eli käytössä on 2 viikkoa sit uudelleen ajettu win7 64 ultimate ja olen huomaillut että kun käytän exploreria tai operaa ni lyö koko koneen jumii joillain sivuil.mistää ei tapahu sit yhtää mitää.virtanappulast virrat pois tyylil.firefoksilla ei moisia ongelmia ole.flash playerit yms on oikeat jne mut jumii menee.yhtä syytä kyl arvelen kun winun update halus välttämättä asennuttaa kaikki valinnaisetkin päivitykset että sen jälkee alko noi ongelmat,vai mistähä nyt voisi johtua.blue screeniä ei pukkaa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
hassu selain ongelma
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
miisunpaskaAvainsanat: Ei mitään
-
Vieras
Varmaan hyvä tehdä ihan normaalit tietokoneen vikadiagnoosi-toimenpiteet: Task manager auki jos aukeaa, jos ei niin Event Logia selaamaan, Safe Moden kanssa testaa kaatuuko myös, palautus vanhaan kokoonpanoon Safe Moden kautta, softien uudelleenasennus jne. Tai sitten pyytää apua joltain joka ymmärtää näistä laitteista jotain / vie huoltoon.
Tuolla vikakuvauksella paha kenenkään arvata mistä voi olla kiinni (ja oikeinkirjoitukseen panostaminen lisää todennäköisyyttä saada asiallisia vastauksia, ihan näin vinkkinä vastaisuuden varalle).
-
miisunpaska
no on se nyt vittu kumma ku ei saa kirjottaa omalla tyylillä et pitää alkaa mielistelemään vielä kaike lisäx...ja ei tod aukee task manageri jos kone menee jumiin.ja niin 2 viikkoa sit kaikki on ajettu uudelleen ajureineen päivineen ni vähä vaikee uskoa että niis olis jotai häikkää ja event logii ei ilm jääny mitää erroria ku meni kone jumiin.ainoastaa että odottamaton sammutus ja jotai atista ol jossai kohal.ilm asennettava varulta näyttis ajuri uudestaa vaikka uusimmat onkin
Comment
-
Lähinnä dumo viittasi luultavammin kirjoitus asuun josta on vinkit mm. täällä.
Ja itse ongelmaan; Windowsi kyllä ehdottaa kaikkia mahollisia päivityksiä, mutta niitä ei ole pakko asentaa. Itsellä on asetukset niin, että ilmoittaa uusista päivityksistä, mutta päätän itse, mitkä lataan/asennan (tämä siis koskee kaikkia päivityksiä). Oletko katsellut virransäästö-asetukset myös? Itsellä on kaatuilu loppunut sen jälkeen kun otin kovalevyjen sammutuksen pois käytöstä. Teki juurikin tuota, että meni jumiin ja jos jaksoi tarpeeksi kauan odottaa, niin iski bluescreenin.
Comment
-
no on se nyt vittu kumma ku ei saa kirjottaa omalla tyylillä et pitää alkaa mielistelemään vielä kaike lisäx..
Comment
Comment