman ankea alkaa mitään yrittämään ahtaassa parkkiruudussa. Täytyy toivoa että jollain simppelillä letkun vaihdolla selviäisi.
Comment
-
Itsellä meni oikeastaan toisin päin, poika otti tuossa pari viikkoa nuhaa, yskää ja muutaman päivän kuumettakin, mutta mulle ei sitten muuta kuin nuhat, yskät ja kurkkukivun. Ois nyt saman tien iskeny sitä kuumettakin niin ei tarvisi täällä yövuoroissa kärvistellä.
Comment
-
Itse olen kärvistellyt sen kuumeen kera torstai illasta lähtien, voisin vaihtaa pelkkään yskään ja nuhaan. :)
Duunissa saattaapi olla vähän kiirus kun tota valkoista satelee koko ajan lisää ja itse mestari vetää lonkkaa sohvalla. :(
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiMinun tuurilla sieltä petti se kallein vaihtoehto.
Comment
-
Mulla meni vähän toisinpäin.
Tuli soitto, et pidät pitämättömät lomapäivät Tahkon reissusta eteenpäin, töitä kun ei just nyt olis.
Eipähän tartte suoranaisesti lomautettuna olla, mut oishan nuo päivät voinu ihan oman tahdon mukaankin pitää.
Comment
-
Hörkkäs lumet pohjamuovin alle ja pohjamuovi palasina >:( Kiittäkäämme auraus urakoitsijaa. Kyseinen tie ollut koko talven ihan saakelin huonolla pidolla. Siitä jo tainut koko kylä valittaakkin. Täytyypi laitella korvaushakemusta jos vaikka sais pohjamuovin rahat poes.
Pitäs vissiin audi myydä pois ja ostaa kelkka että pääsee töihin...
Comment
-
Ostin parin uusia talvikumeja, 225/40-18, kun hakkapeliitta 4 päätti hajota ja ajattelin että jää yksi kumi varalle niin eikös takagummissa ollut patti kyljessä eli tän talven saldo on kolme rikkinäistä rengasta, nähtävästi vuoden 2006 kumeille on tullut tunnit täyteen
Comment
-
Tuota noin. Toista talvea ajelen sporttialustaisella B6q:lla ja ei ole kolissut pohjamuovit vielä mihinkään, onko teillä silmiä päässä, vai onko muka etelässä paskempikuntoiset tiet mitä täällä pohjosessa?!? Hieman tätä epäilen, joten oisko tässä nyt vähän kuitenkin user error kyseessä ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viestiTuota noin. Toista talvea ajelen sporttialustaisella B6q:lla ja ei ole kolissut pohjamuovit vielä mihinkään, onko teillä silmiä päässä, vai onko muka etelässä paskempikuntoiset tiet mitä täällä pohjosessa?!? Hieman tätä epäilen, joten oisko tässä nyt vähän kuitenkin user error kyseessä ;)
Comment
-
Juu, tuttua kauraa täälläkin berttakutosen kanssa. Vakio "pappa-alustalla" ei ollut mitään ongelmia, mutta -45mm tiputti(ei säädettävää) niin jo alkoi hakemaan niitä lumikökkäreitä. Tähän väliin voisi joku fiksu heittää, että eikö niitä näe väistää, mutta maantienopeuksissa ei paljon huvita äkkiväistöjä tehdä varsinkin jos vastaan on tulossa autoja.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viestiOstin parin uusia talvikumeja, 225/40-18, kun hakkapeliitta 4 päätti hajota ja ajattelin että jää yksi kumi varalle niin eikös takagummissa ollut patti kyljessä eli tän talven saldo on kolme rikkinäistä rengasta, nähtävästi vuoden 2006 kumeille on tullut tunnit täyteen
Comment
-
Lääkäri soitti hetki sitten magneettikuvausten tuloksia. Ja olkapäähän se siellä p*skanan on. Ei menny ku muutamaa kuukautta vaille 2 vuotta niilläkin tää selvittää. Olisivat vaan heti kuvanneet mutta ei niin ei. No nyt seuraavaksi ortopedille aika ja aletaan arpoo koska leikataan vai leikataanko? 12vk on kuulemma toipumis aika mutta ku nyt on tommonen neiti möttönen tossa nii hieman hankaloittaa asiaa. Saas nähä mitä OP-pohjola tuumaa. Varmaa sanomattakin arvaan et "ei korvata, liian kauan menny kolarista, tai sitten sanovat et se on muualla telottu......
Comment
Comment