Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tuore Diablo upposi kyllä hyvin. Hyvin pärjäisivät kyllä ilman äijäilyimagoakin. Ei tällainen progressiivisempi avaruusaiheinen ja tunnepitoinen teemalevy kyllä enää hampaat irvessä jyrättävältä Äijä-/juntti-/traktorimetallilta kuulosta. Imagon ja levyn välinen ristiriita ei kyllä kuuntelunautintoa häiritse.
Slayerin tuorein meni oikeen mukavasti taustamusiikkina töissä, hyvin jaksaa papat heilua.
Taas muutama viesti tullu väliin niin voin laittaa lisää. Intronaut. En oo tähän asti jostain syystä lämmenny mutta uusin vei mennessään aika tehokkaasti. Jazz-breakitkin nielasin purematta ja tykkäsinkin vielä.
Raskaampaa musiikkia tulee kuunneltua. Lähinnä Radio Rock soi kokoajan eli ei mitään "yksittäisiä" artisteja tule kuunneltua.
Radio Rock vaan kun on nykyisin keskittynyt soittamaan lähinnä elektropoppia (Depeche modea) ja gospelia (Hozier) ym. Musea, niin itse olen siirtynyt Cityä kuuntelemaan. Joku aamu harrastin kanavarallia niin Novalta tuli raskaampaa musiikkia kuin Rockilta. Kanavan nimi ei oikein vastaa sisältöä.
Laitetaan nyt yksi illan viimeinen hidaskin sitten. Maailmanluokan suomalainen muusikko/multi-instrumentalisti, joka ei syystä tai toisesta ole saanut sooloprojektejaan ainakaan vielä lähtemään liitoon. Toivottavasti nämä esitykset julkisuudessa nostaisi Osmo Ikosta enemmän esille. Upea versio ja sovitus Kasevan megahienosta kappaleesta: http://areena.yle.fi/1-3165862?autoplay=true
Radio Rock vaan kun on nykyisin keskittynyt soittamaan lähinnä elektropoppia (Depeche modea) ja gospelia (Hozier) ym. Musea, niin itse olen siirtynyt Cityä kuuntelemaan. Joku aamu harrastin kanavarallia niin Novalta tuli raskaampaa musiikkia kuin Rockilta. Kanavan nimi ei oikein vastaa sisältöä.
Radio rockin taso on kieltämättä vajunut todella alas. Torstai iltasin tulee enää oikeastaan vaan kuunneltua.
Jottei menis keskenään jutteluksi, niin tämä artisti ja etenkin tämä kipale, on lähiaikoina soinut aika paljon: https://www.youtube.com/watch?v=XSav71ZCEdw
Jos joululaulut ja harras tunnelma kyllästyttää niin tässä ois tarjolla silkkaa syntiä ääniaaltomuodossa. Ensimmäinen pätkä taattua 360p-youtube-laatua mutta hitusen rakastuin Ms. Carina Roundiin siitä huolimatta.
Comment