Sen lisäksi että Itella aina jollain tavalla kusee toimitukset, niin nyt ei myöskään toimitusten seuranta suostu toimimaan. Varmaan siinä vaiheessa alkaa lutaamaan kun paketti on ovella. Jos se nyt Itellan toimesta tämän vuoden puolella ovelle saapuu. Ai perkele että mä vihaan sitä puljua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Pitäisi saada jesi tänne sipooseen aurailemaan että olisi edes yhtenä talvena ajettavat tiet :) Viime talvenakin sai kunnalle soitella että täällä alkais olemaan taas sellaset puolijäätyneet loskaurat tiellä ettei pääse edes pihasta pois, kun aura vaivautui käymään ehkä kerran viikossa tai kahdessa. Tänä talvena auto sentään onneksi raapii joka nurkasta ettei tarvitse jäädä niin helpolla taas lapioimaan jumiin jäänyttä autoa irti keskeltä pihakatua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viesti
Lapaluut veivaamisen ja kepittämisen johdosta hellänä, mut ei ressaa niin paljoa.
Comment
-
Yrmh. Laitoin muutama kuukausi sitten bitumimattoa oviin, jotenkin vaikutti hyvältä idealta laittaa niin suurina paloina kuin suinkin mahdollista. Olis ehkä kannattanut tehä pienemmistä, oli nimittäin muutama pala lähtenyt yläreunastaan irtoamaan ja sit omalla painollaan kammennut maton pellistä irti. Arvatkaas kuinka sitten käy kun joku ensimmäisen kerran laskee ikkunat alas? Armoton kolina ja räminä oven sisältä kun ikkunahissi kampeaa loputkin koppurat alas. Oli muuten viimeinen kerta kun käytän motonetin mattoa.
Comment
-
Kyllä taas tuo lumi toi omat ikävyytensäkkin. Meillä kun on talo sisä kaarteessa nii joka helv. kerta aura-auton jälkeen saa kolailla kuution lunta tai lähinnä loskaa pihan edestä pois. Miks ihmeessä pitää vielä käydä höyläämässä tuota tietä parikin kertaa päivässä ei jymmärrä.
Toinen ihanuus tossa meidän kadulla on et se kapenee 1,5m talven aikana, jo ekan aurauksen jälkeen oli 0,5m tien reunaan auraamatonta aluetta joka leviää kokoajan talven mittaan.
Samoin polanteet jotka tulee aurauksen jälkeen tohon pihanedustalle on ihan hanurista kun niitä ei saa pois kolalla eikä lingolla. Pitänee neuvotella tuon viereisen hiekkatien auraajan kanssa että pyyhkäsee alue auralla samalla tuon polanteen pois kun ajaa tuon hiekkatien. Viime talvena auraaja pyyhkäs pihan eduksen ohimennen ja ainakin allekirjoittanut oli erittäin kiitollinen kun polanne hävisi pariksi viikoksi.
Huoh kun helpotti.
Comment
-
- taas se sama tuttu poru ja vinku mun tekemisistä ja ylityötunneista töissä.
Seo jännä miten eräät jaksaa nähdä vaivaa.
En nyt luokittelisi itseäni hitaaksi työssäni, mut baanaa on annettu omiin tarpeisiin + muita käyny jeesaan + teen hommat siihen malliin ettei ole siakkailta nokkaan koputtamista ja pystyn kirkkain silmin sanomaan että ihan ite tein. Ts kiinnostaa notta mitä teen ja kuinka teen, ettei "emmää tiä, oon vaan töissä täällä".
Ja on tuola mulla sen verran baanaa, että sais sinne muutki avuksi tulla, mutta kunhan tekee omat äkkiä pois nii voi kirkkain silmin luikkia kotio ja huudella perään kun toiset tekee hommat maaliin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiYrmh. Laitoin muutama kuukausi sitten bitumimattoa oviin, jotenkin vaikutti hyvältä idealta laittaa niin suurina paloina kuin suinkin mahdollista. Olis ehkä kannattanut tehä pienemmistä, oli nimittäin muutama pala lähtenyt yläreunastaan irtoamaan ja sit omalla painollaan kammennut maton pellistä irti. Arvatkaas kuinka sitten käy kun joku ensimmäisen kerran laskee ikkunat alas? Armoton kolina ja räminä oven sisältä kun ikkunahissi kampeaa loputkin koppurat alas. Oli muuten viimeinen kerta kun käytän motonetin mattoa.
Comment
-
Se pitää tänään ruveta vielä töitten päälle autonnostohommiin, että ei tarviis tänä talvena enää hoitaa pikkuteiden aurausta omalla autolla. Epäilen vahvasti että ei mene heti kori suoraan ekalla säädöllä...
Edit:
Meni jotenkin epäilyttävän helposti nyt tuo, edes takapää ei juuri vastustanut vaikka paikat kohta puoli vuotta rapaa keränneet...Viimeksi muokannut LauriJT; 13.12.2011, 20:37.
Comment
-
No siinä sitte 2 rajavartiaa koitti parhaansa mukaan murtautua audiin mutta ei onnistun, ovet pysy kiinne. Loppupelissä takasivulasi nyt paskana.
Comment
-
Laitoin muutama kuukausi sitten bitumimattoa oviin, jotenkin vaikutti hyvältä idealta laittaa niin suurina paloina kuin suinkin mahdollista
Comment
-
Moottorin pohjamuovi on (taas) ihan päreinä. Iso reikä keskellä panssaria ja kymmenen sentin vahvuudelta piukkaa lunta muovin päällä. Molemmin puolin kun tuli jossain vaiheessa peruuteltuakin kun sitä sohjopaskaa maassa oli. Nyt en edes tiedä missä vaiheessa on osunut niin, että on iso pala keskeltä pois. Varmaan viime talven Tahko aloitti lähtölaskennan.
Comment
-
Suomen Posti tai Itella mikä nyt sitten onkaan.
Saapumisilmoitus lähetetty vastaanottajalle tekstiviestinä.
Rekisteröinti: 12.12.2011 klo 16:35:50
Paikka: SSI 00000
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 8.12.2011 klo 11:27:22
Paikka: TAMPERE 33000
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 7.12.2011 klo 17:57:07
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti: 6.12.2011 klo 12:19:08
Paikka: HELSINKI 00180
Eikä se edes s**tana ollut vielä tänäänkään koko konttorissa! Eipä sillä, keskiviikkona ahvenanmaalta lähtenyt kirjekään ei ole vielä laatikkoon ilmestynyt. Luulisi että noilla hinnoilla olisi edes ajoissa perillä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viestiMoottorin pohjamuovi on (taas) ihan päreinä. Iso reikä keskellä panssaria ja kymmenen sentin vahvuudelta piukkaa lunta muovin päällä. Molemmin puolin kun tuli jossain vaiheessa peruuteltuakin kun sitä sohjopaskaa maassa oli. Nyt en edes tiedä missä vaiheessa on osunut niin, että on iso pala keskeltä pois. Varmaan viime talven Tahko aloitti lähtölaskennan.
Comment
-
Auton takakontissa on joku kohta/esine mikä montuissa pitää semmosta Ärsyttävää pientä ääntä, napsutusta tms. Ei kuitenkaan mitään kolinaa minkä voisi kuvitella ihan alustasta kuuluvan. Koittanut kontissa kaikkea hypistellä ja mahdolliset irtonaiset osat saada paremmin kiinni tai ottaa väliaikaisesti pois, mutta vielä ääni kuuluu... Hitto, miten joku pikku juttu voikin ottaa päähän :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viesti
- kaasujalan persposki kipeytyy, tuttua jo viime talvesta. oon koittanu hieroo jakkaraa eri asentoihin korkeudelle ja etäisydelle, mutta ei.
Lapaluut veivaamisen ja kepittämisen johdosta hellänä, mut ei ressaa niin paljoa.
Ja aiheeseen. Kuuntelen yleensä yöllä ajaessa Ylen Radio Suomea, koska siellä on suhteellisen neutraali (ärsyttämätön) musiikkikattaus, juonnettua ohjelmaa ja lähes joka yölle joku teematunti tai päivällä tulleen ohjelman uusinta. Nyt kuitenkin joululaulujen frekvenssi ja amplitudi ovat käyneet lähes sietämättömiksi, vaikka ko. pyhään on vielä melkein kaksi viikkoa.
Miksi julkisen palvelun kanava on lähtenyt näin mukaan kauppiaiden myynninedistämismielessä tolkuttoman pitkäksi vedettyyn sesonkiin? Joulu on sentään, hei, joka vuosi. En minäkään lallattele rullaati-rullaatia joka kevät heti pääsiäiseltä, vaikka Waappu onkin itselle relevantimpi juhla kuin mainittu j.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiAuton takakontissa on joku kohta/esine mikä montuissa pitää semmosta Ärsyttävää pientä ääntä, napsutusta tms. Ei kuitenkaan mitään kolinaa minkä voisi kuvitella ihan alustasta kuuluvan. Koittanut kontissa kaikkea hypistellä ja mahdolliset irtonaiset osat saada paremmin kiinni tai ottaa väliaikaisesti pois, mutta vielä ääni kuuluu... Hitto, miten joku pikku juttu voikin ottaa päähän :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiAuton takakontissa on joku kohta/esine mikä montuissa pitää semmosta Ärsyttävää pientä ääntä, napsutusta tms. Ei kuitenkaan mitään kolinaa minkä voisi kuvitella ihan alustasta kuuluvan. Koittanut kontissa kaikkea hypistellä ja mahdolliset irtonaiset osat saada paremmin kiinni tai ottaa väliaikaisesti pois, mutta vielä ääni kuuluu... Hitto, miten joku pikku juttu voikin ottaa päähän :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.HellAuton takakontissa on joku kohta/esine mikä montuissa pitää semmosta Ärsyttävää pientä ääntä, napsutusta tms
Comment
Comment