Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ihminen seestyy iän myötä ....... mutta näemmä sen musiikkimaku seilaa vastavirtaan ..... :-) Kornissa olen aistivinani sen hiuksen hienon rajan mikä nerouden ja hulluuden välissä on.
Näissä on kyllä hienot kiertosäkeet, varsinkin vokalistin suoritus on hieno. Puhumattakaan basistin taidoista.
Tämmönen tuli vastaan youtubea selatessa. Kappale on vanha mutta videota kattoessa tuli hieman sellanen wtf fiilis :D
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=bkzsoJf-UsA[/ame]
Sukellus menneeseen. Ostin joululahjoja itselleni, kun erehdyin surffaamaan cdon.comin sivuille.
Minulla oli joskus aikoinaan savikiekkona The Van Halen -albumi. CD-ajan kynnyksellä tein sen erheen, että myin kaikki vinyylit pois :( Nyt korjasin virheen ja hankin remasteroidun The Van Halen CD:n tilalle. Levyltä löytyvässä kappaleessa on ehkä universumin paras aloitus. Tuo Eddien kitarariffi jaksaa aina lämittää sydäntä:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=SuyvT8nFMLY[/ame]
Piti tilata myöskin Iron Maidenin From Fear To Eternity, best of 1990-2010 -kokoelma ja jottei ihan jämähdettäisi menneeseen aikaan tein heräteostoksen ja tilasin Nickelbackin Here and Now -albumin.
Tätä herraa odottelen tässä saapuvan vielä suomeen. Toivottavasti olis herra toipunu hyvin leikkauksista. Oli kuiteskin ollu Metallican jollain keikalla vetääs Mercyfull Fate-medleytä, että eiköhän ole hyvää vauhtia toipumassa:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=mYq-9iNj8JE[/ame]
Vaikka en olekkaan tämän uuden Nightwishin fani nii tämä kappale on alkanu upota pikkuhiljaa paremmin ja paremmin.
Video ei tosin oo oikein mun makuun lainkaan.
Oikeastaan biisi kun biisi 10 000 Days'iltä, mutta tämä, Rosetta Stoned, Right in Two ja The Pot on käsittämättömän kovia. Vicarious pitää laskea samaan satsiin. Siinä viimeinen 1½ minuuttia laittaa kysymään, onko rumpali mahdollisesti syntynyt ne tomit kainalossa?
Eipä sillä, on Toolilla aikaisemmassakin tuotannossa sellaisia helmiä, jotta oksata pois.
Ehdottomasti 90-luvun eurodancemusiikki eli niin sanottu "amispoppi" tyyliin Culture Beat, Basic Element, Pandora jne. Lisäksi mukaan mahtuu myös joitakin tämän päivän radiohittejä sekä kotimaisia ja ulkomaalaisia pop/rock klassikoita... iskelmääkin. Eniten kumminkin ysäsidancea :)
Tuo Helloween on kyllä kova. Täytyy taas nostaa progerockin lippua ylöspäin. Jos bändiltä jää tällainen teos päätymättä levylle, on levy kyllä mielestäni huikea. Ja niin se Falling into infinity kyllä onkin. Mutta tämä biisi jäi tosiaan ko. albumin sessioissa soittamisesta huolimatta itse levyltä pois, Score-dvd:lle se sitten tallentui ensimmäistä kertaa. Äänenlaadulla ei tässä pröystäillä, mutta kyllä tuon kuunnella pystyy:
Comment