Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Onko S4:ssa tosiaan niin ettei huutomerkkejä ja muita vastaavia merkkejä saa muuta kautta ku pitämällä sitä yhtä "nappulaa" pohjas? Eli noita merkkejä ei sais kirjaimien "alle" niin ku S2:ssa sai?
Swiftkey näppäimistö ohjelmalla saa huutomerkin pisteen takaa swipellä ainakin, muita erikoismerkkejä ja numeroita kirjainten alta ja muutenkin loistavan nopea.
Yhdyn edelliseen, plus kivana fiitseerinä on ns sanakirjan pilvipalvelu.
Eli yhdelle laitteelle ku opettaa kaikki itse käyttämät sanat yms, niin ne saa pilven kautta kierrätettyä kaikille droid laitteille jotka ovat saman gmail accountin alla.
Kuinkas tuo tehdasalustus tapahtuu ja häviikö kaikki tiedot puhelimesta (pääasiassa siis numerot kun kuvat on dropboxissa, entä miten sovellukset?)
Tällein pienenä OT:na sanottakoon, että tilasin tämän kotelon ebaystä ja on kyllä todella hyvä, pehmeää materiaali yms. vaikuttaa huomattavasti hintaansa laadukkaammalta (kaverille tilattiin eri myyjältä niin huomattavasti huonompi laadultaan) http://www.ebay.com/itm/390514700727...84.m1497.l2649
Meet gmail.com kirjaudut. Sieltö etit yhteystiedot ja katot onko ne siel. Takasi saa ku resetoinnin jälkee vaan gmailiin kirjaituu luuril. Sovellksetki lataa ite samat mitä sul nytki.
Samsungin Kies:llä oon ite noi varmuuskopiot ottanu jos tarvis. En kyllä itekkään löytäny gmailista noita yhteystietoja vaikka on synccaus ruksittu. Varmaan joku asetus tarvis ruksia lisää.
Nonii kiitos! Tuolla tavalla sain tuon tehtyä, nyt tosin vaikuttaisi puhelin toimivan ihan hyvin... Noh, onpahan numerot tallessa jos tarvitsee tuo Hard Reset joskus tehdä. Dropboxin sisältöönhän se ei tietenkään vaikuta kun kerran pilvipalvelu on?
Eikait DB tosta häiriinny mitenkään. Plussaa oli tuossa päivityksessä Spotifyn widgetti puhelimen lukitusruudussa :) Ja tulihan tuo muutenkin fressimmän näköiseks kun tabletissa on 4.4.2 sisällä.
Onkos kukaan muu huomannut, että tämän 4.3 päivityksen jälkeen tuo näytön auto brightness olisi kirkastunut? Yöllä kun katsoo kelloa niin on huomattavasti kirkkaampi kuin ennen päivitystä. Tuosta hienosäädöstäkään ei ole mitään vaikutusta pisti sen -5 kohtaan tai +5 kohtaan niin aina vaan sama valoisuus näytössä.
Kyllä itsellä SIII:ssa brightness säätö toimii myös auto asennossa. Oon pitänyt sitä +1:llä. Tuntuu vain että päivityksen jälkeen on syönyt akkua normaalia enempi. Seurataan...
Mä oon huomannu saman... Näytön kirkkausvalikko muuttunut muutenkin. Ja itse en nyt ollenkaan tykkää miten toi lukitusnäyttö toimii ja miten siihen tulee tekstarit näkyviin yms yms.
En ole ainakaan löytäny miten siihen vois vaikuttaa...
Mä laitoin ton kirkkauden -5:een, sit tuntus siltä mitä oli ennen. On sellanen harmaasävyinen taustakuva, että huomaa helposti että päivityksen jälkeen tuo automaattikirkkaus on paljon kirkkaammalla.
Tekstiviestiasetuksista löytyy "Preview message" millä saa lukitusruudulta viestit pois. Samalla ne kyllä häviää status baristakin. Näkyvät siis tuon jälkeen muodossa:
kiessin kauttako toi droidin päivitys tehää, näyttää olevan versio 4.1.2 puhelimessa ja ku tarkistaa ohjelmistopäivityksiä nii kertoo että ohjelmisto o ajan tasalla ei uusia saatavilla..
Comment