Koin sitten hyväksi ajatukseksi pestä ja vahata auton. Ostin oikein elämäni ensimmäisen kiillotuskoneenkin.
Vituiksihan sekin meni. Auton pesu ja kuivaus nyt onnistui ihan hyvin. Sit kermat pintaan ja annoin hetken olla. Tässä vaiheessa muistelin että vahan voi kiillottaa vaikka seuraavana päivänä jos siltä tuntuu. Siinä se olikin pinnassa melkein 2 tuntia ennen kiillotusta.
Vaihdoin kiillotushupun koneeseen ja kävin kiillottamaan niin mitä vittua?! Vaha on täysin korppuuntunut ja palanut pintaan kiinni. Ei mitään toivoa sillä koneella saada hyvää jälkeä. Hain sit jotain vanhoja preuhuja, jonkun villapaidan ja käsin jynssäsin koko auton. Varmaan tosi hyvältä näyttää huomenna päivänvalossa.
Mikähän tossakin nyt meni pieleen. Oliko se mööti liian kauan ennen kiillotusta vai oliko vaan vanhaa tai huonoa vahaa? Jotain halpis King kuraa se oli jota tuli kiillotuskoneen mukana purkki. Auto oli kuitenkin hallissa sisällä eikä mitään loisteputkea kuumempaa ole ympärillä ja juuri olin sen kylmällä vedellä pessyt joten pinta ei voinut olla liian lämmin.
Vituiksihan sekin meni. Auton pesu ja kuivaus nyt onnistui ihan hyvin. Sit kermat pintaan ja annoin hetken olla. Tässä vaiheessa muistelin että vahan voi kiillottaa vaikka seuraavana päivänä jos siltä tuntuu. Siinä se olikin pinnassa melkein 2 tuntia ennen kiillotusta.
Vaihdoin kiillotushupun koneeseen ja kävin kiillottamaan niin mitä vittua?! Vaha on täysin korppuuntunut ja palanut pintaan kiinni. Ei mitään toivoa sillä koneella saada hyvää jälkeä. Hain sit jotain vanhoja preuhuja, jonkun villapaidan ja käsin jynssäsin koko auton. Varmaan tosi hyvältä näyttää huomenna päivänvalossa.
Mikähän tossakin nyt meni pieleen. Oliko se mööti liian kauan ennen kiillotusta vai oliko vaan vanhaa tai huonoa vahaa? Jotain halpis King kuraa se oli jota tuli kiillotuskoneen mukana purkki. Auto oli kuitenkin hallissa sisällä eikä mitään loisteputkea kuumempaa ole ympärillä ja juuri olin sen kylmällä vedellä pessyt joten pinta ei voinut olla liian lämmin.
Comment