Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kannettavien reput ja laukut

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kannettavien reput ja laukut

Eipä löytynyt aiheesta keskustelua, joten aloitetaan se nyt.

Tuli vaihdettua MacBook Lenovon ThinkPadiin ja uuden koneen kunniaksi voisin hankkia myös uuden kassin koneelle, varsinkin kun työpaikka sen vielä lupasi kustantaa.

Minkäslaisia reppuja ihmiset suosittelisivat? Pitäisi olla jämpti tällaiselle 13,3" kokoiselle koneelle, ei haittaa vaikka mukaan mahtuisi vielä kamera. Ja haussa siis nimenomaan reppu, ei laukku.

Ja kätevästi sitten otsikon keksit.......

Comment

Minulla on Tamrac Aero 80, siinä on pehmustettu paikka läppärille selkää vasten. Se on kyllä tilava 17" näytölliselle, muuta lienee niitä pienempiäkin malleja. On kestävä, laadukas mutta Suomen hinnoista ei ole tietoa.

Edit. Näyttäis olevan edukas Suomessakin.
      Viimeksi muokannut juutasqsa; 10.2.2012, 14:50. Perustelu: Suomilinkki lisätty

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Juuso R Näytä viesti
        Ja kätevästi sitten otsikon keksit.......
        Kerro toki jos joku tuossa otsikossa harmittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa
        Minulla on Tamrac Aero 80, siinä on pehmustettu paikka läppärille selkää vasten. Se on kyllä tilava 17" näytölliselle, muuta lienee niitä pienempiäkin malleja. On kestävä, laadukas mutta Suomen hinnoista ei ole tietoa.

Edit. Näyttäis olevan edukas Suomessakin.
        Piti hakea Clas Ohlsonilta hätävaruiksi Targus-läppärireppu. Hieman hankalaa tuo pyörällä vinsaaminen olkaimeton laukku kädessä. :)

15,6 tuumaisellehan tuo on suunniteltu, mutta tuonne vois vielä hankkia vaikka 13,3 tuumaisen suojapussin sisälle. Kunhan tuon kameran saa vielä hankittuakin, niin pitänee sitten suunnitella uudestaan.

Comment

Samsonite tai IBM Original, kestää ja kestää...

Comment

Mulla on Gollan läppärilaukku ja kameralaukku järkkärille. Kumpaankiin oon ollut tosi tyytyväinen.

Comment

Mulla on gollan semmonen tarkalleen läppärin kokoinen "laukku". Tais olla basic sleeve. Sen olen sujauttanut sitten läppärilaukkuun tai reppuun, kun tuo golla ei oikein muuta tavaraa nielee sisäänsä. Onpahan ainakin suojattu mukavasti kahden laukun sisällä. Toisaalta jos tietää, ettei tarvitse kuin läppäriä, voi isomman kassin jättää pois matkasta. Macbookprossa mulla on vaan tucanon second skin. Varsinaisena laukkuna Dakinen messenger bag. Se on ollut kyllä hyvä.

Comment

http://www.targus.ca/uk/product_details.asp?sku=TEB01

Itselläni on tuo. Tai no mallinimi sama, mutta näyttää vähän päivittyneen. Ollut jo sellaiset 7 vuotta ja ei vieläkään juurikaan uudesta häpeä, vaikka on jokapäiväisessä käytössä. Moottoripyöräillessäkin tulee kannettua selässä.

En näe vieläkään syytä vaihtaa, näyttää kestävän ja tavaraa mahtuu kannettavan lisäksi miellyttävän paljon.

Comment

Pykälää isompi ja valitettavasti suomesta vaikea saada, Timbuk2 HAL.

Työkaveri järkkäsi mulle suomeen tuollaisen vanhemman version lomareissullaan nykissä. Uudessa 2011 mallissa näyttää olevan vielä vähän fiksummin tehty tuo läppärin säilytys muunmuassa.

Itsellä oli kriteerinä se, että läppärin lisäksi on kunnolla tilaa muulle tavaralle kuten repussa pitääkin olla. Melkein kaikki läppärireput tuntuvat olevan sellaisia että esimerkiksi juomapullo mahtuu sisälle joko paloiteltuna tai litistettynä... papereille ja kirjoille sitten on taskuja ja koteloita ynnämuita :)

Paras vaihtoehto repuksi suomesta löytyi paikallisesta laukkuliikkeestä: Samsonite Wander 3 Moscow.

Comment

Samsonite tai IBM Original, kestää ja kestää...
                    Nyt ollaan asian ytimessä. Jos firma laukun maksaa, niin miksi et hankkisi parasta mitä rahalla saa.

Comment

Kata-Bags Paria näitten reppua kokeillu selkään, niin voi herranjumala että teki mieli ostaa kameralle laukku mutta maltoin. Mallistosta löytyy kyllä tuolle 13,3" koneelle laukku. Gigantti myy joitakin malleja.

Comment

Mulla on myös tämmönen läppäriä varten. Yllättävän kätevä, jos on paljon pientä silppua kuskattavana:

http://www.varusteleka.fi/product/il...ack/_2UP0LY7X0

Kuva valehtelee koon puolesta. Oikeesti toi on aika pieni. Kuvassa vaan taskut tungettu täyteen jotain fylliä. Tonne meni näppärästi laturit, usb kovalevyt, itse kone gollan basic sleeven sisällä jne. Kaikki omissa osastoissa ja lokeroissa.

Comment

http://products.lowepro.com/product/...50,2086,14.htm
                          Tuollaisen laitoin ebaysta tilaukseen, laittelen mietteitä kunhan saapuu.

Comment

Working...
                          X