Kyllä mä taas ajankin, eikä tarvii ruinata vääräuskoisilta sähköä, kun vuotovirran kohde väliaikaisesti eliminoitu.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiAjaako kukaa tää foorumilla enää audilla? :D
Comment
-
Jäi laittamatta se roikka illalla :S
En epäile, etteikö tuo käyntiin lähtis. Sattuu vaan henkisesti alkaa veivaamaan jäistä mottia käyntiin.
Comment
-
V8 hörähtää myös nätisti käyntiin, heti kun solenoidi vaan jumituksiltaan viitsii alkaa liikkumaan. Mitä kylmempi, sen pitempi jumittelu. No, kohta pistetään uusi startti niin eiköhän se siitä. Mitään lämmitystä tuossa ei ole ja kun näin miten se lämmitin siihen asennetaan, en edes viitsi vaivautua laittamaan.
Comment
-
Auto oli sitä mieltä, että -29 astetta on liikaa. Eberi oli vienyt akulta sen verran ruutia, että ei jaksanut pyörittää kuin kerran. Sitten sai alkaakin jo etsimään akkulaturia ja jatkoroikkaa. Harmittaa kun autossa on kyllä ylläpitolaturi, mutta taloyhtiön uudet pistokkeelliset paikat ei oo vielä valmiit.. Hiukan kyllä tuntuu, ettei tuo akkukaan ole enää ihan parhaassa iskussa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jylle Näytä viestiSähköliiton TES ei tunne sanaa pakkasraja..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ugemi Näytä viestiEi lähtenyt ei. Tunti roikassa kaikkineen ja virtaa tarpeeks, mutta nähtävästi kasteli kynttilät.
Liekö tulpissa vika, kun ennen on aina hörähtänyt kyllä.
Laturikin sanoi itsensä irti, joten kotimatkalla ajastimen kelloa ja laturia hakemaan, mars :)
Comment
-
Ilmeisesti yöllä ollut sähkökatko tms. tai sitten lämmitystolpan kello muuten vaan jätättää. Ei oikein dieseli tykännyt startata -26'c pakkasessa 15min lämmityksellä. No, soitto duuniin ja odottelua, että rottelo lämpenee. Webasto on hyvä asia, varsinkin kun se on laatikossa odottamassa asennusta!
Comment
-
Joo ei lähteny Audi -30 pakkasesta käyntiin lämmittämättä.
Tai lähti se jopa helposti ekalla startilla, mutta sammui heti perään. Sitten ei enään kun lupaillut ja tyhjäs akun. Mielenkiintoinen feature.
Caddy taas lähti sahaamalla käyntiin.
Noi on niin jäykässä kunnossa vissiin näillä pakkasilla, ettei kierrokset riitä starttaukseen kunnolla.
Comment
-
VOI ***** Audin pakkasraja tuli sitten vastaan. Tummas et kevväämmällä. Ois neitillä ollu neuvola mutta ei tartte sitten mennä. Ei auta muuta ku pakko hinaa tuo tallii sulaa. Piha täys autoi ja kaikki seisonnassa tai työnalla ja mersu on edellee anopilla lainassa. Hyvin menee s**tana....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiAjaako kukaa tää foorumilla enää audilla? :D
Vahingosta ei ole paljon viisastuttu ja A8:a kuolataan taas...
Comment
-
Noniin. Erittäin viha sävyisen keskustelun käytyäni audin kanssa, tuumasi audi että kevät koittikin juuri vaikka pakkanen kiristyy. No siinä sitten ajankuluksi selailin huoltokirjaa ja silmiin osuikin tämmöinen etä suuttimet on vaihdettu liikkeessä juuri ennen kuin se on mun omistukseen tullut. Ajattelin että tämä rajaisi pois yhden vaihtoehdon miksi syö bensaa kuin isot pojat ja pätkii pahasti.
Kuitenkin päätettiin kurkata ne ja hohoo. JOKAINEN suutin löysällä! Eiku kiristelee muttereita, parhaimmillaan 4 kiekkaa sai kiristää. Samantien loppu pätkiminen.
Se olikin ainoo positiivinen asia. Huomasin että alkanu hikoilee öljyy kannentiivisteen välistä eli tiivisteen vaihto ja käyttää varuilta kannet höylässä. Sitten ois viel jakopään remppa kans ny täs parin tonnin sisään aiheellsita alkaa tekee. kyllä toi 400tkm on aika tappo lukema koneelle vaikka kuinka on huollettu...
nykyään ajan Chevyllä ja naama on :D.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiJatketaan samaa leikkiä, eli OT puolelle mennään :)
Pari viikkoa sitten piti ajella vm -96 Renault twingolla, mukava auto. Ei ainakaan 60 rajoituksella olevalla tiellä tarvi pelätä ylinopeus sakkoja, ajoin hyvää vauhtia niin volvo rykäisi ohi. Hieman kummastelin kyseistä ohitusta kunnes tajusin että vauhtia oli 61km/h eikä edes tehnyt mieli nostaa kyseistä nopeutta :D
Jottei menis pelkäksi off topiciksi, niin meni sitten passatista kansi vaihtoon. Oli suutinkin elänyt senverran ja kolonnut kantta niin, ettei saa enää tiivistymään kunnolla.Viimeksi muokannut nomoreford; 2.2.2012, 16:39.
Comment
-
Joo ei lähteny Audi -30 pakkasesta käyntiin lämmittämättä.
Tai lähti se jopa helposti ekalla startilla, mutta sammui heti perään. Sitten ei enään kun lupaillut ja tyhjäs akun. Mielenkiintoinen feature.
Comment
Comment