Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Olikohan eilen kun Puoli Seitsemän ohjelmassa esiintyi joku Aurora. Karmein musiikkikokemus pitkään aikaan. Ja minä olen sentään kuullut Mattia ja Teppoakin. Joku Jukkapoika-tyyppinen biisi, jossa ei tarvi osata soittaa tai laulaa. Mutta eipä tuo tyttö tuntunut osaavankaan.
Toolin musiikkivideot tulee vahdattua kerran vuodessa läpi. Musiikin lisäksi visuaalinen puoli on vähintään yhtä mielenkiintosta. Uutta levyä odotellessa.
Toolin musiikkivideot tulee vahdattua kerran vuodessa läpi. Musiikin lisäksi visuaalinen puoli on vähintään yhtä mielenkiintosta. Uutta levyä odotellessa.
Joo, kerran vuoteen, jos vaikka tänä vuonna olisi mieli laajentunut sen verran, että äkkää mistä on kyse. Ite kanssa Toolifanina tullut odoteltua uusinta levyä jo "hetken". Enää ei jaksa innostua julkaisuun liittyville hypetyksille. :)
Uusin levy, Endless forms most beautiful ei taas oikein mulle avaudu, en toki ole jaksanut kuunnellakaan kovin. Suurin harmituksen aihe tuossa on, ettei Jansen oikein pääse ääntään kovin käyttämään, tosin tämä taitaa olla Holopaisen tahtotilakin, ettei musiikki liikaa profiloidu vokalistin ympärille. Silti pieni harmi, kun on ääni, jossa olisi voimaa ja munaa enemmänkin, niin ei oikein pääse sitten esiin.
Mitähän kettua, klikkasin linkkiä jonkun musiikkisivuston uutisesta ja valmistauduin katsomaan huumorimielessä jo kuulematta paskaksi tuomitsemani biisin, mutta, mutta... Mitähän helvettiä kun kuuntelen jo kolmatta kertaa putkeen ja... pidän tästä. Hämmentävää, ei siinä, mukava yllättyä positiivisesti. Hyvin rakennettu veisu ja laulajalla on homma ja tyyli hallussa.
https://www.youtube.com/watch?v=5l97opoYk44
No ei kyllä todellakaan ole meikäläisen musiikkia. Vaan kun erehdyin katsomaan linkin muualta ja jäi päähän pyörimään, niin kostan nyt kaikille.
Menee vähän ketjun omimiseksi mutkunmutkun ei voi hiljaakaan olla kun hokasin Musen päästäneen uuden lätyn pari päivää sitten. Meni muuten kerrasta tän vuoden tähän asti omaan top ykköseen.
Itse vähän petyin Musen uuteen levyyn. Perjantaina kuuntelin sen kertaalleen Mersun soittovehkeillä maistiaisiks ja illalla kotiin päästyä kunnon laitteistolla. Ei voi huonoksi sanoa, mutta vähän ehkä jätti vajaaks. Toivon suuresti useamman kuuntelukerran parantavan kokemusta, mutta levyllä ei esiintynyt mielestäni mitään kummallista. Tunnelma ja lyriikoiden tarina oli kyllä mielenkiintoinen ja eteni levyn myötä, mutta muuten aika pettymys.
Juhannuksen teemana on vaihtelu, eipähän pääse pitkästymään kun on tullut taas vaihteeksi uutta kivaa tällaisesta:
[ame]www.youtube.com/watch?v=s4V3PFp318k[/ame]
Olin jo pessimistinä varautunut siihen että Ghost aiemmista loistavista levyistä huolimatta pettää joskus, mutta ei sittenkään vielä.
Kuuntelin Melioran ensimmäistä kertaa läpi eilen ja viimeisen biisin kadotessa hiljaisuuteen tajusin että poskia särkee viisaudenhampaan poiston lisäksi sen takia että hymyilin leveästi koko levyn kuuntelun ajan. Siinä ei oo muut yhtyeet onnistuneet ihan vähään aikaan.
Comment