Eli kyseessä tuollainen perus-perus rautakauppavekotin, ei edes itsevetävä.
Briggs-Stratton 4-tahti motti, oliskos pariheppainen. Laite lienee joku 4 kesää kiusattu, eli ruohonleikkuriksi siis lähes uusi. Alkoi tänä keväänä kiusata henkilöä niin, että käy todella huonosti ja juo bensaa ainakin tuplat mitä ennen. Ikinä en oo tolle mitään serviisiä jaksanut tehdä, kovaa ajoa vaan.
Kysymys kuuluu, kannattaako tuolle alkaa huoltotoimenpiteitä tekemään ja mistähän sitä aloittaisi. Oliskos esim ilmanputsari (joka on sellainen röökiaskin kokoinen vaahtomuovipala kaasarin päällä olevassa kotelossa) tukossa? Vai mistä tuollainen julma bensankulutus voisi johtua, vehkeessä kun ei ole edes kaasuvipua, vaan käynnistyksen jälkeen motti rullaa vakiokierroksilla. Huoltoliikkeeseen en tuota vie, kun uuden vastaavan saa muutamalla satkulla rautakaupasta.
Briggs-Stratton 4-tahti motti, oliskos pariheppainen. Laite lienee joku 4 kesää kiusattu, eli ruohonleikkuriksi siis lähes uusi. Alkoi tänä keväänä kiusata henkilöä niin, että käy todella huonosti ja juo bensaa ainakin tuplat mitä ennen. Ikinä en oo tolle mitään serviisiä jaksanut tehdä, kovaa ajoa vaan.
Kysymys kuuluu, kannattaako tuolle alkaa huoltotoimenpiteitä tekemään ja mistähän sitä aloittaisi. Oliskos esim ilmanputsari (joka on sellainen röökiaskin kokoinen vaahtomuovipala kaasarin päällä olevassa kotelossa) tukossa? Vai mistä tuollainen julma bensankulutus voisi johtua, vehkeessä kun ei ole edes kaasuvipua, vaan käynnistyksen jälkeen motti rullaa vakiokierroksilla. Huoltoliikkeeseen en tuota vie, kun uuden vastaavan saa muutamalla satkulla rautakaupasta.
Comment