Lauantaina otti taas päähän naapurin muijan pysäköintitaidot. Ohessa pari kuvaa, oikean takapyörän etäisyys viivaan ~10cm ja vasen ~60cm. Ei tossa muuten mitään, mutta kun on toi palkki ja patteri aika v-mäisesti tossa meidän ruudussa. Nytkin kun tohon veivasin auton niin jäi 1-2 cm autojen väliin tilaa kun toi Mazda on niin vinossa. Täytyy kirjotella terveisiä kuskille, jos vaikka sitten tajuais ottaa hiukan muitakin huomioon. Ei oo menny perille kun oon joskus peruuttanu auton tohon niin ettei kumpaankaan autoon oo päässy oikean puolen ovista. Viime päivinä tuolla tallissa ei ole ollu muita kun meidän auto, eli hyvin todennäköisesti tuolla on ollut kaikki 6 ruutua tyhjänä eli ois ollu tilaa veivata. Kuvat taattua kännykkä laatua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Onko se nyt niin paha, jos naapurin muija vähän lähentelee? :)
Minä varmasti ihan suosiolla peruuttaisin tuollaisen ruutuun joka kerta. Ei haittaa, vaikka autojen väliin jäisi vain se valkoinen viiva, kunhan molempiin autoihin pääsee sisään kuljettajan ovesta. Itse asiassa olen useasti pysäköinyt omat autot juuri tuolla tavalla oikeat kyljet vastakkain, niin että väliin mahtuu vain pari sunnuntaihesaria. Toimii OK, kunhan kumpikaan auto ei kolhi toista.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juuso R Näytä viestiEt sitten tykkää lapsista? (sorry ot)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiLauantaina otti taas päähän naapurin muijan pysäköintitaidot. Ohessa pari kuvaa, oikean takapyörän etäisyys viivaan ~10cm ja vasen ~60cm. Ei tossa muuten mitään, mutta kun on toi palkki ja patteri aika v-mäisesti tossa meidän ruudussa. Nytkin kun tohon veivasin auton niin jäi 1-2 cm autojen väliin tilaa kun toi Mazda on niin vinossa. Täytyy kirjotella terveisiä kuskille, jos vaikka sitten tajuais ottaa hiukan muitakin huomioon. Ei oo menny perille kun oon joskus peruuttanu auton tohon niin ettei kumpaankaan autoon oo päässy oikean puolen ovista. Viime päivinä tuolla tallissa ei ole ollu muita kun meidän auto, eli hyvin todennäköisesti tuolla on ollut kaikki 6 ruutua tyhjänä eli ois ollu tilaa veivata. Kuvat taattua kännykkä laatua.
Comment
-
Pari viikkoo si tuli saksasta ostettua tommonen 3,0tdiq tiptronic, no kaverin kanssa autobaanalla koitettii ja hyvinhän se liikku, kunnes kaveri hyppäs rattiin ja sportti silmää ja menoks...Mittarin mukaan kun vauhtia noin 250 niin loppu veto täysin ja si himmailtiin satamaan ja laivaan...Suomessa kävin ottamassa vikakoodit ja ahtopaine venttiili särki. Vein tohon hakalaan auton ja otti vikakoodit ja totes kans et se on rikki. Viikonpäästä oli huoltoaika ja luvattiin et se vaihetaan sitten samalla, kun vein auton huoltoon niin soitettiin et ahtopaine putki onkin rikki, ei venttiili. Sanoin et tilatkaa ja asentakaa tämä niin hommma selvä, kuitenkaan suomesta ei löytynyt tätä. Ruotsista tilasivat kyseisen osan ja lupaili et loppu viikosta vois olla täällä, mutta kuka sen tietää varmaksi?!?!?!? Viikon toimitusaika ruotsista, eli kameli tuo satamaan ja soutuvene tuo lätäkön yli...
Reissuhommia kun teen omalla autolla niin niitten puolesta paska homma, koska ei pääse reissuun omalla autolla ,joka taas näkyy tuloissa...
Comment
-
Ei edes pala tuo pomminvarma C4. Juuri kävin toisen hylsyn hakemassa konttorilta. 1 v 3 kk aikana käynyt 10 kertaa korjaamolla ja rahaa mennyt 3200 e - (no ei ihan pelkkiin korjauksiin, on siinä kaikkien öljyjen ja suodattimien vaihto myös). Kerran meni hinurilla ja kerran ei lähtenyt korjaamon pihalta käyntiin (eli siinä tuli kätevästi 2 käyntiä kerralla, ajelin vaan välissä taksilla kotiin). Perjantaina vien taas. Ja sitten konttorille...
Vielä on koskematta ne "alkuperäiset" 2 vikaa mitä tiedossa oli autoa ostaessa, kun on ollut vähän kiireempiä. Viimeksi kun vein, niin oli 8-kohtainen vikalista, mutta ei kerennyt kuin 4 kiireellisintä laittaa päivässä. Viime kesänä tuli hikoiltua kun ilmastointi ei toiminut, mutta vastaavasti talvella ei sitten lämmitys pelannut, että keskimäärin sopiva sisälämpötila on ollut.
Jos olis edes mukava ajella, mutta kun ei. -60 mm alusta ja umpikumirenkaat meinaa suistaa ojaan suoralla tiellä ja paikat on varisseet jo aikoja sitten. Äänentoisto raastaa korvia. On nyt edes automaatti ja 4-veto, ilman niitä olisi lähtenyt kyllä jo maata kiertävälle radalle.
Himputti! There, I said it. Tytärkin äsken kysyi että miksi iskä on vihainen vaikka minä olen ihan kiltisti...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viestiHemmetin tenniskyynerpää. Ei pysty edes 1.5l pulloa nostaan, kun on niin voimaton käsi. Kohta 2 kuukautta ollu ja ei ole paranemaan päin.
Ja jos erehtyy jotain tällä kädellä tekeen niin illalla sitten särkee tosi ikävästi.
Comment
-
Jäähdytysnesteet valu pihalle Audista. Villi veikkaus että joku letku poikki, kun valu suoraan pihalle, kun kaato lisää vettä. Alkuviikkoon saa nyt ootella tuomiota. Kuinkas herkästi kansipahvit menee, kun lämmöt pääs käymään 110 paikkeilla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiLetku sieltä on tai klemmari pettäny. Vaikuttais alavesiletkulta. Ei se pahvi ihan heti käryä, jos pitempään ei oo ollu lämpö päällä.
Comment
-
Ei mennyt ihan putkeen muovimaton asennus, sillä tulin hätäpäissäni leikanneeksi yhdeltä seinältä maton lähes sentin liian lyhyeksi. No, tekemällä oppii ja leveämpi lista peittää... Olihan muuten melkoinen ähellys asentaa yksin matto yhdestä palasta noin 12-neliöiseen huoneeseen, jossa on vielä portaat ja varaaja - jota en tietenkään jaksanut siirtää pois.
Comment
-
Toivotaan näin. Heti kyllä vetäsin tien sivuun kun huomasin. Ja ei ne lämmöt kyllä voinu kauaa olla noin korkealla, koska ajot oli lyhyitä ennen tuota. Ja yläpuolelta ei ainakaan nähnyt vuotopaikkaa.
Uudestaan ei huvittas sitä tehdä. Ei mitään hajua miten oli irronnut, ennen tuota ei ollut edes nestettä hävinnyt.
Comment
-
Tyhmä pää ja talous kärsii.
Löysin hyppyrin ja ajoin siihen kovempaa, kuin mitä annoin itseni ymmärtää olevan pikku kevennyksen aiheuttava.
Dp:n kuskipuoleinen putki kiinni jakolaatikossa, pärrää ja tärrää.
Samanpuolen etufillarista karkasi ilmat, pitää kyllä uudet sisällään.
Pohjan U-profiili rauta lutussa, kattien suojaksi ilmeisesti tarkoitettu.
Konehuone täynnä soraa.
Auto liikkuu ja ei täristä ajossa, kulmat lienee muuttuneen kyllä.
Virheistä oppii, ei luojan kiitos sattunut itselle tai kellekkään muulle mitään. Helposti olis voinut autokin pahempaankin kuntoon mennä.
Ottaa päähän, mutta eniten hävettää oma tyhmyys. Että osaakin olla noin tyhmä ja tempautua hetkeen ajattelematta jälkiseurauksia :(
Comment
-
Nuo hetken mielijohteet ovat juuri niitä kaikkein vaarallisimpia niin liikenteessä kuin muutenkin. Huonolla tuurilla päähänpistosta saa kärsiä koko loppuelämänsä. Onneksi tosiaan tällä kertaa ei sattunut mitään pahempaa, autothan ovat korjattavaksi tehtyjä.
Itselleni kävi vähän vastaavasti joitakin vuosia sitten. Ajoin tuttua tietä ja tiesin, että siinä on roudan aiheuttama heitto, joka normaalinopeudessa ei tuntunut juuri miltään. Hetken mielijohteesta päätin kokeilla ajaa siihen hiukan kovempaa (alla sentään Celica, eli ikään kuin Kankkusen jalanjäljissä). Huono idea, sillä alastulo olikin sitten vähän rajumpi tärsky kuin odotin ja ratti löi oikein kunnolla käsille. Onneksi auto pysyi tiellä eikä siihen tullut ainakaan mitään huomattavia vaurioita. Opin kyllä kerrasta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiJos sattus olemaan sama vuotokohta kun vaimon passatin 2.8:ssa, niin just koneen takapuolella on semmonen putkentumppi lohkossa tms. Siihen tulee letku semmosella sokalla kiinni. Alhaaltapäin sen näkee, mutta ei ylety. Yläpuolelta siihen just pääsi käsiksi jotain huohotusletkuja sun muuta irrottamalla. Just yhden (suht pienen) käden mentävän välin kautta sen sai asennettua takasin.
Uudestaan ei huvittas sitä tehdä. Ei mitään hajua miten oli irronnut, ennen tuota ei ollut edes nestettä hävinnyt.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viestiItselleni kävi vähän vastaavasti joitakin vuosia sitten. Ajoin tuttua tietä ja tiesin, että siinä on roudan aiheuttama heitto, joka normaalinopeudessa ei tuntunut juuri miltään. Hetken mielijohteesta päätin kokeilla ajaa siihen hiukan kovempaa (alla sentään Celica, eli ikään kuin Kankkusen jalanjäljissä). Huono idea, sillä alastulo olikin sitten vähän rajumpi tärsky kuin odotin ja ratti löi oikein kunnolla käsille. Onneksi auto pysyi tiellä eikä siihen tullut ainakaan mitään huomattavia vaurioita. Opin kyllä kerrasta.
Lukee tossakin quattro monessa paikkaa, mutta tuli todettua kanssa kerrasta, ettei melkein 2 tonnin lehmä toimi lentokoneena tai ainakaan alastulot ei ole pehmeitä.
Comment
-
Päätti sitten taas luuri sanoa sopparin irti. Älkää vaan ostako nokia E7 mallia. Tänää lähtee takuuhuoltoon jälleen kerran. Johan olen jo yhden vaihtanut uuteen takuun aikana ku ei toiminu. Puhelimen myynyt liike sanoi eilen että eivät edes kauppaa kyseistä puhelinta ellei joku välttämättä halua sitä ostaa. Vrapuhelin luvattiin hoitaa täksi aamuksi (ei ollut eilen) ja luuri lähtee huoltoon tai niikuin myyjä totes et sat kuitenki ihna uuden ei tuo vanha enää takas tule.
Comment
-
Kolme päivää jo hakattu päätä seinään Topfield CRC-2400:n kanssa. Sehän on vain tottumiskysymys, että EPG on "väärän mallinen" eikä tuohon käsittääkseni saa TAP:eja, mutta kun ostokanavan pirulaiset (Canal+, SVT) eivät suostu näkymään! On linkitetty ja paritettu ja uusittu kanavahakuja jne... Ja kun jonnekin Elisan aspaan saa jonottaa kuin terveyskekukseen konsanaan, piti jo bt-kuuloketta latailla välillä. Kohta lähtee separaattori takas kauppaan, ja pitää perehtyä siihen kondensaattorien vaihtoon vanhassa masiinassa :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiJäähdytysnesteet valu pihalle Audista. Villi veikkaus että joku letku poikki, kun valu suoraan pihalle, kun kaato lisää vettä. Alkuviikkoon saa nyt ootella tuomiota. Kuinkas herkästi kansipahvit menee, kun lämmöt pääs käymään 110 paikkeilla?
Comment
-
Pitkästä aikaa erehdyin ostaan kaupasta jätski:
[05:03pm] <@jesi> ompas paskaa valion kaupam jätski
[05:03pm] <@jesi> tuli oikee paha miäli
[05:03pm] <@jesi> kuohkeeta paskaa ja pari satunnaista nukaa kikkaretta
[05:04pm] <@jesi> on se irtojätski vuan eri
[05:05pm] <@jesi> http://www.pingviini.fi/tuotteet/irt..._suklaa-nougat
[05:06pm] <@jesi> bittu
[05:06pm] <@jesi> tos kuvas yhdem neliösentin alueella o enemmä sattumii ku täs puolen litran palassa
[05:07pm] <@jesi> http://www.pingviini.fi/tuotteet/val...elo/nougat_1l/
[05:10pm] <@jesi> ei luvannu akka lähtee tukkuu :S
[05:11pm] <@jesi> viittis itekkää pillereissä lähtee
[05:11pm] <@jesi> pitäskö oikee nillittä foorumii ku paha miel ;S
[05:11pm] <XXXX> ota lisemmin mömmöjä ja tee unohtumattomia ostoksia
Joskus se elämä om pienestä kii.
Comment
-
jukjamse
Tervehdys!
"Mukava" aloittaa audiura ja keskustelu tänne suoraan valittamalla. Eilen kävin auton ostamassa liikkeestä. Katsoin rekisteriotteesta, että katsastus on suoritettu toukokuun lopulla, en vain huomannut katsoa, että se oli viime vuoden katsastus, joka oli jäänyt väliin. Tänään selailin papereita ja löysin katsastuskortin, joka oli päivätty 7.4.2011 Katsastus hylätty, takaiskarit ja yksi rengas sileä. Soitin liikkeeseen, vastaus oli, että auton myyntiä pääsääntöisesti hoitanut kaveri lomalla, eikä kukaan muu tuntunut tietävän asiasta. Uusinta rekisteriotetta ei löytynyt, uudet iskarit oli kyllä liikkeessä. Tokaisivat puhelimessa, että hae iskarit ja laita itse alle, samaan syssyyn sanoivat, että eihän se ole kuin yksi rengas, osta itse. Aivan saatana käsittämätöntä toimintaa, en suostu käsiäni likaamaan iskareiden vaihdossa, vaikkei se ole kuin tunnin homma. Huomenna nyrkkiä pyötään, auto kuntoon tai kaupan purku.
Comment
Comment