elikä tämmöinen tuli hommattua. piti olla semmoinen helppo asennettava. toisin kävi. mukana tulleelta levyltä kokeilin asentaa ohjelmistoa mutta ei toimi sitte netistä logitechin sivuilta kokeilin uudempaa ohjelman versiota asentaa, mutta ei silloinkaan alkanu toimimaan. asentuu mutta kun alkaa päivittämään ohjelmaa niin tulee teksti "updating remote control software. this may take few minutes. pöease wait. sitte lyö saman tien tämmöisen tekstin " the remote control software cannot start. reinstall the software or connect the customer service. InvocationTargetExcception null" ja olen yrittänyt asentaa varmaan kymmenen kertaa ohjelman uusiksi kone on http://www.mikromaja.fi/maja/product...lier=MIKROMAJA ja käyttis win 7 home premium 64-bit.
läppärille (hp probook win pro 7 64-bit) sain asennettua ohjelman ja sain tehtyä ohjelmoinnin kaukosäätimeen mutta se ei käynnisty siis se kaukosäädin. näytössä näkyy vain usb-kuvake vaikka otan usb-johdon pois ja käytän akkua pois yms. siis olen ladannut päivän sitä kaukosäädintä ennen kun aloin ohjelmoimaan
eli onko ostos susi? mitä voi tehdä?
tietenki pistän logitechillekin viestiä ensi viikolla ja jos ei tule vastausta palautan tietenki tuotteen.
harmittaa vain kun olisi saanut harmony onen pilkkahintaan (50€) uuden takuulla.
läppärille (hp probook win pro 7 64-bit) sain asennettua ohjelman ja sain tehtyä ohjelmoinnin kaukosäätimeen mutta se ei käynnisty siis se kaukosäädin. näytössä näkyy vain usb-kuvake vaikka otan usb-johdon pois ja käytän akkua pois yms. siis olen ladannut päivän sitä kaukosäädintä ennen kun aloin ohjelmoimaan
eli onko ostos susi? mitä voi tehdä?
tietenki pistän logitechillekin viestiä ensi viikolla ja jos ei tule vastausta palautan tietenki tuotteen.
harmittaa vain kun olisi saanut harmony onen pilkkahintaan (50€) uuden takuulla.
Comment