Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

wlan musiikkisoittimet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

wlan musiikkisoittimet

Kovasti tekisi mieli keittiöön semmoista "rammaria", jolla voisi soitella koneella olevat musat ja kuunnella nettiradiota. Logitechin squeezebox boom vaikutti mielenkiintoiselta ja käsin kosketeltaessa aika painavalta ja jämäkältä. Olisko muita vastaavia vinkkejä? Sonos maksaa liikaa, sihen ei pysty nyt taipumaan. Tuota sai gigantista tarjouksessa 189e. Joku oli palauttanut.

Mulla on Squeezebox Classic. Erittäin hyvin ja stabiilisti toimii eli sikäli voin merkkiä suositella. Tuosta kaiuttimellisesta mallista ei ole suoraan kokemusta mutta samat serverisoftat yms pelaa näissä.

Jos on iPadilla vielä mahdollista tuota Squeezeboxia ohjata niin järjestelmä toimii vieläkin mukavammin!

Comment

iPad on tulossa talouteen. Nyt lähinnä kartoittelen sellaista nassia kaveriksi, joka toimisi mediaserverinä leffoille musalle ja muulle medialle niin, että tietokone saa olla sammuksissa. Netgearin readynas pitäisi ainakin toimia.

Comment

Muutama vuosi sitten ei ollut soveltuvaa nassia olemassa. Nyt en olekkaan tsekannut että mikä on tilanne nykyään. Buffalon jonku version oli joku netissä saanut toimimaan mutta viritelmä vaikutti aika vaivalloiselta, joten ei tullut lähdettyä siihen.

Itse olen tallentanut musaa mp3locker.comiin, josta Squeezebox osaa sitten soitella.

Tuossa boomissa saa ilmeisesti toimimaan myös Spotifyn. Tässä Classicissa se ei harmillisesti toimi...

Comment

Mulla on ollut Squeezebox v3 käytössä n. 5 vuotta ja toimii loistavasti. Se on parhaita viihde-elektroniikkaostoksia mitä olen tehnyt. Serveripään softan asensin NAS-purkkiin (QNAP TS-109 II), joka sekin on hoitanut hommansa kiitettävästi. Tuossa Squeezeboxissa on vielä sekin etu, että sitä voi käyttää siltana laitteelle, jolla ei ole omaa WLAN-yhteyttä. Sekin ominaisuus oikeasti toimii hyvin.

Comment

Working...
          X