Näytön suojakalvo on asennettu oudosti tai oikeastaan se on liian pieni tuolle näytölle.
Tuon nayton paalla oleva kalvo on minullakin liian pieni, mutta siihen tottui akkia
Ei kai ne edes ole tarkoitettu muuta kuin suojaksi siihen asti kunnes se luuri otetaan käyttöön. Hommatkaa nyt ihmeessä joku oikea suojakalvo. Ne tehtaan kalvothan on ihan perseestä, kun ei niitä ole tarkoitettu käytön aikaiseksi suojaksi. Nuo oikeat suojakalvot kun on jo ihan kosketusnäytön toiminnan kannalta paljon parempia ja "sormituntuma" näytössä säilyy edes jollain tapaa sellaisena kun sen kuuluukin.
Vai onko näihin uusiin luureihin alettu jo tehtaalla asentaa sellaisia kunnon kalvoja? Ne mitä mulla on luureissa ollut paketista ottaessa on olleet kaikki ihan perseestä.
Mä olen käyttänyt tuota sormenjälkitunnistusta S5:ssa alusta alkaen kun firman sähköposti pakottaa sitä tai pin-koodia käyttämään. Toimii kyllä todella hyvin. Satunnaisesti joutuu näppäilemään salasanalla kun ei meinaa hyväksyä sormenjälkeä, mutta näitä on ehkä kerran tai pari kuukaudessa.
Comment