Saunalahti. Jollalla tässä nytkin surffailen..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jolla
Collapse
X
-
Yks kiva fiitsöri tuli jo bongattua. Täähän syö kokonaisia Mp3:a soittoääniksi, mikä tuntuu olevan katoava luonnonvara puhelimis :) Muutenkin suht helppokäyttää vain yhdellä kädellä.
Comment
-
Jolla kaupassa on ohjeet siihen yandexin laittamiseen. Eka puhelin englannin kielelle sit yandex salaisella kysymyksellä toimintaan ja sit puhelin takas suomen kielelle. Sit pitäs yandexin rokata. Ainakin oma lähti pelaa. Kyllä saa käynnistellä jatkuvasti uudelleen että toimii edes jotenkin. Nyt on apple käytössä ja jolla wlanilla että pystyy käyttää kaikkia mitä normaalisti käyttää päivän aikaan. Toisaalta seon laitettu liian aikasin markkinoille, toisaalta taas kehitys onnistuu paremmin kun tulee asiakaspalautetta.
Comment
-
Tuli tehtyä moka ja asennettua toi limited-edition-yrjöprofiili tuohon puhelimeen, onko kukaan keksiny, että mistä noita väriprofiileja sais muutettua?
edit: ite itelle: Galleriasta saa tunnelma/väriprofiilit vaihdettuaViimeksi muokannut J-M Koopikka; 11.12.2013, 10:03.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viestiTuli tehtyä moka ja asennettua toi limited-edition-yrjöprofiili tuohon puhelimeen, onko kukaan keksiny, että mistä noita väriprofiileja sais muutettua?
Comment
-
Käyttöjärjestelmä on vielä melko alkuvaiheessa ja kokoajan paranee Jollalle annetuista palautteista ja osa koodaajista tekee ohjelmia ym. "talkootyönä".
Yhteystiedot saa, Asetukset > Sovellukset > Henkillöt ja sieltä Tuo yhteystietoja sim-kortilta. Itsellä ei vielä Jollaa, mutta tälläisen ohjeen bongasin.
Melko vähän vielä keskusteluja, mutta jotain kuitenkin Jollasuomi-keskustelu.
Comment
-
Mulle ei toi first one kuori ei tarjonnut mitään muutoksia. Mistäs ne pitää kaivella?
Comment
-
Kyllä siitä tosiaan vielä tulee hyvä luuri kun softaa kehitetään kokoajan. Nyttenkin se on jo yhtä hyvä kun mikä tahansa samsungi.
Comment
-
Kuuluvuus näemmä olis ihan jees, tekstaaminen mulle uus tuttavuus, qwertyn jäljiltä, mutta tuntuu toimivalta ja on saman näköinen kuin androideis. Soittaminen toimii ok, kameran käyttö helppo ja kuvan laatu ok, ei toki voi verrata noksuihin, mitkä pesee pokkareita kuvan laadussa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiOmani kävin hakemassa ja olen aivan pihalla tuon kanssa :D
Illalla pari neuvoa antavaa ja uudestaan koittamaan.
Comment
-
Etkös sie saa.siitä lumiasta niitä osoitetietoja spostiin jollain sovelluksella? Tai sitten synkronoit sen sinne tietokoneelle ensin lumiasta ja siitä jollaan. Jolla kaupassa on paljon ratkaisuja ongelmiin. Sim kortilta pystyy kopioimaan numerot suoraan jollan valikon kautta, siihenkin on ohjeet siellä kaupassa.
Comment
-
Mä loppujen lopuksi tein vanhanaikaisesti ton tietojen siirron, tosin olin ottanu jo naamakirjasta osoitteistoa Jollaan, sitten vain lisäilin niihin puhelinnumerot ja lisäskin osoitekirjaan vielä semmoset, jotka ei naamakirjassa ole. ~200 numeroa otti tunnin, ei paha rasti kun kaikkia nimiä ei tarvinnut kirjoittaa.
Comment
-
Ei muuten taida mikään puhelin enää antaa kopioida simille koska tietoa voi olla paljon enemmän. Ennen oli vaan nimi ja numero.
Jos jotain kiinnostaa ostaa tuo miun "the first one" niin kyselkää yv. Ei jaksa hakkeroida niin paljon kun mitä tuo vaatis. Hommaan sit uuden itelle kun softa on virallista.
Comment
-
Heh. Tutun oloinen kirjotusvirhe. Oman möin just pois. Toivottavasti joku muu jaksaa kehittää sitä. Miulle riittää kun saan kaikki tehtyä. Eli jatkossakin mennään matosiin.
Comment
-
Nyt alkaa olla alkushokki ohi, ei oo paluuta enää n900-aikakauteen ainakaan, suht tyytyväinen oon, saa nähdä vain, että mitä ohjelmia tuohon tulee tulevaisuudessa saamaan. Ainut mistä voi pyyhkeitä antaa, on akun kesto. Toki eipä se muissakaan kapuloissa kuulopuheiden perusteella kestä päivää kauempaa, jos on netti auki 24/7 wlanin tai 3g:n kautta :)
Comment
-
Nyt kun puhelimia on ollut jo pari viikkoa ihmisillä käytössä on ollut mukava lukea eri foorumeilta, ym. lähteistä hyvinkin eriäviä mielipiteitä ko. laitteesta :) itse olen toisen aallon varaaja, joka valitsi Itellan joulupukiksi, joten taitaa jäädä Jolla saamatta ennen joulua, kun ei ole kuulunut mitään hetkeen.. mutta, joltain foorumilta luin, miten henkilö oli käynyt eilen ostamassa DNA:lta ilman varausta Jollansa ja pistänyt illalla jo myyntiin, koska laite on "ihan susip*ska, eikä sellaista pitäisi kenekään ostaa milloinkaan" :D sitten on niitäkin käyttäjiä, jotka antavat anteeksi pientä bugisuutta ja jaksavat keskittyä laitteeseen hieman enemmän. Itse odotan innolla, että pääsen tutustumaan Jollaani, käytössäni on ollut iosia ja androidia, joten pitäähän se sailfishkin kokeilla ja tukea pientä suomalaista porukkaa, joka yrittää taistella isoja vastaan!
Comment
-
N9 käyttäjille tämä on luonnollisin siirtymä. Gesturet vaatii hieman totuttelua, että ne tulee selkäytimestä, mutta sen jälkeen esim Android tuntuu todella hankalalta käyttää.
Ja todellakin on vielä kehittämisen varaa softan osalta, eiköhän päivityksiä tipahtele tasaseen tahtiin.
ADHD tapauksien kannattaa odottaa ainakin puol vuotta, ettei tarvii heti olla myymässä puhelinta huutonetissä.
Ite en ole kerinnyt vielä siirtämään kontakteja yms. Jollaan, niin käyttö on jäänyt lähinnä tutustumiseksi.
Comment
-
Comment
Comment