Mun tilausnumero on 100001415, eli sen perusteella saan tovin odottaa.. :D Kuitenkin lupasivat toimitusta 3-4 viikon kuluessa..??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jolla
Collapse
X
-
Joo eli sillä numerolla ei ollu mitään virkaa. Ajattelin vaan kun sattu niin sopivasti. Odotellaan sit 27 päivää.
Comment
-
Siis 450 saa puhelimen siellä torilla 27. päivä. Loput sitten postitse, mutta kyllä niitä puhelimia pitäis olla tarpeeks kaikille tilanneille, että saa ennen vuoden loppua.
Tilausnumero on menny nollille jossain vaiheessa, itsekin maksoin jo viime viikolla ja oli paljon suurempi numero.
Comment
-
Todennäköisesti, mutta ilmeisesti alkanut nollasta myös joskus viikonlopun/maanantain aikana, ehkä siksi, että tilausten määrän arviointi olisi vaikeampaa. Itse maksoin perjantaina, ja tilausnumeroni alkoi ykkösellä ja lopussa mentiin jo toisella tuhannella. Joillakin numero on alkanut kakkosella ja perässä pienempi luku kuin omani.
Comment
-
Minulle tuli tällainen sahköposti vajaa viikko sitten.
Hei Jukka,
Meillä on ilo ilmoittaa, että Jollan ennakkovaraajana tulet pian saamaaan ohjeistuksen, jonka avulla pääset viimeistelemään tilauksesi Jollan verkkokauppaan. Kun olet viimeistellyt tilauksesi saat lisätietoja toimituksesta.
Blaa blaa blaa
Suoritathan loppumaksun viimeistään 02.12.2013 varmistaaksesi toimituksen joulukuussa. Emme voi taata toimitusta joulukuussa mikäli viimeistelet tilauksesi tämän päivämäärän jälkeen
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiOkay. Ei siis ole oikotietä onneen vaan jatketaan odottelua. Alkaa päivät loppumaan kesken ennen tuota viimeistä maksupäivää.
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiMua hämää myös jollan tj:n lausunto, että laitteet kaupoissa joulukuun alussa. Lievästi koen tulleeni kusetetuksi, jos mulla ei ole luuria kädessä ennen, kuin se on DNA:lta vapaasti ostettavissa..
Hieman kusestettu olo kieltämättä tulee, jos kaupasta saa hakea "jonon ohi" laitteensa, ennen kun varaajat on saaneet omaansa..
Edit: Uutinen aiheesta.
Nyt syksyllä varanneille suomalaisasiakkaille Jollat tulevat DNA-kauppoihin saataville joulukuun alkupuolella, hän kertoo.
Se päivämäärä, jona kuka tahansa voi ostaa uutuuspuhelimen ilman ennakkoilmoittautumista, kutsuihin vastaamista ja jonotusta, on toistaiseksi auki.Viimeksi muokannut HeikkiS; 28.11.2013, 05:36.
Comment
-
-
Sekavimmat lausunnot tulee mediasta ja keskustelupalstoilta. Ei mulle ainakaan ole ollut kovin epäselvää, että miten toiminta menee.
Jengi on vaan niin helvetin kärsimätöntä ta tietämätöntä. Kysessä on kuitenkin ~100hlö firma verrattuna johonkin appleen tai Samsungiin joissa on jo siivoojia enemmän kuin koko Jollassa väkeä.
Eiköhän tuo toimitusaika tarkoita MAX 3-4 viikkoa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JM Näytä viestiMitä se paljon puhuttu Android yhteensopivuus mahtaa tarkoittaa? Jostain muistan lukeneeni, ettei Play storea tuohon saa asennettua, niin voi jäädä vähän ohkaiseksi se ilo, vai onko tähän tullut muutosta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kartza Näytä viestiSähköpostiin tippui kutsu torille. Odottelen kyllä joulukuun alkuun.
Comment
-
http://www.itviikko.fi/kolumnit/2013...ta/201316598/7
Tuo artikkeli ei ainakaan kauhean hyvää kuvaa luurista anna.
Comment
Comment