No niin jatkoa edellisen sivun Lumia 900 tapaukselle. Puhelimessa siis heti uutena vikaa etukamerassa, huoltopisteitä ei montaa ole ja joutui viemään keskustaan "osaaviin käsiin".
Vikakuvauksen tarkennuksen ja useiden kyselyiden jälkeen näytti netin kautta huoltostatus "noudettavissa", kaksi viikkoa joutunut odottamaan. Eipä tullut silti tekstaria lainkaan kuten luvattiin ja varmistussoiton jälkeen kiireellä keskustaan noutamaan laitetta. Tiskillä heräsi epäilys kun raportissa "ohjelmisto päivitetty", mitä helvettiä, eihän se sillä korjaannu. No piti tietysti kokeilla ennen kuin lähtee tyytyväisenä kotiin ja eihän se toiminut, täysin sama vika jota ei voi olla huomaamatta! Ei voinut muuta kuin jättää uudestaan valohoitoon, pitää varmaan laittaa isommat pyörät pyörimään että saa toisen laitteen.
Tässä nyt taisi käydä juuri kuten pelkäsin, seuraavaksi odottaa jotain komponenttia muutaman viikon ja poika on koko kesän ilman uutta laitetta johon oli itse säästänyt useita kuukausia, jopa vuosia. En yhtään ihmettele kuinka ihmisten usko Nokiaan alkaa hiipua jos palvelu brändin ympärillä on tätä luokkaa. Vaatii aika hyvää itsehillintää ettei otsasuoni repeä.
Vikakuvauksen tarkennuksen ja useiden kyselyiden jälkeen näytti netin kautta huoltostatus "noudettavissa", kaksi viikkoa joutunut odottamaan. Eipä tullut silti tekstaria lainkaan kuten luvattiin ja varmistussoiton jälkeen kiireellä keskustaan noutamaan laitetta. Tiskillä heräsi epäilys kun raportissa "ohjelmisto päivitetty", mitä helvettiä, eihän se sillä korjaannu. No piti tietysti kokeilla ennen kuin lähtee tyytyväisenä kotiin ja eihän se toiminut, täysin sama vika jota ei voi olla huomaamatta! Ei voinut muuta kuin jättää uudestaan valohoitoon, pitää varmaan laittaa isommat pyörät pyörimään että saa toisen laitteen.
Tässä nyt taisi käydä juuri kuten pelkäsin, seuraavaksi odottaa jotain komponenttia muutaman viikon ja poika on koko kesän ilman uutta laitetta johon oli itse säästänyt useita kuukausia, jopa vuosia. En yhtään ihmettele kuinka ihmisten usko Nokiaan alkaa hiipua jos palvelu brändin ympärillä on tätä luokkaa. Vaatii aika hyvää itsehillintää ettei otsasuoni repeä.
Comment