Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä 10l vapaan kaasun pullo/kuori

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mistä 10l vapaan kaasun pullo/kuori

Kun aga on hinnoitellut itsensä ulos ja woikoskeltakaan ei saa järkevään hintaa omaa pulloa pitäis tommonen 10L pottu löytää argonia varten. Pelkästään co2:lle katsastettua pulloa ei voi muutoskatsastaa argonille koska argon pullon koeponnistuspaine on suurempi (muistaakseni 300bar).

Turussa argonia saa onneksi järkevään hintaan sammutinhuollosta, mutta pullolla on vähän paljon hintaa. (320e täysi pullo 10v leimalla). Koeponnistus maksaa 30e, muutoskatsastus argonille 60e. Täyttö 40e. Jos jostain saisi 10L pullon sopivasti kannattaisi semmonen kyllä hommata.... Ei tarttis olla edes leimattu.

Itse katselin ja etsin edullista argon pulloa. Mutta päädyin ostamaan sammutin huollosta pullon johonkin 300 euron hintaan. Käytettyjä ei meinannut löytyä ja hinta olis katsatettuna ja täytettynä noussut samoihin.

Comment

Keltaisenpörssin kautta löytyy Kangasalalta, IK-ASENNUS ARI IIVONEN TMI
      .Häneltä tuli viime kesänä hankittua uudet CO2 6kg 180? ja Arcon 10L 250? pullot.Oli huomattavasti halvempi kuin mitä esim.Woikoski tarjosi Turussa.
      http://www.keltainenporssi.fi/ilmoit...789899?rowId=8
      http://www.keltainenporssi.fi/ilmoit...188059?rowId=3

Comment

Korjaan tuota omaa juttuani että ostin 20L pullon.

Comment

Iivoselta tuli haettua itselle ja kaverillekin argon-pullot. En kyllä niiden hintaa muista mutta varmaan samaa luokkaa kuin tuossa edellä mainittu.

Comment

Woikoskelta hain 20L pullon, maksoi mittarin kera 340€, en sitten tiedä kun seassa on 2% co2:sta, alentaako se koeponnistustarvetta? Aiemmin käytin Messerin 300bar pulloja, mutta ko. firma hinnoitteli sittemmin itsensä ulos ihan konkreettisesti.

Mites noi saksan Ebayssa myytävät tyhjät ja leimatut pullot?

Comment

Mä haluan 10L pullon, koska sen kuljettamiselle tulee tarvetta aika ajoin. Saksan kuoria oon kyllä katsellut, mutta tarttis vähän perehtyä niiden käyttöön suomessa, ettei tuu ostettua sikaa säkissä. 2% co2 ei haittaa luultavasti mitään. Tarkoitin semmoisia pottuja, jotka on katsastettu ainoastaan co2 käyttöön. Niitä ei pysty muuttamaan vapaan kaasun kuoriksi.

Comment

messerin omistaa nykyään aga joten hinnat ovat samat. tigillä jos hitsaa niin kannattaa sijoittaa argon pulloon. Ja migilllä voi hitsata myös argonilla.

Comment

Ei mulla oo ku tiggi. Mätähommista kun tuli luovuttua, niin ei oo migille ollut juuri käyttöä. Tolla hitsaaminen on niin siistiä ja mukavaa touhua miggiin verrattuna. Ei tuu kipinöitäkään. Jos jotain isoa täytyy hitsata, voi sitten vedellä puikolla.

Comment

Tuolta minä just ostin 20l pullon, kannattais ehkä kysyä:

www.pressocenter.fi

Kirkniementie 5
                    PL 40
                    08701 VIRKKALA
                    Näytä kartalla
                    Puh. (019) 340 451
                    Faksi (019) 340 460

Sähköposti: presso.center@kolumbus.fi

Comment

Working...